Ingrijirea tenului cu produse bio

Hello girls!

Azi vreau sa va vorbesc despre noul meu “ajutor” in ceea ce priveste ingrijirea tenului. Intotdeauna am fost adepta unei ingrijiri naturiste si incerc sa gasesc acele produse, ingrediente bio benefice tenului meu.
In ultima vreme am avut destul de multe probleme cu tenul si m-am preocupat mult mai mult de ingrijirea lui. Cea mai mare problema a mea era acel aspect de ten “incarcat”. Oricat de mult il demachiam si spala parca nu era suficient.
De foarte mult timp imi doream sa incerc sapunurile bio pentru ca stiu ca acestea curata foarte bine tenul insa nu ii dauneaza ca si in cazul in care as fi folosit un sapun normal de pe piata. Am cautat pe net, m-am interesat si am gasit un sapun ideal pentru tenul mixt/gras. Este vorba despre sapunul bio cu argila verbina. 





Am cumparat acest sapun de pe site-ul onlybio.ro. Un site cu o gama variata de produse bio, de la produse pentru par ,ten pana la produse special create pentru bebelusi.  Atunci cand am primit sapunul, in colet am gasit si cateva mostre printre care si o mostra mai generoasa de crema de fata hidratanta cu iris 



Insa revenind la sapun am sa va spun ca sunt super incantata de el. Asa cum spune si in descrierea de pe site-ul onlybio.ro este un sapun bland. Eu l-am ales datorita continutului de argila verde. Imi place mult sa aplic masca de argila insa din pacate am folosit-o doar pe cea alba(gri), iar cea mai potrivita pentru tratarea acneei este argila verde, ingredient pe care acest sapun il contine. Despre continutul de ulei de masline nu am ce sa va mai spun pentru ca toti stim de beneficiile pe care acest ulei le aduce tenului. Un alt aspect extrem de placut la acest sapun este mirosul de lamaie . Sapunul se prezinta sub forma rotunda , are 150 gr (cantitate mare), este produs in Franta si contine ingrediente 100% naturale .
Acest sapun poate fi folosit cu succes si pe pielea de pe spate in cazul in care aveti acnee in acea zona pentru ca are efect atispetic si ajuta la vindecarea cosurilor.
Am ramas impresionata de acest sapun deoarece curata extrem de bine tenul. Face o spuma foarte moale si dupa ce te clatesti tenul este atat de curat incat scartaie la propriu si  luceste de sanatate.


Pe langa acest sapun , un alt produs care mi-a facut cu ochiul si mi-as dori sa il am este acest gomaj facial: 

Ce este drept are un pret putin mai ridicat insa garanteaza calitatea. Un alt aspect ar fi cantitatea, gomajul in sine are 125 ml insa cum acesta trebuie folosit intr-o cantitate micuta o data pe saptamana cred ca este  investitie buna de lunga durata. Are si o multitudine de extracte de uleiuri esentiale naturale care cu siguranta hranesc tenul si il ajuta sa isi pastreze supletea.
Eu in general pentru gomaj folosesc putin malai inmuiat in lapte insa trebuie sa recunosc ca si asa inmuiat mi se pare putin cam prea agresiv pentru ten iar acest gomaj cu siguranta ar fi mult mai placut. In plus, nu as mai face asa multa mizerie ca atunci cand as folosi malaiul.

Cam asta a fost postarea de azi.
Un singur lucru mai am sa va spun si anume ca produsul comandat de pe site-ul onlybio.ro a ajuns foarte repede la mine. M-a incantat si faptul ca am primit si acele cateva mostre pentru ca asa pot sa descopar si alte produse de pe site-ul lor.

P.S: nu uitati de Giveaway! Am sa revin in zilele ce urmeaza cu un filmulet explicativ cu pasii pe care trebuie sa ii urmati ca sa aveti o inscriere valabila!

Kissez de la Bondarica:*

Emoticons

Comentarii

Trimiteți un comentariu