Cum mai arata parul meu dupa ce i-am declarat "razboi"

Hello girls!

In postarea de azi am sa va oripilez de-a dreptu' :))
O sa va arat cum arata parul meu nevopsit de aproape un an. Am inceput "razboiul" cu parul meu de ceva vreme iar prin aprilie faceam aceasta postare in care va aratam prima "faza" a parului meu nevopsit de 4-5 luni. Asadar atunci arata asa...


Intre timp am reusit sa ma tin de cuvant si  nu am mai pus picatura de vopsea pe parul meu si sper ca lucrul asta sa dureze pana scap de toata vopseaua cea veche care se vede extrem de urat pe lungimea parului.

Au trecut 5 luni de la ultima postare asa ca m-am gandit sa fac un update sa va arat cum arata in momentul de fata parul meu! Ca si lungime parul meu a ramas la fel pentru ca in decursul a 5 luni l-am tuns de doua ori la varfuri, insa veti observa ca radacinile au crescut vizibil si din ce in ce mai mult reusesc sa scap de parul oribil vopsit in mii de nuante.
Acum arata asa...

( la lumina naturala)
Am sa fac haz de necaz si am sa spun ca "nici daca imi doream parul ombre nu imi iesea asa bine" :))

 (cu blitz)

( asa arata nuanta naturala a parului meu si sunt mandra de cat de mult a crescut parul in nuanta naturala) 

( parerea mea este ca se vede oribil trecerea de la culoarea naturala la cea "fake")

Acum ca ati vazut in ce stadiu de culoare este parul meu va marturisesc ca din zi in zi sunt mai nerabdatoare  sa il tund foarte scurt. Parca numai am rabdare sa scap de portocaliul din capul meu :(. Multi imi spun ca am o culoare "frumoasa", interesanta etc insa eu vad un mare "shit"(scuzati limbajul ) in capul meu :D.. Ma enerveaza atunci cand imi prind parul in coada pentru ca arata ca si cum as avea parul impartit in doua : coada portocalie si parul de pe scalp saten inchis..buhuu!
Facand referire la "sanatatea" firului de par, oricat as incerca sa imi hidratez varfurile ele tot despicate si arse sunt asta in conditiile in care nu am mai folosit placa ci doar ondulatorul si creponatorul de maxim 3 ori pentru ca era necesar sa imi fac putin mai diferit parul. Si din poze se vede clar ca parul  este ars si arata ca un spic de grau...

( cam asa arata parul acum putin mai scurt si se vede clar diferenta radacina-varfuri )
p.s: eram nemachiata deci shhh...

Daca va intrebati ce anume am facut ca sa ajung la "rezultatul" dezastruos din capul meu va spun eu...mi-am facut un decapaj acum un an de zile si m-am vopsit roscat intens care la radacini a iesit portocaliu :(. Proasta decizie! La o luna dupa acel roscat m-am revopsit cu un saten inchis ca sa "sting" culoare si de atunci parul meu a devenit un "curcubeu" sau mai bine spus "flacara olimpica":))
Asadar nu faceti ca mine..

Eu abia astept sa am in par o culoare uniforma si naturala si dupa ma mai gandesc daca o sa ma mai vopsesc sau nu!

Voi ati fost vreodata in situatie asemanatoare? Ce ati facut in cazul asta? 

Kissez de la Bondarica


Emoticons

Comentarii

  1. Mie parul meu mi-a parut intodeauna frumos. si eu trebuie sa ma tund des, pentru ca mi se roade extraordinar de repede (si nu folosesc placa defel si il las sa se usuce natural)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti norocoasa inseamna :)..
      sper si eu sa ajung sa spun din nou ca imi place parul meu :D. acum insa raman la parerea ca arata urat :(...

