Low Budget Beauty-colaborare intre bloggerite

Hello girls!


Ati incercat vreodata sa calculati sumele produselor pe care le folositi in realizarea unui machiaj? Daca nu, credeti ca ati putea sa va incadrati in doar suma de 100 lei pentru a crea un machiaj corect ce sa cuprinda aproape toti pasii?
Pentru ca stiu cat de greu este sa te incadrezi in general intr-un buget fix si mic, azi , impreuna cu multe alte bloggerite, am incercat sa realizam machiaje,tinute sau chiar si manichiuri ce sa se incadreze in bugete "low". Pentru machiaj suma maxima acceptata a fost de 100 lei.
Desi initial mi s-a parut un task foarte usor, cand m-am apucat sa calculez produsele selectate (printre cele mai ieftine de altfel) am realizat ca depasesc cam mult suma impusa pentru ca in suma finala trebuiau incluse si ustensilele folosite, asadar m-am reapucat de socotit si selectat produse pana am ajuns la rezultatul pe care il veti vedea in poza de mai jos : 

* fond de ten Farmasi Stay Matte- 15 lei
* Kit-ul pentru fata Elf - 36 lei
* primer elf- 9 lei
* trusa 4 farduri elf- 9 lei
* creioane de ochi ada 2 lei
* pensula blending essence- 8 lei
* rimel MUA 2 lire- 11 lei
 * ruj elf - 9 lei


Pentru ca bugetul a fost mic , din categoria ustensilelor mi-am permis sa folosesc doar o pensula de blending (noroc ca este si ieftina si buna) si pensula si buretele cu 4 capete pe care le contineau trusele folosite. Fondul de ten am ales sa il aplic cu degetele si mi-am adus aminte de vremurile cand nu aveam decat o singura pensula in portfard , pe cea de blush.
Fondul de ten, avand un aspect mat dupa aplicare m-a "salvat" , astfel ca am sarit peste aplicarea unei pudre. Un alt produs salvator si extrem de util s-a dovedit a fi kit-ul pentru fata de la Elf care cuprinde 4 produse speciale pentru machiajul fetei :  corector,blush,bronzer,iluminator :)
Pentru machiajul fetei am ales evident primerul care este esential. O trusa mica elf pentru ca era cea mai ieftina din tot ce aveam. In cazul eyeliner-ului am vrut sa aleg eyeliner-ul lichid de la Farmasi care costa 8 lei insa am gasit alternativa de a folosi creionul Ada care costa 1 leu si in cazul asta am reusit sa introduc o singura pensula pentru ochi , pe cea de blending. 
Din pacate sprancenele au ramas neconturate. 

Eu am ajuns la concluzia ca este foarte greu sa te incadrezi intr-o suma fixa cand vine vorba de machiaj, produse de ingrijire etc. Suntem fete si trebuie sa ne ingrijim, aranjam si in plus trebuie sa fim atente la ce produse cumparam, indiferent ca sunt mai scumpe, pentru ca in definitoriu este vorba despre tenul si pielea noastra pe care trebuie sa o protejam!

Si pentru ca cel mai indicat ar fi sa va arat ce a iesit in urma folosirii celor 9 produse va las cu un tutorial si poze ...

(urmariti la calitatea maxima 720p HD)






Lista bloggeritelor care participa la colaborare

Catalina Zarnescu - http://www.mereufrumoase.com


Kissez de la Bondarica :*

Emoticons

Comentarii

  1. Haha, am folosit acelasi fond de ten. Numai ca eu l-am gasit la 12 lei, cred ca depinde foarte mult de unde le luam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu l-am cumparat tot cu 12 lei insa acum s-a scumpit si s-a facut 15 lei. Am pus produsele la pretul actual pentru ca si cele de la elf s-au mai scumpit intre timp!

      Ștergere
  2. e incredibil ce putem face cu un buget limitat! imi place rezultatul :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de draguta poti sa fi.imi place tutorialul.Bv

    RăspundețiȘtergere
  4. Vorbesti foarte frumos si tutorialele sunt foarte dragute insa la acest machiaj in mod special mi-ar fi placut sa fie putin mai bine blenduit machiajul catre spranceana. Daca era acolo mai soft, era perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!iti apreciez foarte mult munca! dacaaa ai putea sa te uiti pe noul meu blog,sa-ti faci o idee,daca-ti place,sa-mi spui parerea ta si sa-l dai mai departe.Sunt noua in bransa:)pupici multii http://bornthiswaymalina.blogspot.com este

    RăspundețiȘtergere
  6. This is my first time pay a quick visit at here and i
    am really happy to read all at alone place.


    My page ... dieta daneza

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu