Sufletelul meu, Maty!

Acum o luna(nu pot sa cred ca a trecut o luna de atunci) am avut parte de cea mai frumoasa surpriza de pe anul acesta:x....si anume, mi-am luat pisoi. Iubitul meu spune ca a fost "dragoste la prima vedere" intre mine si Maty pentru ca de cum l-am vazut nu i-am mai dat drumu:D. Acum pot spune oficial ca avem un copil impreuna deoarece trebuie sa avem grija de el, sa-i oferim caldurica sufleteasca si sa-l hranim:)
Si acum poze:)!Asa de micutz era acum o luna cand l-am"adoptat"; avea 3 saptamani:)
Cam "atatica" de mare este acum. E un zapacit si jumatate, dar e zapacitul meu:x

Comentarii

  1. sa ti traiasca,e superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult:*...si as fi curioasa sa aflu cine de pe blog mai are animalutze:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Duamneee ce dulce e :x
    Si eu am o persana de 4 ani, suntem nedespartite:))

    RăspundețiȘtergere
  4. ce pisica frumoasa..........si eu sunt topita dupa pisici.....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu