Tag: About me...

Hello girls!


Azi m-am simtit oribil:( si am stat mai tot timpul in pat. Totusi mi-am facut "curaj" si am dat drumul la calculator:x( nu am rezistat tentatiei de a mai citi postarile voastre). Am vazut ca de pe la inceputul anului a tot circulat un tag "About me" si cum nu aveam ceva special pregatit pentru azi, am zis sa il fac si eu:) cu scopul ca voi, cititoarele mele, sa ma ma cunoasteti mai bine.


Sa incep:

SUNT o persoana simpla, cred eu, prietenoasa

AS VREA sa-mi depasesc total sentimentele de anxietate si sa fiu mai independenta

MI-AS FI DORIT sa ma bucur mai mult de copilarie, am luat unele lucruri mult prea in serios si m-am pierdut in detalii neimportante si nespecifice varstei

NU-MI PLACE sa dau explicatii cu referire la actiunile mele

MA TEM de momentele in care va trebui sa ma despart de fiintele dragi

AUD intotdeauna sufletul unui om si incerc sa depasesc bariera fizica

IMI PARE RAU ca uneori ma port rece fata de cei dragi si ii ranesc

IMI PLACE sa visez!


NU SUNT o fata prietenoasa de la inceput, mai intai stau, scanez, observ oamenii cu care fac prima data cunostinta si abia apoi pun "diagnosticul" si incep o relatie de amicitie sau prietenie

DANSEZ oricand si pe orice fel de muzica, imi place sa ma distrez si chiar si cand nimeni nu danseaza, eu dansez:)

CANT cand am chef si ori de cate ori aud o melodie care imi place :)

NICIODATA nu am zis niciodata, mereu incerc sa caut o solutie

RAR dau vina doar pe persoana cu care m-am certat , de obicei imi gasesc vina si mie...

PLANG mai tot timpul:))...cand ma enervez, cand vreau sa impresionez:)), cand sunt fericita mai rar:D

SUNT CONFUZA cand prietenul meu da cu batu in balta si eu nu-mi dau seama care ar fi motivul

AM NEVOIE de sprijin din partea celor dragi, de siguranta, de liniste

AR FI TREBUIT sa cer ajutor mai mult persoanelor din jurul meu si sa numai consider ca singura imi pot rezolva problemele, pentru ca mi sa cam dovedit contrariul....am inteles ca nu sunt singura pe pamantu asta:D

AS PUTEA sa spun mai des celor dragi ca ii iubesc si ca fara ei mi-ar fi greu si m-as simti goala in interior

Maine am sa revin cu un tag primit de la Superficial Doll " Produsele anului 2010"
Cam atat pentru seara asta...mai multe nu stiu ce sa spun..:)...

Kissez:*

Comentarii

  1. pot sa spun ca in anumite privinte ne asemanam mult, dar ne si deosebim mult :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Superficial Doll: ma bucur ca ai gasit puncte comune:*...
    descrierea de sus nu este intocmai una definitorie, am scris ce mi-a venit in minte, pe moment si ce am considerat ca ma defineste cel mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  3. esti si tu racita? :( get better soon!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Special K: dap..din pacate majoritatea s-au imbolnavit in perioada asta de timp...asa ca de inceput de an:))

    RăspundețiȘtergere
  5. esti o persoana adorabila,eu asa te-am cunoscut.insanatosire grabnica!!!te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma cam regasesc in completarile tale :P
    Insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu