Help!

Hello girls!

Vin astazi catre voi cu o rugaminte! Dana Sota a dat start pe blogul ei unui concurs la care evident ca m-am inscris. M-am inscris pentru ca este foarte tentant premiul: un consult dermato-cosmetic si produse cosmetice potrivite tenului meu de la La Roche Posay. Sincera sa fiu cel mai mult ma intereseaza acea consultatie si asta pentru ca nu am fost niciodata la vreun cabinet sau doctor dermatolog si simt, dar simt ca tenul meu cu siguranta are nevoie de un consult amanuntit.
"Problema" ar fi ca daca participi ai nevoie de sustinatori si eu m-am gandit la voi :), daca vreti sa ma sustineti. Tot ce trebuie sa faceti e sa lasati un comment aici cu : O sustin pe Alexandra I.
De asemenea va invit sa participati si voi daca va tenteaza consursul si sa ma anuntati ca sa va reintorc favorul si sa va sustin si eu pe voi:*

Kissez:*

Comentarii

Trimiteți un comentariu