Coafura Par Creponat

Hello girls!

De aproximativ un an (de fapt cam de cand l-am nascut pe pitic) nu m-am mai vopsit... am facut-o mai ales ca pretext de a-mi regenera parul si a ajunge cat mai aproape de nuanta naturala. De cand numai este vopsit insa, am impresia ca a intrat intr-o "umbra" si uneori incerc sa il mai inviorez prin schimbarea coafurii... fie prin impletituri, bucle sau....creponare.

Parul creponat imi place din doua considerente: 1. ca inca este intins si nu prea se fura din lungime si 2. pentru ca parul prinde instantaneu un volum wow... :)

Pentru creponare folosesc un set de coafat pentru par de la Rowenta( costa in jur de 150 ron ). Varianta pe care o am eu este foooaarte veche (de peste 9 ani). Setul asta m-a scos mereu din criza, am folosit mult accesoriile si s-au dovedit a fi utile.




Revenind la creponare, e o coafura simpla si de efect ce , in cazul meu, nu dureaza mai mult de 15 min sa o realizez si avantajul este ca ma tine 2-3 zile..depinde si de factorii externi (umezeala, vant, nervi :)) ).



Odata ce v-ati creponat parul va puteti juca mult cu el si realiza mai multe coafuri. Prins in coada sau doua codite , oricum ar fi ..parul va arata ca abia scos din coafor!...

Va recomand sa achizitionati o astfel de placa pentru creponat. Va scoate parul din anonimat!

Si un tutorial unde am avut parul creponat

Pe data viitoare,
Pupicei de la Bondarica!

Comentarii