Oyster si DivaHair

Hello girls!Link

Azi revin pe fuga cu o informatie..
In urma cu 2 saptamani am fost contactata de DivaHair daca doresc sa particip la o campanie de testare a unor produse de par noi aparute pe piata.
Dupa ce am citit articolul de aici m-am decis sa particip pentru ca oricum parul meu in clipa de fata nu este in cea mai buna forma asa ca aveam nevoie de ceva produse "revolutionare" ce sa rezolve , daca nu toate problemele, macar o parte din ele.

Din produsele Oyster mi-am ales serul Shine cu extract de seminte de in. La prima folosire pot spune ca sunt extrem de incantata de produs insa vreau sa mai treaca o saptamana ,doua de utilizare pentru a face un review cat mai adevarat.

Am observat ca cei de la Oyster au o gama variata de produse pentru toate tipurile de par, pentru aranjarea si ingrijirea parului. Aceste produse am inteles ca se pot gasi si achizitiona din Saloanele de coafura Baneasa (click pe link pentru a vedea care sunt)


Kissez:*

Comentarii

  1. vai vai sunt curioasa cu ce zici ca e bun :D Ca ma tenteaza tare. ce e de par si suna bine l-as vrea si eu . Cred ca asta e secretul parului meu :)))

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit si eu tot acest produs, imi place mult :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu