Leapsa: Ritualul meu de frumusete!

Hello girls again pe ziua de azi:D

Am primit leapsa de la Iguanitza sa spun care este ritualul meu de frumusete. Poi, in primul rand, ar trebui sa mentionez ca inainte de toate eu pun accent pe naturalete deci asta inseamna ca nu folosesc prea multe lucruri in ritualul meu. Ca orice om normal ritualul meu incepe cu baitza....de obicei imi place sa ma tolanesc in cada dar knd nu am timp fac un dush rapid si scap mai rpd:D .

Ritualul meu constant ar fi urmatorul:
dimineata ma trezesc si direct zdup in baie unde in general ma spal pe fata, cu apa rece neaparat pt k ma trezesc umflata la fatza mai ales de la caldura:D, si evident spalacitul pe dinti lucru obsedant pentru mine desi tot km galbejii sunt dintii mei...si nu, nu indraznesc sa mi albesc cu nush ce solutii minune pentru ca dentistul ma sfatuit pt moment sa nu ii atac cu vreo albire pt k cik ar fi suficient de albi:D.. Dupa aia ma apuc sa ma machiez, dar inainte ma dau cu o crema hidratanta pe kre o las km 10 min sa intre bine in piele. Trece ziua, si uite asa am ajuns la seara. De obicei seara evident are loc demachierea, lucru esential pt mine, nu pot sa ma culc machiata sub nici o forma. Apoi urmeaza un dush relaxant, in kre folosesc sapunul banal, gel de dush kre de 2 ori pe sapt e sub forma de scrub si mai folosesc si un sapun anticelulitic( il aplic pe corp iar apoi cu miscari circulare il masez pe corp timp de vreo 5 min cu ajutorul unei perii de corp).Dupa dush aplic o lotiune de corp, crema hidratanta pt calcaie si o crema hidratanta pt fata. Pe fata nu mai aplic deloc crema in schimb imi aplic pe pete sau pe cosuri cataplasme cu Batonul pt pete si cosuri de la Avon(pt mine e foarte bun, il folosesc de mai bine de 4 ani si pot spune k ma tinut la distanta de cosuri pt k mi le usuca foarte repede). Apoi...somnul de frumusete:D!

Sa nu uit sa mentionez k de 2 ori pe saptamana aplic pe fata o masca de argila , dar nu inainte de a-mi face o infuzie cu musatel. Cum fac? Pai iau o olicica de apa, pun vreo 6-8 plicuri de musatel in ea, o las la clocotit timp de vreo 15 min cu capacul pus. Opresc focu, mai stau 5 min sa se infuze bine musatelul apoi...iau o patura mio pun in cap:D...pe un scaun pun oala...si ma aplec cu capul deasupra la oala si cu patura in cap stau asa km 10-15 min. E nasol la inceput, mai ales cine nu suporta caldura excesiva, dar poti sa scoti din knd in knd capul dar nu uita sa pui capacul ca sa nu se piarda aburii. Dupa ce am stat cu fata la infuzie, ma sterg cu dischete de demachiere, ma spal pe fata cu un gel anticosuri de la Garnier si dupa imi prepar masca de argila pe kre o aplic si stau asa max 20 de min, pana ce masca a devenit gri.

Tot km de doua ori pe saptamana aplic pt corp un Gel anticelulitic pentru Drenaj Cellulight de la Elmiplant. Daca nu aplic Gelul asta, atunci aplic Masca mea de Zat de Cafea.

Cam asta e tot!...va pupicesc, pe maine:)

Comentarii

  1. ma bucur ca ti`ai facut tema =)
    'Dupa dush aplic o lotiune de corp, crema hidratanta pt calcaie si o crema hidratanta pt fata. Pe fata nu mai aplic deloc crema' - cred ca voiai sa scrii in loc de 'fata' - 'maini'.
    Pentru pete recomand Farmec crema pentru pete si pistrui! Face minuni!
    Iar pentru albirea dintilor - pasta de dinti Lakalut White ( se gaseste la farmacii costa 20-25 de lei ) impreuna cu o periuta de dinti 'whitening' ( Aquafresh White & Shine )

    Nu stiu cum ai rabdare cu infuzia aia .... *rolling eyes*

    *kiss*

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa am rabdare avand in vedere k nu merg la nici un salon...:D

    ai dreptate..vroiam sa zic pt maini, nush unde imi era gandul...si ms de sfaturi, chiar am sa incerc crema de la Farmec pt k si eu am foarte multi pistrui:((...

    kissez:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu