Micul dejun!

Hey girls!

Azi vreau sa abordez un subiect care pe cat de normal pare pe atat de ignorat este...si recunosc ca si eu faceam parte din categoria celor care ignorau. Micul dejun este o importanta sursa de energie si tocmai de aceea trebuie respectat intocmai. Eu cel putin pana acum vreo 2-3 luni nu aveam in meniu micul dejun. Si asta pentru ca ori uitam, ori nu aveam timp sau pentru ca de fiecare data am considerat ca mai bine plec cu stomacul gol decat doamne fereste sa am stomacul plin si sa mi se faca rau:D..(sincer mi sa intamplat). Dar am ajuns la concluzia ca nu este un obicei tocmai sanatos si am facut o schimbare. Desi la inceput mi-a fost greu sa respect micul dejun, in timp m-am obisnuit si acum parca stomacul meu moare daca nu-i dau ceva sa manance dimineata. Eu consider ca am luat decizia corecta pentru ca sunt constienta ca ii faceam foarte mult rau stomacului, mai ales ca mancam foarte mult seara. Acum am inversat rolurile.


Sper sa va fie de folos sfatul si exemplul meu si ca sa va conving mai mult am sa va "chinui" cu cateva imagini delicioase care ar putea fi chiar micul vostru dejun.
(Eu in general mananc cereale cu lapte, sau iaurt cu fructe si cereale:X:x)



Comentarii