Comanda hainute bebe-Tesco

Hello girls!

Va spuneam cu vreo 2 postari in urma cam de pe ce site-uri fac eu comanda de hainute pentru bebe (clik AICI ) . Unul dintre site-uri a fost Tesco- F&F si azi , pentru ca tocmai ne-a venit ultima comanda data, m-am gandit sa va arat si voua cum arata hainutele. Sa va faceti idei asupra  calitatii, modului in care sunt cusute,materiale etc.


In privinta asta am facut un video suport, un tutorial tip haul si sper sa va placa :)....

In video nu am spus ca toata comanda a facut in jur de 65 de lire (cu tot cu transport 10 lire) si mi se pare o afacere foarte buna avand in vedere ca am cumparat asa : 6 bluze cu maneca lunga, 4 perechi de pantaloni, 6 pijamale timp body intregi cu botosel si maneca lunga, 5 body maneca scurta, o jacketuta si o barbetica cu litera "M" de la Matei evident :D...aa...sa nu uit sa mentionez ca am luat si un costumas de fetita pe care l-am facut cadou :)....

Si am mai uitat sa mentionez si faptul ca livrarea se face acasa prin curierat rapid DPD si ca atunci cand creezi o comanda aceasta primeste un numar de "tracking" astfel ca poti vedea zilnic unde se afla coletul tau si cam in cat timp acesta ajunge.


Va pupacim,
Bondarica&bondarelul Matei!

Comentarii

  1. Foarte utila postarea :) O sa rasfoiesc si eu site-ul pentru puiutul meu ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sunt multe lucrusoare faine...eu una as cumpara toate hainutele pt Matei daca as avea banii necesari :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu