Review: Rimmel London Scandaleyes Volumelash


Hello tuturor,

Incep ziua cu un review al unui produs care mi-a starnit o sumedenie de pareri pro si contra. Este vorba de rimelul Rimmel London Scandaleyes Volumeflash....
Am achizitionat acest rimel la impuls pentru ca in momentul acela nu era nevoie sa achizitionez un rimel nou (aveam destule) insa si pretul mic m-a facut sa zic...hai ia-l, ce mai conteaza unul in plus! doar ai placerea sa testezi produse! ... 
Dar la inceput am regretat ca l-am luat...inca de la prima aplicare, zbang, genele mele erau la podea iar chestia asta mi-a zis clar ca nu vom avea o relatie prea frumoasa! ...chiar daca eu folosesc un clestisor pt arcuirea genelor, acest rimel imi facea genele sa fie foarte pleostite... asa ca l-am aruncat in sertar si o buna bucata de timp nu l-am mai bagat in seama! Nu imi placea deloc faptul ca era foarte apos iar textura lui facea ca genele sa cada foarte inestetic si numai zic de faptul ca se lipeau si ramaneam fix cu 5 picioruse de paianjen..
Dupa o vreme , cred ca undeva la 6 luni, cand am facut o curateni e generala am dat peste el, l-am deschis (crezand ca e uscat) si aveam tendinta de a-l arunca, dar mi-a atras atentia la el faptul ca textura numai era asa lichida...si ce zic, hai sa il mai aplic o data..sa ii mai dau o sansa!
Si minuneee....la prima aplicare mi-a facu genele..wow! Voluminoase, gene fir cu fir fara sa se lipeasca si au ramas si arcuite...asa ca am zis totusi sa ii dau o sansa si de atunci il tot folosesc...




Periuta este pe placul meu, mare,grosolana...

Aplicat intr-un singur strat isi face bine treaba ....


Insa aplicat in doua straturi deja genele incep sa se lipeasca prea mult si sa se incarce....



Pro: 
       - de durata in sensul ca nu se usuca si nu ajunge repede la gunoi
       - pretul este ok pentru un produs de clasa medie
Contra: 
       - textura mult prea fluida
       - periuta care trebuie foarte bine curatata de produs pentru ca se incarca si din cauza asta genele au tendinta de a se pleostii si de multe ori risti sa te manjesti

Daca as mai cumpara produsul?
Personal nu l-as mai cumpara... am mai zis intr-un post anterior ca am genele mai dificile (sunt subtiri si drepte) asa ca rimelul asta nu ma avantajeaza deloc...


Sunt curioasa daca voi il aveti si cum v-ati inteles cu el?.....


Va pupacesc :*

Comentarii

  1. Nici mie nu prea mi-a placut... Acum folosesc Miss Manga, dar preferatul meu este Colossal-ul
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu