Glitterati Green Day make-up-tutorial

Hello girls!

Va era dor de un nou tutorial de machiaj?
Azi am avut chef de culoarea verde.
 Aveam in paleta Original de la Sleek un verde superb pe care doream sa il incerc de mult. Recunosc ca de cele mai multe ori fug de nuantele de verde si albatru! Nu prea ma incanta machiajele realizate cu aceste doua culori si plus de asta eu sunt albicioasa la ten si machiata cu nuantele tocmai mentionate arat mai ceva ca un zombie :D..
Tot pentru azi insa am vrut sa incep testarea noilor produse de la elf. Dezamagirea cea mai mare a fost sa descopar ca primerul ( din setul acela de 3 primere in nuante diferite) si eyelinerul argintiu sunt aproape de uscare si m-am cam chinuit cu aplicarea lor..
Va las insa cu tutorialul si astept reactiile voastre! Pupici


(v-am spus ca arat ca un zombie...de fapt dupa ce am facut pozele mi-am dat seama ca nu aveam aplicat pe fata decat fondul de ten)


Kissez de la Bondarica

Comentarii

Trimiteți un comentariu