      Ștergere
  2. Mie nu mi se pare atat de deteriorat parul tau si nici nu se vede atat de urat vopseaua.
    Adica, mi se par doar doua nuante, nu mii cum ai zis tu :))
    E foarte draguta culoarea ta naturala, dar cand p sa o recapeti parca vad ca te plictisesti si te vopsesti iar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate camera nu surprinde toate nuantele si
      daca as ceda in perioada care urmeaza si ma vopsesc fara sa astept sa scap de tot parul "nedorit" asta ar inseamna ca "batalia" mea a fost in zadar :D...eu sper sa raman la fel de ambitioasa si sa am rabdarea necesara sa duc intreg procesul de regenerare pana la capat :D

      Ștergere
  3. Da, am trecut fix prin aceeasi situatie ca tine dar eu n-am rezistat pana nu am "ucis" nuanta aramie dinspre radacini.
    Mai pe scurt: nu m-am atins de nuanta naturala a parului, dar am vopsit de la barbie in jos, parul deja colorat, intr-o nuanta de saten..apropiata celei naturale. Si am facut asta de vreo doua ori, apoi n-a mai fost nevoie pentru ca nu s-a mai decolorat atat de mult incat sa fie o diferenta vizibila.
    Am folosit vopseaua spuma L'Oreal mousse sublime pentru ca are nuante foarte frumoase de saten, si pentru ca aplicarea a fost fff usoara. Si calitatea ei mi-a placut extrem de tare.

    Hai ca mai ai putin si scapi de parul vopsit :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iii...foarte buna ideea ta :D oare de ce nu mi-a trecut si mie asta prin minte :D...am sa incerc metoda cand o sa vad ca cedez tentatiei :D

      Ștergere
  4. Tu ai o culoare naturala foarte frumoasa!
    Daca n-ai fire albe, tare ti-as recomanda sa lasi vopseaua deoparte si sa te bucuri de culoarea naturala pana cand natura isi va cere drepturile! :)
    Eu asa as face, dar am o gramada de par alb si ma vopsesc luna de luna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! din pacate in ultima vreme mi-au cam aparut 2-3 fire albe, nu chiar foarte vizibie dar macar sa ajung la momentul in care tot parul va fi in culoare naturala pentru ca atunci am sa iau decizia daca ma mai vopsesc sau nu :*

      Ștergere
  5. aveam si eu cva de genul la un moment dat... dar diferenta era mult mai putin sesizabila.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine cel mai vizibil este in soare pentru ca parul "fake" bate in mii de nuante roscat, portocali,blond :D...

      Ștergere
  6. exact asa am facut eu,decapaj care a iesit super aiurea iar rezultataul un par gras la radacina din cauza nenumaratelor tratamente uscat la varfuri (lipit de cap si ca o matura) sincer nu stiu ce sa mai fac cu el, nu pot sta nevopsita nici nu vreau sa l tund...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la un moment dat o decizie tot va trebui sa iei..mai intai incearca sa tunzi din el putin cate putin sa se regenereze si de asemenea stai departe de vopsea pentru ca iti va acoperi pentru 2-3 saptamani culoarea neplacuta dupa care se va "alia" cu celelalte culori si o sa iasa o cacialma si mai mare :D
      pupici si succes in a-ti readuce parul la viata :)

      Ștergere
  7. Mie imi place cum arata parul tau! Sincer, daca privim in jur, ne gandim ca sunt persoane cu probleme intr-adevar! Eu de exemplu am un par cu fire moi, care-mi cad observ in numar ingrijorator, si am o spaima deja in acest sens, fiindca nu il vopsesc des, si nu il "agresez" deloc, si nu am gasit inca ceva bun cu adevarat anti-cadere, si accesibil ca si pret! Cu nuantele rezultate in urma vopsirilor incerc sa rezolv cumva, avand parul deschis, la un anumit interval folosesc sampon nuantator cu reflexe argintii! Pupici si numai bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. parul meu a devenit in totalitate natural dar l-am vopsit cu o nuanta asemanatoare celei naturale ca sa il pun in valoare

      Ștergere

Trimiteți un comentariu