Gama ME&MOM Cosmetic Plant+ prevenirea vergeturilor pe timpul sarcinii

Hello girls!

Uite ca usor usor am ajuns si la sfarsitul sarcinii asa ca astazi vreau sa va vorbesc despre rutina mea de ingrijire din ultima perioada. Aceasta s-a schimbat destul de mult de cand am aflat ca sunt insarcinata!
 Inca de pe vremea cand nu eram insarcinata mi-am propus ca atunci cand se va produce fericitul eveniment sa fiu foarte atenta cu mine, sa ma rasfat la fel de mult si sa ma asigur ca o sa ma simt la fel de frumoasa ca inainte !
Este foarte important sa te respecti, sa nu consideri ca daca esti insarcinata gata numai trebuie sa faci nimic, doar sa astepti sa vina bebe, ca de acum inainte esti mamica si trebuie sa te axezi doar pe ideea "copil"! Perioada de sarcina trebuie sa o privesti ca pe cea mai frumoasa perioada din viata ta, trebuie chiar si cu burtica sa te simti atractiva si frumoasa iar pentru asta nu trebuie sa depui foarte mult efort ci doar sa faci anumite actiuni care sa te faca sa arati si sa te simti bine in pielea ta!

Prima schimbare majora pe care am facut-o in rutina de ingrijire a fost aceea de a folosi constant (chiar si de doua ori pe zi) o crema hidratanta pentru prevenirea vergeturilor. Daca inainte imi permiteam sa mai sar peste zile ca deh aveam lene prea mare sa stau sa ma cremuiesc zi de zi, acum sunt foarte constiincioasa si ma gandesc , mai ales atunci cand ma apuca lenea, ce fericita o sa fiu dupa ce am sa nasc ca nu am ramas cu "semne de razboi" (vergeturi)...
Insa si alegerea cremelor potrivite a fost destul de problematica pentru ca initial nici o crema din cele pe care le detineam nu imi inspira incredere si a trebuit sa schimb radical intreaga gama de produse de ingrijire pe care o foloseam inainte de sarcina ... iar pentru o perioada, la inceputul sarcinii, am folosit strict numai crema de galbenele si ulei de masline.
Apoi am descoperit gama ME&MOM de la Cosmetic Plant....Numele gamei este mai mult decat sugestiv.
Din gama Me&Mom am folosit:

1. Crema pentru hidratare intensa


O crema extrem de buna, am folosit-o zilnic pentru a-mi hidrata tenul. O folosesc si in zona ochilor pentru ca  hidrateaza foarte bine :x. Intra usor in piele, nu lasa senzatia de ten unsuros. Cred ca este o crema potrivita pentru toate tipurile de ten pentru ca eu am un ten gras insa nu a influentat deloc zona T. O recomand cu drag! A devenit crema mea favorita si am sa o folosesc si de acum incolo.
Pretul ei: 11,50 lei


2. Crema pentru depigmentare-hidratare


Pe timpul sarcinii mi-am dorit si o crema pentru depigmentare deoarece eu sunt deja posesoarea unor minunati pistrui si nu vroiam sa ma trezesc cu asa zisa "masca a gravidelor" pe ten. In timpul sarcinii pielea este predispusa la pigmentare si pot aparea, mai ales pe fata, pete maronii. Crema asta oricat de mult a fost dorita nu mi-a lasat o impresie prea placuta. Este o crema greoaie, intra greu in piele si lasa in urma ei o gramada de "cojite" un fel de resturi de crema uscata . Nu a avut nici un efect asupra pistruiilor existenti si nici nu mi-a prevenit aparitia altora noi.


3. Emulsie antivergeturi



Este o crema extrem de buna. Se maseaza foarte usor, intra rapid in piele, poate fi aplicata cu usurinta si dimineata si seara, nu incarca pielea, are un miros placut , hidrateaza iar eu o folosesc pe intreg corpul.  Un alt lucru care m-a uimit la ea a fost faptul ca a avut un efect pozitiv si asupra vergeturilor vechi pe care le aveam pe coapse. O recomand din inima, cu siguranta am sa o recumpar si dupa ce o sa nasc pt a-mi ajuta pielea sa isi revina la aspectul placut de dinaintea sarcinii .  Pretul ei este infim , 13 lei, insa isi merita fiecare banut. Comparativ cu toate cremele antivergeturi pe care le-am folosit pana in prezent aceasta a fost de departe cea mai buna. 


Acum ca v-am spus parerea despre gama Me& Mom o sa va mai spun si ca pe langa aceasta gama am mai folosit pentru prevenirea vergeturilor urmatoarele: 
- Crema Elancyl - o crema foarte buna, a venit in completarea Emulsiei antivergeturi Me&Mom. In general o folosesc cam la 3 zile, seara dupa ce fac un mic scrub pentru a intra cat mai adanc in straturile pielii. Nu este o crema accesibila tuturor, este extrem de scumpa pt cine nu isi permite insa eu am avut noroc si am castigat-o

- Crema homemade prezentata AICI care este extrem de buna si in prezent insa dezavantajul ar fi ca intra mai greu in piele, trebuie sa lasi jumatate de ora burtica dezgolita pt ca pielea sa aiba timp sa absoarba toate uleiurile . Pentru a fi absorbita mai repede , folosesc in timpul dusului un scrub dupa care aplic imediat crema pe pielea putin umeda. 



