Review AVON

Hello girls!

Revin dupa foarte mult timp in care am lipsit pentru ca deh, am fost in sesiune, acum am intrat si in vacanta si recunosc ca lenea a fost mai dulce si la mai indemana. Ca o veste buna, de o luna incoace am devenit redactor la o revista online pentru femei, ce e drept deocamdata pentru practica pe care trebuie sa o fac obligatoriu pentru facultate. Acolo aveti ocazia sa cititi o multitudine de informatii, din diverse domenii printre care evident si Beauty.

Dar sa revenim la oile noastre! Astazi m-am decis sa vin cu un mic review asupra unor produse de la AVON. Eu sunt una din acele consumatoare de produse avon pentru ca dupa cum am mai spus si in datile anterioare mi se pare bune ca si calitate si foarte accesibile la pret. Insa trebuie sa recunoastem ca nu toate produsele se ridica la standardele la care sunt aduse si nu toate produsele isi merita reclama si laudele aduse. Asa ca asta voi incerca sa fac azi, sa critic sau sa laud produse AVON.

1. Fard de pleoape True Color Quad

Aquadelic

Electric Purple

Descrierea oficiala: Culori speciale de vara
Descrierea mea: Culori intense; rezistenta medie deoarece dupa vreo 4 ore isi pierd din intensitatea culorii; consistenta este putin cremoasa dar si putin pudrata. Produs recomandat!

2.
Creme gama Solutions

Gel pentru bust

Descrierea oficiala: Dupa o saptamana, bustul are aspect mai conturat si se simte mai ferm
Descrierea mea: Este o crema usoara, intra repede in piele, nu lasa urme de grasime si nu pateaza hainele. Lasa pielii un aspect mai ferm si intr-adevar, dupa o saptamana, ofera sanului un aspect mai bine conturat.

Demachiant pentru Zi/Noapte

Descriere oficiala: Crema demachianta pentru pielea uscata , curata si indeparteaza perfect impuritatile si urmele de machiaj.
Descrierea mea: O crema usoara ce indeparteaza impuritatile si curata destul de bine make-up-ul. Atentie insa , nu este indicata persoanelor ce au acnee pentru ca risca sa se umple mai mult de cosuri:D...probat si incercat:(:D


3.
Noul fond de ten AVON magiXDescriere oficiala: Matefiaza: o consistenta usoara ce matefiaza tenul pana la 8 ore
Acopera: formula cremoasa se potriveste perfect diferitelor tonuri de piele, acopera perfect imperfectiunile, reda un aspect impecabil, fara efectul de "masca"
Catifeleaza: formula unica cu proteine de matase reda tenului finetea delicata a casmirului
Protejeaza: Factorul SPF 10 protejeaza tenul impotriva razelor solare, previne imbatranirea prematura si uscarea pielii.
Descrierea mea: La inceput m-a socat consistenta, pentru ca este foarte spumata si foarte usoara. Aplicarea este oarecum usoara, insa intra atat de repede in piele incat nu stiu daca este suficient timp sa intinzi uniform pe toata suprafata fondul de ten. Parerea mea e ca este o investitie cam proasta pentru ca , cel putin eu, caut acel fond de ten care sa ma tina si o perioada mai lungutza de timp, iar cu fondul asta de ten nu cred k ajung sa ma dau trei saptamani cu el. Puterea de acoperire este una destul de slabutza pentru cine cauta sa-si ascunda anumite imperfectiuni, dar este un foarte bun fond de ten pentru vara datorita faptului ca nu incarca tenul lasand un aspect natural.

Comentarii

  1. Arata bine fardurile pentru pleoape.

    RăspundețiȘtergere
  2. I was recommended this blog by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You are wonderful! Thanks!

    Feel free to visit my webpage :: dieta Daneza originala

    RăspundețiȘtergere
  3. Greetings I am so grateful I found your blog page, I really found you by mistake, while I was researching on Digg for something else,
    Nonetheless I am here now and would just like to say cheers
    for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time to read
    it all at the minute but I have book-marked it and also added in
    your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more,
    Please do keep up the great b.

    my blog ... dieta daneza originala

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu