Back...tags!

Hello girls!

Revin dupa o pauza destul de lunga zic eu...si pentru ca nu am camera, calculatorul este nou si inca mai am de cautat niste programe, m-am gandit sa preiau de la Special K urmatorul tag:

1. Ingrijirea parului
1. Ce tip de par ai?
Drept cu firul de par subtire si moale.

2. Care este lungimea actuala a parului tau?
Medie cred, desi lungimea trece de umeri.

3. Cat de des iti tunzi parul?
Depinde... de obicei imi tund singura varfurile, dar incerc sa ajung o data la jumatate de an la salon.

4. Care au fost extremele legate de lungime pe care le-ai experimentat? Ai mai reveni la una dintre ele?

Prin clasa a 4-a am fost tunsa scurt scurt si asta pt k am vazut-o pe mama si m-am luat dupa ea:D..a fost tragic momentul pentru k pe atunci aveam parul undeva pana la sold:D... Iar cel mai lung l-am avut cum se spune:"pana la fund":))..

5. Iti vopsesti parul? Cat de des? Acasa sau la coafor?
De vopsit ma vopsesc cam tot la jumatate de an, acasa.

6. Ce culoare ai si ce culoare iti doresti sa aiba parul tau?
Sunt satena-ciocolatie, mi-ar place sa experimentez culoarea roscat dar n-am cuvaj:D...

7. Ai avut vreun experiment nereusit legat de vopsirea parului?
Da..l-am avut chiar inainte de nunta de argint de anul asta a parintilor mei. Vopseaua era de culoare ciocolatie dar a iesit un roscat portocaliu evident neuniform:((..imi venea sa ma tund la chelie pt k se vedea f urat afara la soare:D

8. Care au fost extremele legate de culoarea parului? Ai mai reveni la vreuna dintre ele?
Am fost neagra,si as reveni cu placere oricand la culoare doar k mi se pare k ma face mai matura..sa nu zic batrana:D

9. Ce vopsea de par folosesti acum? Care au fost cea mai buna si cea mai proasta vopsea folosita?
Garnier 100% color.

10. La ce varsta ti-ai vopsit parul prima data?.
Cred k pe la 14 ani,15 mi-am facut niste suvite roscate. De fapt a fost o experienta de gen: am luat cu mana vopsea de la mama si am dat cu degetele in par:D...

11. Cat de des iti speli parul?
La 2-3 zile.

12. Ce produse folosesti la fiecare spalare?
Samponul.

13. Ce sampon folosesti acum? Care sunt cel mai bun si cel mai prost sampon folosite vreodata?

Shauma pt par gras(unul verde)...e singurul kre imi spala si imi mentine parul curat pt cel mult 4 zile....restul mi-l imbacsesc..la 2 zile tre sa-l spal.

14. Ce balsam folosesti acum? Care sunt cel mai bun si cel mai prost balsam folosite vreodata?
Nu folosesc..am folosit intr-un timp Sunsilk si pt volum kre nu era bun de nimic, si pentru par aranjat...dar avand in vedere k oricum am parul moale m-am gandit k la ce mai imi trebuie??...daca ma dau cu balsam nici un buretel numai sta in parul meu...

15. Ce masca folosesti acum? Care sunt cea mai buna si cea mai proasta masca folosite vreodata?
Masca mi-o fac singura...cu miere,galbenus de ou si foarte putin ulei de masline.

16. Folosesti un tratament pentru par?
Noup.

17. Folosesti masti de par home made sau alte leacuri "babesti"?

Dupa cum am zis mai sus, folosesc. Atentie cine foloseste masca cum folosesc eu,nu o aplicati pe salp ci doar pe jumatatea parului.

18. Ce produse de styling folosesti in mod curent?
Nu folosesc foarte multe produse dar am fixativ,ceara,spuma de par.

19. Ce instrumente de coafat folosesti in mod curent?
Perie rotunda de coafat si dat volum, o folosesc de fiecare data knd ma usuc la par.

20. Cum iti porti parul de obicei?
Lasat liber si aranjat normal cu peria.

21. Care este coafura ta preferata pentru ocazii?
Drept, aranjat fara fire rebele, matasos si sanatos... sau daca e ceva si mai special gen nunti il incretesc.

22. Care este coafura pe care ai purta-o sau ai purtat-o in ziua nuntii?
Nu stiu sigur, dar as opta pentru un coc lejer din care sa cada cateva suvite rebele. Nimic prea aranjat.

23. Exista o personalitate al carui par il admiri? Te-ai inspirat de la o personalitate in stilul actual?
Nu cred ca exista vreo personalitate de la care sa ma inspir sau al carui par sa i-l admir pt k oricum consider ca majoritatea au extensii, sunt tunse in diverse modalitati incat sa para parul ca are enorm de mult volum si tot asa mai departe.

24. Care este cel mai important lucru pentru care parul tau sa arate bine?
Ma gandesc k poate faptul ca il aranjez cu peria si sta asa pana la urmatoarea spalare, deci nu ma mai chinui in fiecare zi sa-l aranjez.

25. Care este cel mai bun sfat pe care i l-ai da cuiva despre par?
Sa isi ingrijeasca parul in functie de nevoile lui, sa caute o tunsoare cat mai adecvata pentru ca parul este ca si o haina
.

Comentarii