Random talk+ award/leapsa

Hello girls!
Ce ziceam in ultima postare ca incerc sa tin pasul cu blogul?? Se pare ca nu prea imi iese:D. In ultimele 3 zile am fost obosita, stresata, suparata si n-am avut chef nici macar de mine. Am citit cat pentru tot semestru si inca mai am de citit si ma gandesc cu groaza la cele 11 examene pe care le am de dat incepand de luni....Abia astept sa sca de facultate, cred ca nu a existat stres mai mare. Nu mi-au placut deloc anii de studentie si nu raman cu nici un regret dupa ce se vor termina. Singura multumire va fi diploma de absolvire care sper sa-mi foloseasca la ceva intr-o buna zi....
Trecand peste subiectul facultate, am sa incerc azi sa "rezolv" cateva din "temele" date de voi.
Prima data voi incepe cu un 'Blog Award" primit de la : Adina , Blossom , Gya ,Madlen , Magical Make-up si Superficial Doll (mai e careva?:D). Cate fete s-au gandit la mine :X.....



Acum se presupune ca ar trebui sa spun 7 lucruri importante despre mine....
1. Sunt in zodia berbec, in martie mai precis pe 27 voi face 22 de anisori

2. Am stat in Bucuresti timp de 21 de ani (zona Palatul Parlamentului):D iar de un an stau in afara Bucurestiului...big chance ; imi e dor de blocuri, de magazine...de zona 13 septembrie:((

3. Imi plac pisicile, am o istorie intreaga cu ele

4. Ca si dulciuri cel mai mult imi plac bezelele, apoi ciocolata si torturile cu ciocolata ... nu prea imi place inghetata in afara de Napoca White:D

5. Urasc caldura, imi vine cu lesin daca stau in soare, ma "prajesc" repede si niciodata nu am reusit sa ma bronzez ; am multi pistrui ( pe fata, umeri, spate maini) iar vara "explodeaza" de la soare:D (are cineva un remediu bun impotriva lor?:)

6.Imi place sa primesc mici atentii din cand in cand, atunci cand ma astept cel mai putin; nu-mi plac cadourile mari, scumpe si in general facute de ziua mea sau de sarbatori pentru ca stiu ca unele dintre ele sunt luate din "obligatie"....

7. Anotimpul meu preferat este primavara, ador luna martie( nu numai pentru ca este ziua mea atunci) ci pentru ca este luna cadourilor si luna in care femeile sunt cel mai mult apreciate :)



Acum ar trebui sa fac cele 3 "teme" primite de la Miss Sunshine . Pe prima nu am sa o fac pentru ca are legatura cu cartile si in momentul de fata am repulsie si imi vine sa vars cand aud de cuvantul carte sau actiunea " a citi":)) . Pe cea de-a 3 a leapsa am facut-o uite AICI si mai ramane decat "tema numarul 2" :) pe care o fac cu cea mai mare placere :) .

Un ceva: un moment de neuitat alaturi de prietenul meu
O melodie: Pixie Lott- Cry me out (mi-ar placea sa invat o coregrafie pe melodia asta:X)
Un film pe care vreau sa-l vad : P.S: I love you....(l-am vazut si l-as revedea de o mie de ori, important e sa fie doar alaturi de el)
Ma uit la : nu prea ma mai uit la nimic, urmaresc seara Povestiri de Noapte:D
Vreau sa ma uit la: inregistrarile cu mine de cand eram o mica vedeta si mergeam la Abracadabra sau IBM
O formatie: Holograf
Un citat: Un prieten adevarat nu este cel care vine langa tine doar atunci cand esti in picioare, un prieten adevarat vine langa tine atunci cand esti jos ca sa te ajute sa te ridici (sau ceva de genul)
Imi doresc: sa nu ma dezamagesc niciodata
Un cuvant care te face sa il pronunti de nenumarate ori: "la naiba":D
Daca ai putea schimba culoarea cerului: sincer nu as schimba-o pentru ca sarmanu cer oricum a inceput sa-si modifice culoarea din cauza noastra:D... Daca ar fi sa schimb ceva la el ar fi sa-i redau puritatea
Ai dori: sa aduc blogul asta la un nivel destul de inalt, sa va fac pe voi sa ma urmariti zi de zi, sa vin cu lucruri frumoase facute cu profesionalism ...
Sau sa: invat si mai bine sa machiez si alte persoane nu numai pe mine


Cam astea ar fi "temele"...mai multe nu am de spus momentan. Voi veni zilele astea cu un review asupra produselor La Roche Posay....

Kissez si weekend cat mai placut:*

P.S: am o rugaminte; vreau ca fetele care au luat de la mine produse sa-mi spuna daca le-a ajuns coletul si daca produsele au fost in stare buna....pentru ca nu am primit nici un raspuns de la posta si deja a trecut o saptamana si...

Comentarii

  1. si de la mine l-ai primit....

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut cand ti-am citit postarea de pe blog:)..am schimbat:*

    RăspundețiȘtergere
  3. cum nuu..?? da pe el sa vezi k numele e linkuit catre blogul tau:*

    RăspundețiȘtergere
  4. bafta la examene!sigur iti voi folosi intr-o zi!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Heei! Chiar ma gandeam sa-ti dau un mail de cum am primit coletul dar din pacate mi-a iesit din minte, sper sa nu te superi :( Am ridicat coletul si sunt super incantata de produse, deja am testat toate ojele si pudrele sunt super! Multumesc, te pup! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. iubesc napoca white :X
    bafta la examene!

    RăspundețiȘtergere
  7. bafta la examene. Te-am trecut in blogroll-ul meu.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. In legatura cu pistruii care explodeaza vara..e f simplu.O crema cu spf de pesye 30 si nu mai ai probleme.pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu