HELP!

Hello girls!

In seara asta nu am sa imi spun impresiile despre vreun anume produs si nu am sa postez nici un machiaj. Astazi vreau sa va cer ajutorul.

Primul strigat de ajutor: Din cauza ca este frig si trebuie sa iau bluze mai groase, parul meu sufera mult. Se electrizeaza! Nu-l suport, ma streseaza sa-l vad cum se prinde de haine sau cum zboara in sus:( nu sta sub nici o forma,arata foarte degradat,subtire si fara vlaga.... Intrebarea mea este: Aveti vreun remediu pt problema asta?Ce pot sa fac sa nu mai mi se electrizeze parul?

Al doilea strigat de ajutor: Tot legat de par. Nu stiu daca frigul este raspunzator si pentru urmatoarea problema, dar a inceput sa-mi cada foarte rau parul:D..Am impresia ca daca o mai tin asa o sa raman cheala:))... Stiu, nu e de ras:D... Aveti vreun remediu si pentru asta? Ati incercat vreun tratament eficient contra caderii parului? Sau aveti vreun remediu naturist? A incercat careva Revalid? Sau noul sampon de la Gerovital?

Dupa cum vedeti strigatele mele au legatura cu parul:D....este singurul lucru care ma deranjeaza cel mai rau in momentul de fata. Stiu ca ma pot baza pe ajutorul vostru, astept sfaturile voastre:)

Kissez:*

Comentarii

  1. Nu stiu cat de mult te pot ajuta prin comentariul asta.. Referitor la electrizat.. si eu patesc la fel, dar imediat dupa ce ma imbrac dau cu putina apa in el, asta cand il las natural, sau folosesc putin fixativ (dar fff putin ca sa nu-l incarc) atunci cand am vreo coafura :)) De obicei imi aranjez parul dupa ce ma imbrac si daca folosesc peria, nu se mai electrizeaza..

    Pentru caderea parului, stiu pe cineva care a incercat ambele prduse, si Revalid si Gerovital, dar n-a observat nicio diferenta, parul era tot rar si tot mai cadeau fire destul de multe. Si eu am problema asta cu parul cateodata dar e din cauza alimentatiei, a lipsei de apa si din cauza samponului. Incearca sa bei mai multa apa, sau schimba samponul, balsamul, orice ajunge pe radacina parului. La fel, alimentatia, mananca fructe sau legume mai multe. POate sa cada parul si din cauza stresului, si la cauza asta nu prea exista remediu in ziua de azi :( Eu mai observ ca-mi cade par mult si cand aman spalatul cu 1 zi.. Din cauza prafului din atmosfera, nu mai e atat de rezistent si se rupe sau chiar cade cu tot cu radacina..

    Sorry, comment testament, dar sper ca am fost de ajutor macar putin acolo
    Te pup si ai grija de par >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...problema cu electrizatul parului o am si eu..dar nu stiu cu ce pot impiedica asta.
    In ceea ce priveste caderea parului..de ceva timp,2 saptamni, folosesc uleiul de ricin..care pentru mine este foarte bun. nu imi mai pica asa de mult par la periat.
    In schimb, atunci cand il aplic pe par,parul se lipeste de maini si pica MULTICEL.
    La sfarsit imi lasa parul moale, descurcat ,fin...exact cum vroiam.
    Dar din cauza lui, parul mi se ingrasa mai repede ca de obicei.
    Sper sa gasesti solutia pentru electrizare, m-ar ajuta si pe mine foarte mult.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. suplimente din ulei de peste iti rezolva probl cu caderea parului.plus de asta fortifica firul
    e recomandat de dermatolog,deci sunt niste suplimente bune.
    probabil si alimentatia ta e dezechilibrata

    RăspundețiȘtergere
  4. de la gerovital e o lotiune pt caderea parului;))

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru parul fluffy iti recomand cristalele lichide pentru par-serumul acela mult laudat pentru varfuri disciplineaza instantaneu:D:D:D
    caderea parului inca nu-mi da mari probleme de cap pentru k folosesc regulat tinctura de ardei iute si previne asta destul de bine..insa,ma gandesc ca parul este mereu sensibil la schimbarile de temperatura si mai ales toamna-iarna,la frig are de suferit..te pupic si iti super recomand serumul acela-de la cel de la Kallos,pana la cele pe care le gasesti exclusiv in saloane(cu tot cu diferenta de pret si calitate),insa o sa-l iubesti instantaneu:D:D:D pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lauren: merci mult de sfatul referitor la Gerovital, eram un pic sceptica in folosirea lui pentru ca ma gandeam ca fiind pentru stimularea cresterii parului putea sa stimuleze si cresterea parului in alte partii:D

    Iar referitor la electrizare, chiar si daca il dau cu apa , dupa ce se usuca revine la starea lui enervanta:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Rotsin: Ma gandeam la solutia cu ulei de ricini, dar am teama ca mi se va ingrasa parul si mai mult decat se ingrasa el in mod obisnuit. Ma gandesc k uleiul trebuie sa-l aplic direct la radacina:(

    RăspundețiȘtergere
  8. @Raluca Afronie: Merci mult pentru sfat, am sa caut chiar maine la plafar tinctura de ardei iute:)..nu stiam remediul asta:)..

    Pupici tuturor fetelor si va multumesc pentru sfaturi:)sunteti niste dragute:)..acum mi-am facut o idee despre ce trebuie sa fac sa scap de micile probleme:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi cade parul rau lately, cred ca tot de la frig...O sa iau suplimente omega3, sper sa mearga..

    pup, sper sa se rezolve si la tine :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi-a spus un hair stylist ca de la Revalid, iti creste intr-adevar parul mai repede, numai ca iti creste peste tot..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu