Review pensule: Cosmetic Style vs. Sigma

Hello girls!

Azi am revenit cu un review asupra setului de pensule Cosmetic Style, varianta mini ( cea mai lunga pensula , cea de blush are 12 cm) , pentru voiaj:)
Tot ce pot sa spun e ca imi place, place ,place....
Sunt atat de utile; husa in care stau pensulele este la fel utila avand si un mic sertaras in care imi incape cu usurinta un ruj, un tus de ochi si chiar o pudra de fata daca e mica precum cea de la elf.
Pensulele sunt ideale, sunt extrem de pufoase, parul este foarte moale . Manerul este la fel foarte bun si chiar daca este mic nu ma incomodeaza deloc. Imi place calitatea lor, manerul frumos lacuit, perii uniform taiati.
In postarea de azi am zis sa fac oarecum comparatie cu pensulele de la Sigma, cele din Kitul Naughty in Black , pentru ca ambele seturi au ajuns in aceasi perioada si am inceput sa le testez pe amandoua ca sa imi pot forma o mai buna parere.
Comparativ as putea sa spun ca un mare plus al pensulelor Cosmetic Style consta in faptul ca nu a cazut nici un fir de par din ele. Pensulele de la Sigma in schimb au cam pierdut un fir doua la fiecare aplicare si sper ca acest lucrul asta sa inceteze in cele din urma pana nu ajung decat cu manerul gol:D....
Ca si comparatie intre "pufosenia" periilor as putea spune ca cele de la Sigma sunt net superioare insa, ca si "densitate" a periilor cele de la Cosmetic Style sunt mult mai bogate .
Daca e sa fac referire si la pret, clar cele de la Cosmetic Style sunt mult mai accesibile:) ( 45 lei) si contine tot 7 pensule ca in cazul celor de la Sigma (50 $ ).
Cele de la Sigma sunt de calitate superioara , insa chiar daca probabil nici nu ar trebui sa aiba termen de comparatie, totusi am gasit acel punct negativ in caderea perilor.
Acum va las cu poze:)




Pensula de pudra (10 cm lungime)

Pensula Sigma F30 si pensula Cosmetic Style pentru pudraPensule blending: Sigma si Cosmetic Style

Pensule Sigma pentru fata: F50 Duo Fibre; F30 Large Powder; F40 Large Angled Contour; F60 Foundation; F70 Concealer

Pensule Sigma pentru ochi

Dintre toate pensulele prezentate mai sus pot sa spun ca m-am indragostit de urmatoarele: pensula Sigma F50 Duo fibre; Sigma F40 Large Angled Contour ; Pensula Cosmetic Style pentru pudra si pensula Cosmetic Style pentru gene si sprancene.

Setul Cosmetic Style il gasiti pe siteul celor de la Cosmetic Style AICI
Si un mic anunt: intrand pe site-ul celor de la Cosmetic Style am descoperit ca sunt in vacanta astfel ca toate coletele vor fi trimise dupa data de 22.08.2011 in cazul in care se fac comenzi in perioada 12.08.2011- 19.08.2011

Kissez:*

Comentarii

  1. ma bate gandul sa-mi iau si eu un set de pe cosmetic style:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. maine cred ca imi vine si mie setu asta de pensule.ma bucur ca tie iti place,caci am auzit si fete care ziceau ca nu e bun.ma refer la cele Cosmetic style:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa am nimerit si eu un kit travel sigma carora le cad perii pensulelor.Acum vad ca s-au domolit,nu mai cad dupa o luna de zile.Am nimerit noi lot prost :((

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu