Ivatherm+Cosmetic Style&Adyna

Hello girls!


Azi e o zi frumoasa si fericita pentru ca am ridicat doua colete de la posta:x..Cum ziua mea se apropie, le-am considerat cadouri pentru ca pana la urma, in cazul ambelor colete am primit ce mi-am dorit:).Unul de la Ivatherm iar altul de la Cosmetic Style.


Coletul Ivatherm

La fel ca multe dintre voi, asteptam cu nerabdare coletul. Eu am preferat sa imi aleg doua creme ce au legatura intre ele. Mi-am ales o crema pentru vergeturi si alta pentru celulita. Ma gandesc ca folosindu-le pe amandoua odata, acestea se vor "ajuta" una pe cealalta iar rezultatul va fi mai rapid si mai spectaculos. Deocamdata mai multe nu pot sa spun despre ele, abia astept ca in seara asta sa le fac "inaugurarea":)
Scuzati-mi fata din poza! Eram nemachiata si data cu batonul Avon:D

Coletul de la Cosmetic Style&Adyna

Era unul extrem de asteptat si dorit:). In primul rand ii multumesc Adynei pentru ca fara concursul ei de Face Painting nu as fi avut posibilitatea de a castiga:). Recunosc ca m-am invartit mult pe site-ul celor de la Cosmetic Style pentru ca nu stiam ce sa aleg mai repede. Primul produs in cap de lista este fondul de ten ColorStay. M-ati zapacit toate cu acest fond de ten si am zis ca e un must sa-l incerc si eu. Prima impresie este foarte buna, nuanta putin cam inchisa insa am sa-l folosesc in combinatie cu un fond de ten mai deschis. Un alt produs pe care l-am ales a fost fondul de ten mineral de la Rimmel London. Pana acum nu am incercat absolut nimic mineral si m-am gandit ca este util pentru sezonul cald, pentru ca nu mai doresc sa-mi incarc tenul cu tone de fond de ten. Iar al treilea produs ales a fost un fard mono Beauties Factory numarul 475.
Trebuie sa mentionez si faptul ca cei de la Cosmetic Style au fost foarte rapizi:) iar produsele au fost foarte bine impachetate si au ajuns in conditie foarte buna:)
Dupa ce le voi folosi o vreme am sa va spun parerea mea despre ele.


Dupa cum vedeti azi chiar am motiv sa fiu fericita:). Ma simt bine cand primesc ceva ce-mi place sau imi este de folos. Cu siguranta voi folosi fiecare produs cu placere si imi voi aminti cu drag de cei care mi le-au trimis:)


Kissez!

Comentarii

  1. Ahh..ce ma oftici :))) Credeam ca sunt singura care a ales crema pentru vergeturi si ma credeam unica :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere si asteptam pareri despre ele !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Pinkie: si eu credeam asta:))...bine ca macar noi doua am fost mai "diferite":P

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere! :*
    abia astept si eu sa-mi ajunga coletul de la Cosmetic Style :D

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere.si eu am fdt dl rimell dar e prea inchisa culoarea pt me.e de vanzare..de stiamca vrei asa ceva...:P...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti sanatoasa si iubita! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere! Te invit si eu pe blogul meu: http://e-cosmetic.blogspot.com/.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu