Haul elf + Random..

Hello girls!

Din nou rasar si eu pe blog. In ultimul timp recunosc ca mi-a cam scazut pofta de blogareala si asta pentru ca ba am inceput examenele, ba n-am
chef sa ma machiez, ba multe...
In weekendul asta, spre exemplu, pentru ca a fost cald am preferat sa imi petrec majoritatea timpului pe afara sa ma bucur de razele soarelui.

Din fericire am multe proiecte in plan, insa nu vizeaza si blogu
l. Sper sa-mi gasesc timp sa fac din cand in cand si o postare pe aici. Mi-ar placea sa-mi dati si voi idei pentru ca asa ma simt mai motivata sa revin cu postarile pe blog....

De asemenea nici nu prea am mai facut cumparaturi de cosmetice, am fost fetita cuminte si m-am axat mai mult pe hainute. Asa se intampla cand suntem cu buget limitat...Oh oare cand o veni si serviciul ala....cu salariu, sa ma bu
cur si eu de mai multa shoopinguiala.....
Singurele cosmetice pe care le-am luat in ultima vreme sunt de la e.l.f (am sa va las pozele mai jos). Cei de la e.l.f au devenit oarecum o obsesie pt mine, am inceput sa ma repet in produsele cumparate pentru ca sincer imi plac si mi se par foarte bune.

Saptamana asta care vine intentionez sa bag foarfeca adanc in par pentru ca este foarte degradat si m-am
saturat de el sa-l vad ca nu mai sta de nici un fel....

Altceva ce sa va mai spun...decat ca ma bucur ca a venit caldura si pot sa stau si eu la bronzat, desi sunt din fire foarte albicioasa si ma bronzez foarte greu , dar macar absorb si eu vitamina D in corp..:D......

Si acum produsele e.l.f

1. Oje : nuanta Passion Pink (superba:x) si Red Velvet
2. Paleta studio bronzer si blush
3. Blush nuanta Flushed
4.Gene false Hollywood

5. Fard pudra mat nuanta Charcoal
6. Rimel duo : normal si waterproof
7. Tus de ochi 3 nuante: Midnight,Silver si Cofee
8. Primer
9. Iluminator crema nuanta Spotlight (il ador)
10. Gene false cu aspect natural ( am si din acelea cu aspect dramatic insa mai mult imi plac astea)

Si cam atat:*..
Pupicei si o duminica superba in continuare...eu am fugit afara:x

Comentarii

  1. memyselfbeauty15 mai 2011 la 19:05

    vai de cat timp vreau si eu iluminatorul spotlight dar am bugetul fff limitat si trebuie sa-mi pun pofta-n cui...

    RăspundețiȘtergere
  2. wow cate produse:-s.eu vreau sa mi zici despre genele hollywood si cum folosesti iluminatorul.eu am alta nuanta un roz ceva,dar nu stiu cum il pot folosi:d.Pupici:*..si nu ne parasi

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu mai am chef de blogareala.. nu stiu ce e cu mine. deci te inteleg perfect!
    te mai inteleg si in privinta bronzului, nici eu nu ma bronzez:( sunt tare alba mai tot timpul..
    pff cate bunatati ti'ai luat de la elf, sa le folosesti cu placere>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate produse !! :X Inseamna ca urmeaza review-uri :>

    RăspundețiȘtergere
  5. poti face review la duo? ma tenteaza ideea de blush si bronzer 2in1 dar imi este frica sa nu fie bronzerul sclipicios sau bluchul prea strident...mersi mult:D

    RăspundețiȘtergere
  6. am si eu iluminatotul spootlight, desi la inceput nu prea am stiut cum sa il folosesc, acum i-am gasit intrebuintare, ca baza pentru pleoape, a incpeut sa imi placa si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Wooow,imi fug ochii la toate si nu stiu la care sa ma uit mai intai.Sa le folosesti sanatoasa si mie una imi plac foarte mult postarile tale de make-up si astept noutati.ca idee din partea mea ar fi sa mai faci postari gen:machiaje inspirate de la vedete.Acelea mi se par cele mai reusite.te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu imi doresc acel duo, imi aminteste de Orgasm-Laguna de la Nars...

    Mie imi plac mai mult genele cu aspect dramatic de la Elf, mai ales pentru seara. Ziua nu port gene false :P

    Lovely haul, sa folosesti produsele cu placere!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce de produse frumoase!
    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faine achizitiile. Sa fac si swarchuri mai ales la spotlight :X. Pupicei!

    PS: Cu ce lipici folosesti genele false?

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia pentru gene folosesc lipici de la DUO...clar cel care vine cu genele impreuna nu este bun de nimic....
    Am sa fac intr-o zi un review amanuntit asupra lor...

    RăspundețiȘtergere
  12. Cate chestiute! Sa le folosesti cu placere!

    ♥Mika

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu