Testez Ivatherm + NOTD

Hello girls!

E 12 noaptea si abia acum m-am pus in fata calculatorului...cu vremea frumoasa de afara si soarele care mereu ma indeamna sa ma las "mangaiata" de el nici nu mai intru in casa...majoritatea timpului mi-l petrec afara si imi placeeee...de aceea imi cer scuze daca o sa par mai lenesa cu activitatea de pe blog!


Vroiam sa va spun ca fac parte dintr-o noua campanie de testare a produselor Ivatherm! Cei de la Ivatherm.ro impreuna cu Trender.ro au dat start la o campanie extrem frumoasa  in care avem posibilitatea de a testa produsele alese si cu o femeie draga din viata noastra. Eu am ales-o evident pe mama! 
Si pentru ca deja am primit produsele , m-am gandit sa va arat ce anume o sa testam ( mama si cu mine)  in saptamanile ce vor urma:



Eu am ales sa testez: Lapte Hidratant pentru protectie solara (SPF 25) ; Lapte de corp dupa plaja si Apa termala Herculane


Mama: Lapte demachiant pentru fata si ochi; Crema anti-aging UNA si Apa termala Herculane

Pana acum pot sa zic ca am testat doar Laptele de corp dupa plaja care la prima impresie imi place!.. O sa revin insa cu pareri dupa 1-2 saptamani de testare :)

Si pentru ca testarea este in desfasurare si prea multe cuvinte nu va pot spune despre produse m-am gandit sa inchei postarea intr-o nota vesela si sa va arat manichiura mea de "weekend". Am folosit tehnica "Ombre Sponge Nails" o tehnica extrem de simpla si de efect care se realizeaza cu ajutorul unui buretel! Pentru mai multe detalii dati un search pe google ca o sa gasiti multe poze si informatii! Eu nu prea sunt in masura sa vorbesc despre astfel de tehnici pentru ca ma pricep cu greu sa imi fac si eu unghiutele frumoase:D

Am folosit 3 oje ( sincer nu cred ca are importanta firma) si o bucata mica de burete de spalat vase iar pe deasupra am aplicat si un lac incolor




Aveti grija cu acest tip de manichiura pentru ca este destul de messy cand terminati si trebuie sa curatati bine degetele si cuticulele pentru ca la aplicare va iese multa oja in afara unghiei! O solutie ar fi sa aplicati de jur imprejurul unghiei scotchi pe care sa il indepartati dupa ce intreaga unghie a fost acoperita de oja!

Nu ezitati sa purtati o astfel de manechiura pentru ca este perfecta pentru vara mai ales daca folositi combinatii de culori neon sau pastelate! 

Kissez de la Bondarica

Emoticons

Comentarii

  1. Ce draguta e manichiura. O sa incerc si eu cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe unghiile! tot ma gandesc si eu la combinatia asta de ceva vreme. tre sa cumpar oje :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Te urmaresc, daca vrei sa intri si tu pe blogul meu as fi onorata!
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu