Gerovital Plant- Farmec!

Hello girls!

Farmec ne surprinde cu generozitatea lor:)..azi am primit coletul cu noua gama Gerovital Plant.
Si pentru ca una din sarcinile noastre este aceea de a le informa si pe prietene, vecine, de campania lor publicitara, mi-a venti o idee: am luat o mostra din fiecare tip de crema si le-am taxat alaturi de pliant. O parte deja le-am oferit pe strada ( am pandit poarta de la gradinita:D si am facut cateva mame fericite:), iar o parte le pastrez pentru prietene.

M-am gandit sa fac "experimente" atat pe mama cat si pe mine. Cremele celelalte le voi oferi ei si voi urmari si efectele pe care le vor avea asupra tenului ei. Cred eu ca e un experiment bun, avand in vedere ca avem varste si tipuri de ten, diferite.


Iata ce am primit:




Kissez:*

Comentarii

  1. Buna,Mi-as dori din suflet sa discutam ceva.poti sa`mi lasi adresa de mail ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina id-ul sau mailul meu este: blaiedutz@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! As dori si eu sa stiu cum pot fi intr-o echipa si cum pot primi si eu aceste mostre.
    Multumesc,
    Matzzza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Matzzza...din pacate, echipele deja au fost facute! Poti insa sa ai sansa de a castiga mostre...gasesti cu siguranta pe alte bloguri giveaway-uri in care se ofera mostre:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu