Make-up realizat cu un Quad elf- Drama

Hello girls!

 Azi vreau sa va arat un machiaj realizat cu un singur quad si anume Drama de la Elf din gama essentials. Am zis ca este cazul sa mai folosesc si farduletele mici avand in vedere ca in general o folosesc doar pe cea de 120 culori.
Imi plac fardurile de la elf, sunt pigmentate si asta o sa vedeti si din tutorial.
 Rca nu este cel mai bun machiaj al meu, am cam exagerat cu albul si am cam depasit conturul ochiului. Mi-am dat seama abia dupa ce am terminat de filmat si am vazut cat de urat se vede...il cataloghez ca fiind un machiaj "murdar":D.
 Intentia mea era sa incep o serie de machiaje pentru bal insa pe acesta categoric nu am sa il includ in acea categorie.
 Eh asta e...data viitoare (cand nu o sa ma mai grabesc) sigur o sa iasa ce imi doresc!

Un alt lucru care ma enerveaza la culme este faptul ca am realizat ca tenul meu este urat urat urat:((...si asta in situatia in care fac bai cu abur, folosesc scrub, creme , masti...
Sunt intr-o pasa cam proasta cu tenul si arata de parca zici ca as fi vreo fumatoare...
Acum ca a venit vara trebuie sa apelez si la o crema cu Spf...voi ce imi recomandati? Vreau o crema buna care sa nu influenteze tenul in sensul in care sa nu favorizeze aparitia acneei ca e suficienta cea pe care o am :))

Si pentru ca am punctat tot ce aveam de spus, va las cu poze si tutorialul...si astept criticile:))







Kissez:*


Emoticons

Comentarii

  1. Finut machiajul! Desi nu sunt profesionista in acest domeniu, eu una totusi nu ii gasesc ceva de reprosat, iar in general stiu sa apreciez lucrurile frumoase!:) Si eu am tenul sensibil, iar vara e mai dificil de facut fata caldurii puternice, tenul meu fiind mixt- e mai complicat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Am folosit doua pensule Cosmetic Style cea pentru blending si cea plata din kitul travel....iar ca pensula pentru tus am folosit-o pe una de la Fraulein38 tot din kitul travel...

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti recomand Avene-Solare 50 FPS :)http://www.webfarm.ro/avene-solare-crema-fotoprotectie-spf-50.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu