Gradient Day-colaborare blogarite

Hello girls!

O noua provocare a fost lansata printre bloggerite si anume sa facem o postare ce are ca tema stilul "gradient". Desi mie mi-ar fi fost mai usor sa fac un machiaj totusi am ales ca pentru azi sa apelez la manichiura pentru a pune in practica tema data.
Pentru cine inca nu stie : gradient=degrade



Postarea mea de azi va cuprinde mai multe incercari de-ale mele de a face manichiura gradient. Recunosc ca nu sunt foarte buna in a creea manichiuri perfecte insa important este sa imi placa mie rezultatul. Acest stil gradient este foarte interesant de creat pe unghii pentru ca este un stil ce te scoate din anonimat si chiar daca nu ai mare experienta poate lasa impresia ca tu de fapt esti mare experta.

Si acum sa va arat ce am creat pe unghiutele mele :

Gradient Blue 

( oja alba french seventeen; oja chissa nr 239; oja beauty uk ; oja seventeen super shine nr 508)






Gradient Red

( oja alba french seventeen; oja lady rose nr 27; oja trendy nr 52; oja seventeen super shine nr 473)




Bloggeritele care iau parte la aceasta provocare sunt:

Addicted to Konad (Alexa1202) -  http://alexa1202.blogspot.com/

Kissez de la Bondarica

Comentarii

  1. Ai ales nuante foarte frumoase, imi place mult :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! :D
    Ador oja seventeen super shine nr 473 :X. Arata genial!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te aprob, este una din ojele mele preferate pe care ador sa o port in sezonul asta toamna-iarna :x

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt! Imi plac ambele "modele". :*

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place ambele combinatii, nu ma pot hoatara care imi plac mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Omg! Ce nuante superbe! <3 Si combinatiile sunt tare simpatice.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi plac unghiutele.. mai ales cele albastrele.. :)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu