Avon!Avon!Avon!

Hello girls!

Din nou revin cu review asupra unor produse marca Avon. Norocoasele sunt: Parfumurile Far Away si Far Away Dreams; Ceas Consuela; Perie radiala.

1. Parfumuri Far Away si Far Away Dreams

Descrierea oficiala:
Far Away: Pentru femeia care cucereste inimi si starneste pasiuni, o aroma rupta din vise.
Far Away Dreams: Pentru femeia care este in cautarea amestecului perfect intre dragoste si aventura, o aroma dulce fermecatoare.
Descrierea mea:
Far Away este unul dintre parfumurile mele preferate de la Avon. Imi place faptul ca este un parfum dulce, nu este deloc un parfum greu si persista un timp indelungat. Varianta Far Away Dreams este la fel de dulce insa cu o nota mai usoara, este mai "light". Eu recomand aceste parfumuri, in special pe Far Away. Pretul este unul acceptabil: in jur de 50-60 Ron pentru fiecare parfum(depinde de campanie).

2. Ceas Consuela


Descrierea oficiala: patru accesorii sub forma de gentuta si pantof. Cureaua se inchide intre 16,5-19,5 cm
Descrierea mea: Imi place! Este un ceas foarte finut, cu o curea subtirica si niste accesorii atat de placute. Cureaua este putin "dubioasa", nu pot sa-mi dau seama cat de rezistenta va fi, este destul de rigida si cand inchizi ceasul la mana are tendinta sa faca acele "cute" in dreptul gaurii unde strangi ceasul. Oricum mie imi place foarte mult ceasul, il recomand persoanelor care au o mana subtire si cu greu isi gasesc un ceas pe manuta lor, asa cum sunt eu. Din pacate pretul a crescut fata de campania 15 care tocmai a trecut(il gaseati la pretul de 65 Ron), in campania 16 il gasiti de la 90 Ron.

3. Perie radiala

Aici nu cred ca este nevoie de vreo descriere oficiala. Am luat peria mai mult din curiozitate, iar curiozitatea mi-a fost satisfacuta.:) Imi place ! Desi eu o consider o perie pentru par lung, totusi este buna si pentru parul scurt-mediu. Imi place faptul ca descurca parul, il lasa foarte moale, nu electrizeaza. Alta bila alba o are calitatea periei. Este foarte solida si nu cred ca risc sa o vad peste o luna -doua ca s-a rupt sau s-a desprins. O recomand:) iar pe viitor intentionez sa i le aduc si pe "surioarele" din aceasi gama langa ea:D, ca sa nu se simta singura:))

Am sa continui review-urile la produsele Avon in zilele ce urmeaza.

P.S 1: Nu uitati sa participati la Giveaway pana pe 8 nov., pot participa toate fetele, nu conteaza daca sunteti sau nu follower.

P.S 2: Cititi postarea aceasta si daca aveti placerea , sustineti-ma:).

Kissez:*...si inceput de weekend cat mai placut:)

Comentarii

  1. Dragutz ceasul, la el mi-a ramas si mie gandul inca de cand l-am vazut :X
    Si eu am mana cam subtirica si imi gasesc cu greu un ceas pe masura mea.

    Sa il porti cu placere. Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb ceasul!
    IN generala & liceu, Far Away era preferatul meu, il divinizam, mai ales pentru cat rezista and stuff.
    Acum nu-l mai pot purta, don't know why...
    Am Far Away Dreams si imi place, e fain...finut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place f mult far-away.......il folosesc de multi ani

    RăspundețiȘtergere
  4. eu abia acum m-am comandat si peria si far away dreams, iar la perii le aveam pe toate surioarele ei mai putin pe aceasta pe care am evitat-o deoarece mi-am luat-o pe cea din lemn de la avon:D|

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu