Tag 8&8!

Hello girls!

Ieri am fost taguita de Iguanitza sa raspund la urmatoarele 8 intrebari. Let's get started....

1. Ce iti place sa faci cel mai mult?
Sa ma uit la televizor? neah...sa citesc? neah....imi place sa stau ore in sir pe youtube sa ma uit la tutoriale..:Dasa pentru inspiratie sau doar ca sa mai visez din cand in cand la unele produse:).

2. Ce obiceiuri proaste ai?
Nu pot sa ma las de Cola, e k un drog:((....Alt obicei prost cred k e acela ca eu am anumite lucruri exclusiv ale mele:sapunul meu, furculitza mea,farfuria mea:))perna mea etc:D..si atunci cand vad pe cineva k indrazneste sa le foloseasca fac urat:D..

3. Ce lucru(material) iti doresti cel mai mult?
Nu cred ca am ceva ce imi doresc in mod exclusiv..dar daca ar fi sa ma raportez doar la ideea de make up...mi-as dori un set de 30 de pensule...sau paleta 120 pe care nici in anu 2010 nu am ajuns sa mi-o achizitionez:)).

4. Ce iti place cel mai mult la tine?
Ca fizic vorbind...picioarele(asta zic majoritatea si m-au convins si pe mine k ele ar fi punctul forte:D)....Iar ca si interior imi place ca am suflet voluntar si imi place sa ajut de cele mai multe ori(99%) fara nici un interes.

5. Care este acel must have recomandat?
E as recomanda, iar raportandu-ma doar la make up, fondul de ten. Pt. mine cel putin este un must have, nu pot sa ies din casa fara el. Dc il consider must have?..pentru ca schimba fata, o face mai radianta, mai sanatoasa, ascunde porii...si arati mai bine...

6. Cat timp acorzi machiajului?
In jur de 30 de min. zilnic.

7. Ce job ti-ar placea sa ai?
Patroana se pune:))?.... Nush..in principiu as vrea sa am propria mea firma, sa nu depind de nimeni. Dar daca ar fi sa lucrez pentru altul, ceva PR sau intr-un salon(desi nu am o baza adik diploma)....cine stie unde o sa ma duca drumul vietii:D

8. Ce fobii ai?
Uh..i hate spiders.Atunci cand vad unul ii dau in cap si dupa ma apuca mancarimile si am impresia k toti ceilalti(neamurile) se vor urca pe mine si ma vor devora=)).....
Alta fobie emersul in cimitir....:D...nu suport locurile de gen.


Intrebarile mele:
1. Care este animalutul tau preferat si daca ai avut unul cum il chema?
2. De unde iti faci cumparaturile? Mall, magazine gen 12 lei fiecare, piata de cartier?
3. Care este bugetul tau lunar?
4. Care ar fi urmatoarea ta achizitie in materie de telefon?
5. Ai carnet?Ce masina conduci?
6. Ce ai alege dintre : luna si soare?
7. Esti singur/a la parinti?
8. Unde ai prefera sa stai: la bloc sau la curte? De ce? Care ar fi avantajele sau dezavantajele?

Nu stiu cat de funny sau placute sunt intrebarile mele dar eu am respectat regulamentul:D

Dau mai departe tagul urmatoarelor:
1. Iguanitza
2. Special K
3. Alexandra
4. Aqua Shell
5. Deea
6. Michellinne
etc......:D

Comentarii

Trimiteți un comentariu