Metropolitan Cosmetics!

Hello girls!

Desi afara este o zi cat se poate de trista,moohorata,urata,iritanta etc:))... va invit la "shopping". Astazi vreau sa va prezint cateva produse de la Metropolitan Selection. Eu am aflat de ei in ianuarie, cand din intamplare am gasit site-ul lor.Am gasit acolo un catalog destul de atractiv , care seamana cu cel de la Avon, insa aceasta firma ofera in plus: vopsea de par, sapunuri 100% naturale.
Prima oara nu eram convinsa ca e un lucru benefic sa comand de la ei, mi se pareau p
rea ieftine ca sa cred ca sunt si bune calitativ. Am tot rasfoit catalogul si am fost atrasa de multitudinea de parfumuri pe care le ofera si care sunt la preturi foarte rezonabile. Parfumurile sunt superbe, au acea nota frantuzeasca in ele, sunt persistente. De unde stiu? Am primit mostrele de la ei...la prima comanda care a fost peste 140 Ron. Am cumparat foarte multe produse la inceput, din curiozitate, dar si cu intentia de a le da mai departe in cazul in care erau bune; daca nu erau bune, asta e...greseala mea...omul din greseli invata! Spre fericirea mea, toate produsele erau senzationale si greu mi-a fost sa ma despart de unele produse. Norocul meu ca am luat mai multe produse de 2-3 ori. Si acum sa prezint produsele de care eu m-am indragostit. Am sa le prezint in ordinea in care eu le-am folosit cel mai mult. Sa incepem cu preferatul meu:

1. Pudra compacta translucida Isabelle DupontParerea mea despre aceasta pudra??M-am indragostit de ea. Este o pudra compacta, cu o textura fina,delicata. O recomand in special persoanelor care au probleme in zona T, eu o folosesc de fiecare data cand vad ca tenul meu incepe sa luceasca. Este pudra pe care o folosesc cel mai des (se poate vedea si dupa felul in care a ajuns sarmana cutie:D), mi-a placut nuanta de la inceput, am nimerit-o fix pe tenul meu. Imi place ca nu incarca tenul, se aplica uniform. o aplic fie cu buretele ,fie cu pensula. Atunci cand o iau cu pensula nu se sfaramiteaza si nu pierd foarte mult din continut. Din februarie de cand o folosesc zi de zi inca mai am jumatate din ea, deci se consuma foarte greu:)...ceea ce mie mi se pare un lucru exceptional. Pretul acestei pudre este unul infim :12 lei. Nuanta pe care o am este: Light Medium iar cutia are 16,5 g.
O recomand cu toata inima!

2. Dipliner(Tus pentru pleoape)


Din nou un produs pe care eu il ador, si pe care il consider mai bun decat tusul de ochi de la Avon. Ce imi place la el facand comparatie cu tusul de la Avon? In primul rand pretul: un tus Avon costa 20 lei, asta costa 9,5 lei. Calitatea? Tusul de la Avon il am de 3-4 luni si deja de la prea multe utilizari a inceput sa se usuce si sa se formeze cocoloase pe buretelul de aplicare. Tusul de la Isabelle Dupont, din februarie de cand il folosesc, si acum si-a pastrat textura lichida. Imi place ca este negru intens, nu ca cel de la Avon care desi scrie ca este Black duce spre gri. Imi place faptul ca se usuca repede si persista mult timp, nu curge, nu se "topeste". Nu vad nici un punct negativ la acest produs, din contra, este un alt produs pe care eu il recomand cu toata inima. Tusul are 4 g greutate.


3. Sapun anticelulitic cu levantica

Primul meu sapun anticelulitic incercat vreodata. Nu sunt convinsa 100% ca daca te speli cu el gata, scapi de celulita, insa sunt sigura de urmatoarele aspecte: are un miros placut, in compozitia lui are particule abrazive care pe langa faptul ca exfoliaza pielea,ajuta si la drenaj. Atunci cand ma spal cu el, il masez bine pe piele, si in zone precum coapse, pielea incepe sa se inroseasca, lucru extrem de bun care inseamna ca ajuta la punerea in miscare a sangelui in zonele problematice, afectate de celulita. Ce-mi place la acest sapun este ca lasa o senzatie de prospetime dupa baie si de asemenea curata pielea in profunzime lasand senzatia de fermitate a pielii. Il recomand:). Pretul acestui produs este de 5,5 lei si are 110 g.


4. Luciu de buze cu oglinda
(nuanta Orange Peel)




Initial la acest produs m-a atras ambalajul, pe care il consider foarte practic. Luciul de buze mi se pare ok, consistenta este lichida, contine particule de sclipici, se ia destul de repede(asta daca esti o persoana ca mine care mananca mai mereu rujul sau luciul), insa in urma lui raman mici particule sclipitoare care dau de inteles ca pe acolo(adik pe buze) a fost o data un luciu:D. Recomand acest produs, trebuie sa recunosc ca nu sunt o persoana care foloseste mereu luciu, sau ruj, insa este un produs pe care cred eu ca merita sa-l avem in palmares. Pretul luciului este de 12 lei si are 14 ml. Punctul negativ ar fi acela ca se duce prea repede.

5. Calcium gel Builder

Un alt produs bine nimerit de la Metropolitan. Are o textura mai vascoasa, nu la fel de lichida ca o oja sau un lac de unghii. Eu o folosesc drept baza inainte de a ma da cu oja, iar de cand am inceput sa o folosesc drept baza, nu mai mi se ingalbenesc unghiile de la oja. Este un lac tratament care are menirea de a intari unghia. Da o rezistenta oarecare unghiei, desi eu am unghiile foarte moi si orice as pune pe ele,chiar si ghips, tot s-ar rupe:)). Imi place acest produs, il folosesc destul de des. Inainte il foloseam deasupra la oja insa nu il recomand sa fie folosit in acest fel, deoarece gelul are o culoare galbejie care se reflecta asupra oricarei nuante de oja:D. Pretul acestui produs este de 8,5 lei si are 5,5 g.


6. Luciu Star Reflection




N-am folosit de prea multe ori acest produs si asta pentru ca este destul de sclipicios cat sa nu-l pot folosi ziua. Ce imi place la acest luciu este faptul ca este foarte vascos, nu se ia foarte repde de pe buze si la fel ca si celalalt luciu pe care l-am prezentat mai sus, dupa ce se ia lasa in urma lui un sclipici subtil. Recomand folosirea lui seara sau la ocazii speciale. Poate fi purtat si peste un ruj. Pretul acestui ruj este de 12 lei si are 4 ml.

Cam acestea au fost produsele pe care le mai am eu de la Metropolitan. Mie mi se par foarte bune, comparativ cu Avon mi zic ca au aceasi calitate, pretul facand diferenta. Recomand atat produsele de make-up cat si parfumurile si ojele. Tin sa mentionez ca nu sunt produse profesioniste, ci sunt concepute pentru uzul zilnic, facute special pentru toate femeile al caror buget nu este unul prea mare.

Asa ca, fetelor va invit la shopping. Catalogul il gasiti aici .

P.S: Voi ati auzit de aceasta companie? Ati incercat pana acum produsele lor? Ce parere aveti? Ati incerca produsele lor?

Kissez:*

UPDATE: Pentru ca nu vreau sa fiti nedumerite asupra modului in care puteti sa achizitionati produse de la Metropolitan Cosmetics am sa mentionez urmatoarele:
- cum intri la ei pe site, observi ca ti se face o invitatie sa devi "reprezentant" si ai impresia ca doar asa poti sa faci comanda produselor; Ei numesc reprezentant pe oricine care se inscrie direct pe site-ul lor. Si asta pentru ca pentru "reprezentati" exista preturi reduse de pana la 25%, un discount pe care il primesti daca faci comanda direct de pe site
- ca si "reprezentant" tu poti sa folosesti catalogul si sa vinzi produsele la pretul lor din catalog
- preturile de pe site sunt cu pana la 25% mai mici decat cele din catalog, astfel ca ai un castig mai mare daca faci comanda direct de acolo
- nu stiu sigur daca plafonul de comanda este neaparat de minim 100 Ron. Eu am facut comanda de 1oo Ron (daca luam direct din catalog plateam 130 Ron pentru aceleasi produse) , dar presupun ca nu se tine neaparat cont, asta daca cei de la Metropolitan isi doresc intr-adevar sa isi vanda produsele
- Plafonul de peste 100 Ron iti aduce un beneficiu: produsele tale vor fi insotite de un mic cadou din partea lor, cadou ce consta in mostre ale catorva parfumuri, care te vor ajuta mai mult in alegerea parfumului potrivit. Mostrele sunt duble fata de cele de la Avon
- Ca si "reprezentant" nu esti obligat sa dai comanda de mai multe ori, ca la Avon. Poti da o comanda si atat, nu iti va sari nimeni in cap asa cum am observat ca o fac cei de la Avon care de multe ori te forteaza sa dai comanda pentru ca altfel te scoate din grila

Sa nu se inteleaga gresit ca prin aceasta postare fac reclama negativa Companiei Avon. Pur si simplu am facut comparatie intre doua categorii de poduse cosmetice, in ideea de a va ajuta sa faceti alegerea corecta si sa va dati seama cam care este calitatea produselor celor de la Metropolitan.

Comentarii

  1. Si eu am o prietena care este reprezentant Metropolitan. Au o gramada de produse faine si si eu am doar cuvinte de lauda pentru sapunul anticelulitic cu levantica si pentru sapunurile "naturale" (nu stiu exact cat de naturale sunt dar miros minunat si persista pe piele).
    Blogul ei despre produse Metropolitan (exclusiv) unde gasiti review-uri ale produselor folosite este acesta:
    http://sunttotceeacesimt.blogspot.com/
    Tipa e la inceput, dar face treaba buna si are pareri sincere.:)
    Kiss kiss.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca pentru a comanda de la ei trebuie sa devii reprezentant cum sunt cei de la Avon? si ca trebuie sa plasezi o comanda de minim 100 ron?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu neaparat, ei numesc "reprezentant" orice clienta inscrisa pe site-ul lor. Iti faci un cont aici http://ladys.ro/create_account.php?affId=CMrPJgdD.
    In principiu , comanda ar trebui sa fie de minim 100 de Ron. Nu stiu sigur daca este un plafon impus, pentru ca eu am dat comanda de 130 Ron, insa poti sa incerci sa dai comanda de cat vrei tu:)
    Succes!:*
    In speranta ca ti-am fost de folos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, mersic. Mi-au placut produsele descrise de tine, aruncandu-mi un ochi si pe catalogul lor, mi-au atras atentia si altele, iar de pret nu mai zic,,

    RăspundețiȘtergere
  6. Anitta ma bucur ca ai incercat si tu produsele lor.
    Asta e si ideea, sa prezentam produsele exact asa cum sunt ele. Nu trebuie sa catalogam produsele ca fiind doar Bune si Proaste, sau daca ceva este Ieftin sa nu credem ca este neaparat Prost. Eu in medie incerc produsele Ieftine dar intotdeauna am ales calitatea.
    Nu vreau sa induc pe nimeni in eroare, si nu am nimic de castigat daca prezint astfel de produse.
    Pur si simplu incerc sa-mi impartasesc cu voi experientele , descoperirile si multumirile cu referire la anumite produse.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am auzit de ei, dar sa fiu sincera sunt foarte reticenta..(am fost nevoita sa fac niste campanii de advertising si stiu cam cum se infloreste informatia prin ele..) cu greu m-am lasat convinsa si de avon asa ca nu stiu daca sunt dispusa sa dau un ban ca sa incerc niste produse, mai ales daca exista posibilitatea sa nu-mi placa(de exemplu multe dintre produsele avon si oriflame nu merita nici macar jumate din pretul pe care-l au). nu stiu ce sa zic, poate daca voi incerca ceva de la o prietena care e reprezentant si imi va placea, cu siguranta voi cumpara. :D eu si toma-necredinciosul. dar faptul ca sunt eu reticenta nu inseamna ca celorlalti nu trebuie sa le placa. sa le stapanesti sanatoasa! te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  8. @Superficial Doll: sunt de acord cu tine, nu toate produsele isi merita banii.
    Oricum produsele pe care le-am prezentat eu , le recomand, asa cum am mai spus, persoanelor cu un buget redus si pentru uz zilnic . Sunt produse "de duzina" ca sa le spun asa, dar avand in vedere ca sunt bune calitativ vorbind, eu totusi sustin ca isi merita incercarea:)

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu ador pudra isabelle dupont :) din pacate rimelul de la acelasi brand m-a foarte dezamagit. ce mai imi place de la ei e apa de parfum hypnosis care e copie dupa Hypnose de la Lancome, dar care dupa parerea mea miroase chiar mai puternic decat originalul

    RăspundețiȘtergere
  10. @aqua_shell: si mie imi plac parfumurile de la ei care intr-adevar sunt replici dupa prea bine cunoscutele parfumuri de firma

    si eu am avut un rimel de la ei, dar care numai este acum prezent in catalog; nu pot spune ca avea ceva anapoda la el, pur si simplu nu mi se potrivea peria..asa ca l-am facut cadou

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu sunt reprezentanta Metropolitan, sau mai nou Ladys!
    Am comandat cateva produse, insa nu pot spune ca sunt 100% satisfacuta.
    P.S Pudra acees o am si eu si imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. @beautybazat: ma bucur ca iti place pudra
    Nici eu nu cred ca toate sunt bune, doar ca produsele de pana acum s-au dovedit a fi o achizitie buna:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Hello.
    Si eu am o parere destul de buna despre produsele de la Metropolitan in special de parfumul Cavala :X (al carui miros persista destul de mult)
    Mai folosesc o pudra Catherine Arley ( in doua nuante) care este destul de fina,dar cam sclipicioasa :D si un concealer Isabelle Dupont. Facand o comparatie intre Avon ( de care mentionai si tu) preturile sunt mult mai bune, chiar foarte acceptabile.
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna -seara fetelor !

    Am vazut opiniile voastre despre aceste produse si pot sa spun ca intradevar si eu folosesc acea pudra de la Isabelle Dupont dar si pe cea de CAtherine Arley cea in 2 nuante ; sunt f bune amandoua numai ca cea de -a doua are un mic defect e cam lucioasa ; deasemenea am folosit rimelul de la Isabelle Dupont ( isa 15 ) cel cu periuta curbata ; parfunurile de 30 de ml sunt superbe chiar persista si ce pot spun eca cel Crystal Dolly se aseamana f mult cu Giordani de la oriflame ; iarasi f fain este parfumul cu ulei de trandafir ; creianele de ochi iarasi sunt bune ; sunt cremoase si nu se strang ; tusul de ochi este f bun ; in catalog sunt doua ; le am pe amndoua si sunt exceptionale ; cremele de la KAlea sunt f proste ; crema de fata phytocomplex cea cu trandafir este buna ; sampoanele nu sunt f stralucite ; gelul de dus cel cu fructe de padure e atat de fain zici ca e gem la felul cum miroase ; iar solutiile de dupa ras de la amigo dar si cele de la Aspis sunt bune ; am f multe produse de la ei care mi se par exceptionale ; f multumita sunt de fardurile de ochi ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Hey buna,a incercat cineva Tusul pentru ochi Volume Eyeliner de la Lady's? o clienta a mea vrea sa stie daca tusul este cu burete sau este ca o pensula cu firicele de par.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna! Eu sunt reprezentant de putn timp la Lady's. Nu m-am inscris ca sa vand produsele, ci ca sa cumpar pentru mine, sa nu mai depind de altii cu Oriflame-ul si Avon-ul, mai ales ca vecina mea, care facea comenzi la aceste firme, a renuntat la "meserie". Nu am o parere generala despre produsele Lady's. Pot spune doar ca vopseaua Capital, pe langa ca e super ieftina, mi-a placut enorm! Nu iese repede din par, straluceste si dupa cateva saptamani si nu mi-a ars parul. Samponul camil pt par vopsit mi l-am comandat, miroase ok, dar mie imi lasa parul cam aspru. Acum as dori sa comand balsamul Kokona si serul de par Camil, acela verde. Imi poate oferi cineva o parere despre aceste produse, va rog??? Mersi anticipat :*

    RăspundețiȘtergere
  17. te-as ajuta cu cea mai mare placere insa nu imi pot da cu parerea despre acele produse pentru ca nu le-am testat :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Ok, Thanks anyway ;) Din cate vad eu pe aici - si pe alte bloguri - lumea e multumita de produsele de make-up de la Lady's. Cred ca o sa imi iau si eu. Ojele arata super pe site, la fel si fardurile de ochi si unele rujuri. Cat despre produsele acelea pentru par, cred ca m-am razgandit si nu le mai vreau, pt ca in ultimele 2 zile am gasit pe net tot felul de informatii scarry despre produsele ce contin parabeni, sulfati si tot tacamul asta. Cred ca de aceea parul meu a ajuns cu timpul sa arate tot mai rau, din cauza lor. Am incercat aproape totul din comert :(( Si vreau sa ma orientez catre produse naturale (nu am incercat niciodata asa ceva), pentru par si piele ;).

    RăspundețiȘtergere
  19. You're so cool! I don't suppose I've truly read through a single thing like that before. So great to find somebody with a few unique thoughts on this issue. Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is one thing that is needed on the internet, someone with some originality!

    Here is my blog :: dieta daneza

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu