Rubrica noua:Alegerea tinutei

Hello girls!

Azi vreau sa dau start la o noua rubrica..
Cu toate probabil ne confruntam cu urmatoarele dileme: "eu azi cu ce ma imbrac" ; "nu am cu ce sa ma imbrac" (desi sifonierul nostru zace plin de haine) ;"fusta asta nu se potriveste cu nici o bluza" etc. Cam acelasi lucru mi se intampla si mie..
Nu sunt o fata moarta dupa fashion...insa imi place sa cred ca ma imbrac in parametrii normali si placuti ochilor trecatori...
Nu imi place sa imi ies din tipar, de obicei port blugi cu un tricou sau maieu, o pereche de balerini si cam asta este outfit-ul meu...
Uneori insa simt nevoia de o schimbare...si ma trezesc intr-un magazin in timp ce imi cumpar o fusta(lucru cam rar pentru mine) sau o pereche de pantaloni.
Daca stau si imi iau sifonierul la verificat, probabil ca nici o haina nu se potriveste cu alta. Asa ca de multe ori imi este greu sa ma decid cum sa ma imbrac, cum sa port o bluza sau ce curea sa imi pun. De ce oare trebuie sa fie totul asa de complicat:D?
De obicei cand cumpar ceva o fac sub impuls nu neaparat gandindu-ma la ce am in sifonier si daca s-ar potrivi cu ce mai am pe acasa. Cand ajung acasa, Surpriza, constat ca nimic din ce am cumparat nu prea se potriveste cu ce aveam si uite asa incepe calvarul.
De un timp incoace...am inceput sa ma imbrac, sa fac diverse combinatii de haine si sa ma pozez. Da, ma pozez iar apoi ma uit atent la cum cade haina pe mine, daca merge bluza cu pantalonii etc. Cred ca este o metoda mai buna de a gasi hainele potrivite decat daca m-as uita in oglinda:D....
Si ce vreau eu azi sa va arat e faptul ca metoda mea cu pozatul in diverse ipostaze functioneaza si ma ajuta sa iau , zic eu, decizia corecta in a purta o haina....

Sa va arat varianta in care mi-am cumparat o fusta pe care nu stiam cum sa o port. Cand am cumparat fusta am luat si o bluza care evident ca mi-a placut in magazin insa nefiind pe stilul meu cand am vazut-o acasa in oglinda imi venea sa o arunc pe geam...Insa...cu putina voita si cateva poze:D....am ajuns la un rezultat....
Prima ipostaza...fusta+o bluza pe care o aveam deja in sifonier+o curea fundita maro...rezultatul= imi placea combinatia de fusta+curea insa nu si bluza

A doua ipostaza: fusta+bluza cumparata (bagata in fusta) +curea aurie si pantofi pe glezna. Rezultat: combinatie nereusita:D pentru ca : 1. pantofii imi taiau gleznele 2. bluza arata oribil bagata in fusta si nu cred ca se potriveste siluetei mele..poate doar daca aveam un bust mai generos:D
A treia combinatie: fusta+bluza cumparata(Scoasa de data aceasta din fusta)+cureaua aurie in talie + pantofi decupati+ o geanta plic de piele in ton cu pantofii... Bingo!...Asta este combinatia care mie mi-a placut!

Si mi-a placut atat de mult incat am purtat outfitul asta la o cununie intr-o zi de sambata!

Si cam asta este primul exemplu pe care am vrut sa il arat ...
Stiu ca desi ma imbrac destul de simplu este o mare bataie de cap momentul alegerii tinutei..
Cine vrea sa ma critice:) e liber sa o faca, asa mai invat si eu ceva in materie de fashion...

Voi ce metoda alegeti atunci cand trebuie sa va alegeti o tinuta:D?
Va place noua rubricuta?

Kissez:*

Comentarii

  1. Ce rubrica frumoasa:x:)) E prima data cand citesc asa ceva:d


    Te astept la concursul meu

    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/08/autumn-contestsigma-prize.html

    RăspundețiȘtergere
  2. E o rubrica foarte buna,si eu am dilema aceasta in fiecare zi.Mi se intampla de f multe ori sa nu stiu cu ce sa ma imbrac.Ma tot uit pe net dupa tinute,gasesc f multe tinute interesante dar pacat ca aici in orasul meu nu gasesc mai nimic interesant,desi nu e un oras mic.

    RăspundețiȘtergere
  3. super rubrica,imi place! uite , eu cred ca esti prea modesta , trebuie sa indraznesti mai mult,tineretea e plina de culoare!!!! nu te avantajeaza mult culorile nude,trebuie sa le amesteci cu ceva colorat. cred ca iti va sta bine cu fuste cu volane, ceva mai largut spre jos. sa nu te superi,asa vad eu. esti foarte frumoasa,corp superb, indrazneste. trebuie mereu sa te probezi in magazine, stai si probeaza ce iti place si nu, asa vei gasi combinatii avantajoase!!!! puuuup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Modniza multumesc mult de sfat!
    Iti dau perfecta dreptate..ar trebui sa indraznesc mai mult:)..sa fiu mai vesela si colorata...pentru ca inca ma pot bucura de tinerete si de un corp frumos:D
    Insa de multe ori renunt la ideea de a ma imbraca mai elegant sau mai girlish. Ma invart in "zone" ce implica praf, munci diverse si de multe ori uit sa mai port si tocuri:D.....insa niciodata nu e prea tarziu sa incerc lucruri noi..
    Oricum am facut un progres ca de un timp incoace am inceput sa-mi cumpar fuste:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce rubrica interesanta!
    Abia astept sa citesc si alte postari :)
    si eu am inceput de vara trecute sa mai cumpar fustite si rochite, am zis ca totusi, sunt fata, sunt tanara :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu