blog award 2!II. Szuletett Tehetseg- "talent innascut"

Hey tuturor...rasfoind blogul lui Special-K am descoperit ca mi sa oferit un alt blog award:)
si acum sa completez micile task-uri:)
1. SUPRANUME: bondarica, mitzu,axe, alexutza
2. UNDE TRĂIEŞTI: practic in Ilfov, teoretic in Bucuresti :) am 2 case.. 20 de ani am locuit in Bucuresti, de jum de an locuiesc in Ilfov, Magurele
3. ÎNĂLŢIME: 1,68m
4. ONOMASTICĂ: Alexandra- Stefania
5. OCUPAŢIE : studenta, iubita:D, casnica:)) sau mai bine zis liber profesionista:D
6. FRAŢI : un frate cu mult mai interesant decat mine:)
7. LIMBĂ MATERNĂ : Romana
8. LIMBI VORBITE : engleza, franceza f putin si spaniola prinsa din telenovele:D..
9. COLECŢII : papusii de carpa:D....timbre, servetele, monezi(chestii de knd eram mai mica)
10. NR LA PICIOR : 36-37
11. ŞCOALĂ : Facultatea de Comunicare si Relatii Publice
12. MATERIA PREFERATA : Comunicare Multimedia
13. HOBBY: nush daca am unul anume..imi place sa dansez, sa cant:D(knd nu e nimeni langa mine:)), make up-ul, shoppingul desi e km rarutz, fotografia, etc..
14. BANI DE BUZUNAR : parintii, iubitul... si eu din ce mai castig facand unele servicii:D
15. DORINŢĂ : ah dorinta...sincer sunt multe...dar cea mai mare e sa ma bucur cat mai mult in viata asta de persoanele iubite:)
16. VISE : visez ca...chiar credeai kti spun??
17. NUMĂR NOROCOS : as fi spun ca e 27 pt k atunci e ziua mea, dar am ajuns la concluzia ca nu e asa..... asa ca il aleg pe 13 pt k nu mi sa intamplat nmk rau in zile de gen:D
18. AI VREA SĂ REVEZI : aici nu am sa aleg un om..ci am sa aleg ca as vrea sa-l revad pe Blade, pisoiul meu din copilarie...
19. ANIMALE DE CASĂ : in momentul de fata nu am animale in casa, am pe langa..adica in curte..2 catei si un motan:D

Multumesc Special K...!
Transmit premiul tuturor celor care nu l-au primit pana ac
um!

Comentarii