Pe final vreau sa spun ca in cazul meu ma declar norocoasa ca pana in prezent nu au aparut vergeturi. Sunt convinsa ca fara ajutorul acestor creme acum m-as fi plans ca am dungulite pe burtica insa mai consider si ca exista si alte aspecte de care trebuie sa ne ingrijim ca sa evitam 100% aparitia lor. Este important sa te hidratezi foarte bine, sa ai grija la alimentatie, sa faci putin sport de intretinere. 
Pe timpul sarcinii am ajuns la cantitati de apa bauta pe zi inimaginabile pentru mine, chiar si pana la 5 l/ zi. Ca alimentatie m-am axat mult pe fructe, legume, carnita slaba... Si sportul a fost in mare parte reprezentat de plimbarile zilnice, activitatile casnice dar si putina bicicleta de camera sau mingie de fitness. 

Sper ca experienta mea sa va ajute pe voi, viitoarelor mamici. Cu putina perseverenta si putin mai multa atentie acordata perioadei de sarcina puteti ajunge sa va simtiti la fel de bine ca inainte de sarcina iar recuperarea cu siguranta va fi mult mai rapida si usoara...

Va las la final cu o poza ce reprezinta etapele burticii mele... :) 



Kissez de la Bondarica 

Emoticons

Comentarii

  1. Si eu am folosit pe perioada sarcinii Elancyl, desi era f scumpa dar sa stii ca nu mi-au aparut vergeturi pe timpul sarcinii.In ultima luna de sarcina am folosit o alta crema de la Mustela,mi-a crescut burtica ff tare in luna a 9-a si simteam ca Elancyl nu mai facea fata. Cred ca am dat pe ea mai mult dar am foloit-o si dupa ce am nascut vre-o 3 luni, se consuma foarte greu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am sesizat ca se consuma greu :) ceea ce e si bine, pana acum nu mi-au aparut vergeturi si sper sa o tin asa pana la final...doar mai am 2 saptamani si gata :)

      Ștergere
  2. Eu cred ca e f important, daca vrei sa nu ti se accentueaza pistruii sau petele de la sarcina, sa folosesti o crema de fata cu factor de protectie 50. Crema aceea pt "depigmentare" mi se pare o prostie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred nici eu in creme cu efect de "depigmentare" dar pot sa sper ca o parte din pete sau pistrui or sa dispara dupa sarcina :), iar acum vara obligatoriu spf

      Ștergere
  3. Esti o viitoare mamica foarte frumoasa! Si ma bucur ca faci parte din categoria de femei care nu considera sarcina o boala. Nastere usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt mine sarcina a fost o perioada superba in care am simtit pur si simplu ca infloresc; s-au petrecut foarte multe schimbari atat pe interior cat si pe exterior si le-am luat ca atare si am incercat sa privesc partea pozitiva a lor :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc, bebe transmite starea de bine si de frumusete :)

      Ștergere
  5. Iti sta foarte bine cu burtica!! Eu am niste vergeturi pe coapse de la o slabire drastica din perioada adolescentei, care acum imi dau batai de cap. Pot sa folosesc si eu crema Me&Mom (chiar daca nu sunt insarcinata)? as vrea sa le estompez macar si sa nu imi apara altele. Iti doresc o nastere usoara si un bebe sanatos! Sanatate si voua parintilor ca sa va bucurati de el! Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca o poti folosi chiar daca nu esti insarcinata :)..eu cu siguranta o sa o folosesc si dupa pt ca asa cum am zis, am vazut efecte pozitive si asupra vergeturilor vechi de pe coapse..
      insa nu uita ca trebuie sa aplici cel putin o data pe zi timp de macar o luna ca sa vezi cu adevarat rezultate...nici o crema nu face minuni daca nu perseverezi si nu o aplici in mod constant
      Pupici:*

      Ștergere
  6. Esti foarte frumoasa si arati bine,nu se vede ca ai pus kilograme pe tine, decat burtika :) Felicitari :*

    Despre creme si ingrijire...eu am folosit "Palmer-s-Cocoa-Butter-Formula-Massage-Lotion-for-Stretch-Marks" si si-a facut treaba foarte bine, mai ales ca mai si uitam sa ma dau cateodata,plus ca ma dadeam o singura data pe zi, nu de 2 ori ca tine.

    De la Me&Mom am luat acum pentru bebe, crema de fundulet cu masline, galbenele, migdale, musetel si e buna, doar ca are in ea niste particule care nu imi plac...raman intregi la aplicare.

    Sunt perfect de acord cu faptul ca trebuie sa te ingrijesti si sa ai grija de tine...si te sfatuiesc sa faci asta cat mai poti :D...cat bebe e inca in burtica si esti doar tu...poti face ce vrei si te poti rasfata in cada,sau cum iti place tie. Cand o sa vina bebe pe lume nu o sa mai fie chiar asa usor( spun asta din experienta, mie asa mi se pare...deabia apuc sa fug sa fac cate un dush si sa ma dau cu o crema pe corp cand sta sotul cu el). Asta nu inseamna ca nu o sa mai poti avea grija si de tine, dar timpul tau il acorzi lui in mare parte. Plus ca o sa fi obisita de la trezitul noaptea si o sa vrei sa dooormi cand ai putin timp liber.

    Cand trebuie sa nasti? Ai ales cezariana sau natural? Ce nume ati ales pentru baietel?

    Mi-ar place sa schimbam pareri ca intre mamici, daca o sa ai timp si vrei..pe adresa de mail contact@iasmy.com

    Te pup si iti doresc nastere usoara.
    Asteptam vesti despre nastere si bebe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant articolul. Imi place blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesant articolul. Imi place blogul tau.
    little black dress

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut mult articolul tau si am sa imi caut si eu crema antivergeturi de la Me&Mom.In prezent folosesc una dar as vrea sa mai incerc si altceva!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,
    Ne poti spune te rog parerea ta acum despre crema...dupa nastere?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu