Bad review: oja magnetica Flormar

Hello girls!

Stiu, rusinica mie ca nu am mai postat de ceva vreme, dar azi am zis sa revin cu o postare rapida in care vreau sa imi exprim parerea despre oja magnetica de la Flormar, pe care am primit-o acum o luna de la buna mea prietena Alex:)
Cand a aparut aceasta oja eram mega incantata pentru ca , la fel ca si cea crackle, este mai diferita si ma fascina modul in care se realiza acel model "in valuri" cu ajutorul unui magnet banal.
De cum am primit-o am si dat sa o incerc si sincer nu m-a impresionat prea mult la inceput pentru ca a trebuit sa imi sterg fiecare unghie de cel putin doua ori ca sa reusesc sa fac dungulitele cum trebuie, dar am zis sa ii dau sanse mai multe la viitoarele utilizari.
Este adevarat, ca de cele mai multe ori atunci cand vine vorba de facut unghiile s
unt putin mai neindemanatica insa oja asta imi da batai de cap si am sa va spun de ce sau ce anume nu imi place la ea:
-in primul rand trebuie foarte bine agitata inainte de aplicare pentru ca altfel nu se formeaza acele "valuri" magnetice
- nu imi place faptul ca aceasta oja nu poate fi aplicata peste o alta oja. Daca o
aplic peste o alta oja, chiar si un simplu lac, nu se mai formeaza acele "valuri" si arata ca o oja banala
- ma enerveaza faptul ca la fiecare aplicare trebuie sa inchid pensula si sa agit din nou sticla
- trebuie sa am mare grija la cantitatea de oja pe care o aplic pentru ca daca aplic
prea mult atunci buh-bye "valuri" si din nou oja arata ca una banala
- nu vreau sa vorbesc cu "pacate" insa mie mi-a patat unghiile si mi le-a ingalbenit
- nu este deloc rezistenta, a doua zi deja sare de pe varfurile unghiilor...
- despre magnet pot sa spun ca nu merge daca il tin in suportul acela alb si sunt nevoita sa il scot de acolo si sa il folosesc asa simplu.



Deci asa cum vedeti mai sus, nu sunt deloc multumita de aceasta oja si nu as recumpara alta. Cred ca este prima data cand spun ceva negativ la adresa unei oje de la Flormar insa de ce sa mint...este o oja buna doar ca si design si atat.
Comparativ cu cea crackle, asta (magnetica) este apa de ploaie. Cea crackle este super rezistenta si isi face treaba cum trebuie.
Si ca sa va demonstrez ca nu "mint" va arat si poza demonstrativa cu unghiile mele curate , fara alta oja pe ele, pe care am aplicat oja magnetica. O sa observati ca doua unghii sunt frumos
facute iar celelalte arata total banal pentru ca dungulitele nu au vrut sa se formeze.

Voi ce parere aveti despre oja asta?
Sunt doar eu sau chiar nu e buna:D? Poate reusiti sa ma convingeti ca este buna, poate exista vreun secret anume in aplicare pe care eu nu il stiu...

Abia astept sa va aflu parerile!

Kissez:*

Comentarii

  1. Ciudat... la mine totul este perfect in afara de rezistenta. In rest imi place si se foloseste foarte usor, ba chiar iese mult mai frumos daca pun mai multa oja :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da..te cred. Eu eram super incantata sa o am din review-urile pe care le-am vazut inainte. Dar pentru mine nu e buna din considerentele pe care le-am enumerat mai sus

      Ștergere
    2. Eu ma gandesc ca poate e oja dintr-un lot mai prost, cine stie... Ca prea nu e buna deloc din ce zici si eu am incercat 2 pana acum (04 si 05 parca) si imi plac mult. La rezistenta stau mai prost, doar vreo 2-3 zile fara lac.

      Ștergere
    3. Posibil sa fie lotul prost..ma si oftic, pentru ca am vazut atatea review-uri pozitive incat imi doream si eu acelasi lucru pentru oja mea:D...
      Apropo..eu am nuanta 04...

      Ștergere
    4. incearca sa ai mai multa rabdare.asa am patit si eu prima oara.apoi,cand am vazut k pe o unghie iese frumos,m-am ambitionat sa iasa toate.mi-am cumparat set de magneti,cu suport,si e foarte usor de folosit,singura chestie este sa reglezi magnetul astfel incat sa stea foarte aproape de unghie,dar sa n-o atinga.chiar merita efortul.mie mi-a rezistat si 2 saptamani pe unghii cu lac baza si lac peste,in conditia in care am spalat si vase.este minunata,depinde doar de rabdarea si indemanarea noastra :)

      Ștergere
  2. dungulitele ies doar daca magnetul este la cativa milimetrii de unghie...eu mereu reusesc sa le stric ca scap magnetul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa pui un strat potrivit, putin mai gros, apoi pui magnetelul si il tii acolo 10 sec sau putin mai mult. EU nu am aplicat nici top coat si a tinut super :(....Poate mai exersezi sa vezi ca ies super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miu Miu..stiu "tehnica" tocmai asta e si ideea...ca o aplic intocmai, ca la carte si degeaba, nu vrea sa iasa uniform pe toate unghiile. Daca nu iese din prima sterg unghia si aplic din nou. Stau la o unghie cam doua transe ca sa reusesc sa aplic oja cum trebuie si e stresant pentru ca nu imi permit sa aloc prea mult timp unui vopsit de unghii. Daca era macar rezistenta ziceam ca merita...dar ca sa stau un car de ani sa o aplic corect si sa se ia de pe unghii dupa o zi..eu nu o vad o "afacere" prea buna...

      Ștergere
  4. Eu o aplic peste un base coat si nu agit dupa fiecare unghie sticluta :(. Pacat ca sare atat de repede :(

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine o incercai pe cea de la Golden Rose,o am de mult timp,nu am avut probleme cu ea si cred ca este cea mai rezistenta oja pe care o am;) si mai nou a aparut si cea in stea,vreau sa mi-o iau si pe aia:D

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine a mers perfect, de la prima aplicare, si tot nuanta 04 am. Poti intra la mine pe blog sa vezi pozele si ce am scris despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi-au iesit dungutele din prima , in timp am invatat cum sa tin magnetul ; eu nu il scot din suport si merge f bine . Doar la unghia mare am ceva probleme pt ca este mai mare si cred ca nu o acopera magnetul in intregime, dar mai exersez. In schimb , mie mi se pare destul de rezistenta avand in vedere ca am spalat vasele si nu a sarit .

    RăspundețiȘtergere
  8. Incearca sa sprijini unghia in punctuletul de plastic din carcasa magnetului si astfel nu mai trebuie sa-l scoti....nu se agita neaparat inainte de fiecare unghie,doar la inceput.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu