Crazy brown make-up

Hello girls!

Cred ca am aproape o saptamana de cand nu am ma postat nimic. Dupa cum bine cred ca ati vazut deja, am scos postarea cu Blog Sale si asta pentru ca am vazut ca am "deranjat" anumite persoane, desi intetia mea a fost cu totul alta. Ma rog, trecand peste subiectul asta, revin la "oile" mele referitoare la make up. Nu am avut o saptamana prea grozava. Am fost mai mult molesita, n-am avut chef prea mult sa ma machiez. De fiecare data cand incercam ceva ba ma apuca durerea de cap,ba ochii incepeau sa-mi lacrimeze si o lasam balta. Pe la inceputul saptamanii am incercat sa fac un machiaj pe care vroiam sa il trimit pentru concursul facut de Special K, dar m-am razgandit. Mi se pare ciudatel machiajul. Aveam altceva in minte dar a iesit un dezastru...Tocmai de aceea m-am gandit sa-i dau denumirea de "Crazy brown":D...Am crezut ca daca folosesc acel tus turcoaz am sa ii dau o nota mai diferita si originala machiajului:D..insa...bad ideea..nu-mi place. Este prea strident pentru mine.! Oricum am sa va dau ocazia sa vedeti machiajul despre care eu nu sunt prea multumita.





In rest, pe langa acest machiaj care nu imi place:D am mai facut mici achizitii de la Elf din gama Studio si evident, Avon:). Voi reveni cu review-uri asupra noilor achizitii!


Voi cu ce va mai laudati:)?

Astept parerile voastre asupra machiajului postat...chiar sunt curioasa sa vad daca voua va place.

P.S: Cititi postarea aceasta si daca aveti placerea , sustineti-ma:)



Kissez:*

Comentarii

  1. sincer...mie nu mi se pare foarte strident.poate pentru ca nu esti obisnuita cu sa porti culori mai puternice ti se pare strident. imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu mi se pare un machiaj strident, poate mergea un pic dunga de bleu estompata cu putin fard ,..sau nu stiu..

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata! Am lasat comentariu dincolo.
    Make up ul e dragut,dar parca mergea un pic estompat.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept review-ul la Elf si la Avon :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place foarte mult. turcoazul mi se pare extraordinar. poti sa imi spui ce este (firma, unde l-as gasi). Multumesc.

    D.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: este un tus de la Color Trend -Avon..dar nu l-am mai vazut de ceva timp in brosura.
    Daca ai reprezentant il poti ruga sa ti-l ia din Oferta pentru reprezentati, asta daca mai e valabil si acolo...

    RăspundețiȘtergere
  7. mie imi place cum iti sta machiata asa. poate e prea tare turcoazul mai ales daca nu esti obisnuita, dar pt o ocazie e super.

    RăspundețiȘtergere
  8. este frumos machiajul ,nu mi se pare deloc strident. abia astept review-ul de la avon si cel de la elf.Si apropo mie mi-a placut rubrica blog sale si fiind blogul tau cred ca ar trebui sa postezi ce vrei fara sa-ti fie teama , rautaciosi vor fi mereu, important este sa ignori

    RăspundețiȘtergere
  9. Personal,mi se pare ca iti sta foarte bine, te prinde turcoaz-ul acela.
    Chiar vroiam sa te intreb de la ce firma e si nu ma asteptam ca la tusul de la Avon sa fie culori asa de frumoase.

    Abia astept review-ul de la Avon.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Michellinne: Am scos blog sale-ul pentru ca am fost sfatuita sa "nu ma intind mai mult decat imi e plapuma".Ma rog...doesn't matter:)
    Imi continui temele pe blog dar strict referitor la beauty...:*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Laura: Multumesc mult pentru incurajari!
    Blog Sale-ul il consider o etapa de care am trecut. De acum in colo, voi face probabil o rubricuta de "how is made" asa poate veti avea ocazia sa va faceti singure cercelusii:)
    Asa nu am sa-i mai fac eu si nu voi mai avea "pretentia" de a-i vinde. Pacat ca nu am eu mai multe perechi de urechi pentru ca sincer i-as purta pe toti, asa "mediocri" cum sunt ei:)

    RăspundețiȘtergere
  12. eu cred k nu trebuia sa renunti la rubrica daca iti placea :-?? e normal ca lumea sa aiba gusturi diferite :P

    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi se pare penibil si cretin din partea unora sa comenteze ca "anonimi" si sa si dea cu parerea despre ceva la care tu ai muncit si in care te-ai implicat si sufleteste. Lasa-i... n-ar trebui sa ti pese :)

    In alta ordine de idei, imi place machiajul. Eu sunt fan turcoaz.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Irina si Special K: clar nu ar trebui sa-mi pese, insa asta ma ambitioneaza sa vin cu ceva mai bun pe viitor:D..sa nu credeti ca am renuntat...ci pur si simplu m-am retras ca sa fac "revizia" acelor cercelusi:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Deci machiajul imi place asa ca idee . Eu as fi pus o nuanta de maro mai deschis in mijlocul pleoapelor si spre colturile interioare.

    Eu am vazut in treacat asa blog sale-ul, dar nu ma atrag chestiile astea, accesorii cercelusi etc. Inteleg ca l-ai sters pentru ca cineva s-a trezit sa te critice. Rau ai facut ca l-ai ascultat si ai sters rubrica! Iti dai seama eu cate comentarii rautacioase am primit de cand am blogul - daca ar fi fost dupa "ele" probabil ca acum nu mai faceam nici machiaje, nici reviewuri nici nimic.
    poate te razgandesti si revii din nou cu blog sale-ul ! Pe blogul tau faci ce vrei !! Cui nu-i place sa treaca mai departe!

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. nu mi se pare deloc crazy, din contra e chiar genul meu de neutral with a pop of color. iar turcoazul este superb, ce e tus?

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  17. @Superficial Doll: yup, este tus de la Color Trend-Avon...

    RăspundețiȘtergere
  18. Ah, atunci e bine daca ai luat-o ca pe o provocare :D

    trimite-mi si mie id-ul tau:P:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu