Wish list de sarbatori....

Hello girls!

Azi m-am gandit sa fac o postare cu ce imi doresc eu anul asta sa imi aduca Mosul:D...
Desi e o lista destul de lunguta si probabil ca Mosu va face cale intoarsa cand o va vedea, sunt convinsa ca macar unul din lucruri se va afla sub bradut:D...Culmea e ca anul acesta nu imi doresc nimic din ce inseamna produs de beauty...consider ca am destule!
Oricum, consider ca lista asta ma ajuta mai ales pe mine sa retin mai bine lucrurile pe care mi le doresc. Mereu mi-am facut lista cu haine sau orice alt lucru de care aveam nevoie sau pe care stiam sigur ca il voi purta sau folosi....



uscator de par cu difuzor (salivez de foarte mult timp la un astfel de uscator de par

Ghetute de iarna cu blanita inaiuntru si neaparat cu paltforma sau toc si sireturi:)

boyfriend blazer (ador tipul asta de sacou si cred ca nu m-as mai desparti de el)


o geaca (desi prefer trenciurile sau paltoanele este utila si geaca in zilele extrem de geroase :)
un trenci de preferabil rosu sau crem


muultee rochite de iarna din lanitza, casmir , bumbacel....mi se par extrem de utile si adorabile purtate cu dresuri groase. Pot fi purtate cu succes si primavara :)

pijamalleee.... oare cine nu are nevoie de ele ?

Acestea sunt lucrurile pe care mi-ar placea sa le primesc. Am pus accent pe hainute pentru ca in ultima vreme am cam uitat sa mai imi iau de imbracat si e nevoie sa imi reinnoiesc garderoba sau sa o mai inmultesc.

Voi ce vreti sa va aduca Mosu?:)

Kissez:*

Comentarii

  1. Am primit o geaca asemanatoare cu cea postata de tine si e foarte calduroasa si buna, mai ales la cele -10 grade care sunt dimineata cand merg ca o curca plouata spre statia de bus.
    Sper sa-ti aduca mosul cat mai multe! Eu vreau doar lentile de contact mov si un player cu o baterie buna:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu sa imi aduca mosul toate astea:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm si eu le vreaaau :d, dar la uscatorul ala de par visez si eu de ceva vreme. cred ca anul asta o sa-l am si eu :) ia sa-mi fac o listaaa :d

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-as dori si eu o pereche de ghetute imblanite! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. de azi se da startul la cadouri :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Genul acela de cizme le gasesti la Deichmann , de acolo mi-am luat si eu perechea din dreapta , doar ca pe negru . Si sunt foooarte calduroase si comode :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si cat au costat:)? sunt pana in 150 ? ca mai mult nu am de gand sa dau:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu