Smooth Purple with a pinch of Glitter- tutorial makeup

Hello tuturor...


In sfarsit am profitat si eu de putin timp liber ( de fapt in timpul cand Matei dormea la pranz) si am filmat un tutorial... dupa multa vreme..am incercat sa ma machiez ceva mai diferit decat banalul dat cu fond de ten, rimel si cam atat :)...
Se cunoaste insa ca mi-am cam iesit din mana... a trecut cam mult timp de la ultimul tutorial :)
Parca numai stiu sa stau in cadru, sa gasesc lumina potrivita ( care oricum este foarte slaba fiind lumina naturala si imi face tenul varza :( )... dar imi revin eu :)...si promit sa aduc tutoriale mai bune pe viitor...

Asadar va las mai jos poze, tutorialul si info despre produsele folosite!







TUTORIALUL:



Produse folosite:
Pentru fata: fond de ten Matte Foundation MUA, corector baton Elf, Bronzer Essence , Fard obraz Elf nuanta Flushed

Pentru ochi: nuante din paleta de 120 culori si trusa Glitter Ball MUA, primer Essence, creion negru Essence, Rimel Scandaleyes Rimmel London

Cam asta ar fi tot :)...imi era dor de o postare legata de tema makeup ...
Pe data viitoare...

Pupici de la Bondarica si bebe Matei! 

Comentarii

  1. Foarte frumos machiajul!
    Ce a zis Matei cand te-a vazut? :)) Al meu ramane putin masca cand ma vede machiata bine, ma amuza cand vad cum ma priveste si vrea sa imi bage degetul in ochi cu un zambet pe fata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa...exact asa reactioneaza si Matei :)))...cel mai amuzant este cand ma vede cu cate o masca aplicata pe fatza si insista sa se dea nas in nas cu mine sa il "pictez" si pe el :))

      Ștergere
  2. Imi place mult machiajul tau, ti se potriveste! Pometii sunt foarte dragut conturati! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...ce e drept m-am simtit cam stangace in tutorialul de azi :D....dar rezultatul a fost simpatic :)

      Ștergere
  3. Imi plac foarte mult nuantele! Rezultatul este foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu