Shampoo,pink and bubbles

Hello girls!

Probabil va intrebati ce este cu jocul de cuvinte din titlu si care este legatura dintre ele?Va asigur ca pana la final o sa intelegeti..
Trebuie sa va spun de la inceput ca aceasta postare pentru mine a reprezentat o adevarata provocare . Mai exact cei de la L'oreal m-au provocat sa fac un review ce are evident legatura cu primul cuvant din titlu si anume "shampoo". Review-ul de azi are in lumina reflectoarelor un sampon, mai exact o sa va vorbesc despre L'oreal Elseve~ Nutri-Gloss Cristal.
Acum sa va spun si de ce este o provocare pentru mine : eu nu testez de fel sampoanele. Parul meu este pretentios, de foarte multi ani m-am obisnuit sa ma spal doar cu un singur tip de sampon si nu risc sa ma spal cu altceva pentru ca instant apar probleme: parul se ingrasa foarte repede, apar tot felul de cojite...
De data aceasta insa am indraznit sa il folosesc doar pe lungimea parului pentru a-mi putea da seama de "efectele" lui.
Pentru ca primul cuvant a fost lamurit, eu zic ca este timpul sa va explic existenta lui "pink" din titlu. Ei bine, el se refera la culoarea ambalajului acestui sampon! Si pentru ca prima impresie in cazul oricarui produs o face ambalajul eu zic ca e necesar sa il "inspectam" indeaproape.

Ambalajul in mare parte este roz insa capacul este bleu. Mie nu prea imi place combinatia roz-bleu, parca ma zgarie pe retina si as fi preferat sa fie doua culori care sa se puna una pe cealalta in lumina (spre exemplu mi-ar fi placut un capac clasic negru). Plasticul din care este facut tubul este calitativ iar tubul in sine este destul de moale si placut la atingere, cand il apas se simte ca o perna cu lichid ( evident, doar are sampon in el).
Capacul este destul de rezistent si la cat m-am jucat cu el, inchide-deschide, pot sa zic ca nu risti sa se rupa si sa stai cu produsul descoperit.
Referitor la scris , imi place ca nu este incarcat, fontul este placut. Pe spate este o eticheta normala cu informatiile de baza unde se afla chiar si intructiuni de folosire. Pe mine ma apuca rasul cand vad ca exista si astfel de instructiuni insa ma gandesc ca poate fi utila o astfel de informatie pt cineva care nu stie ce e ala un sampon si pentru ce anume este destinat :D
Tubul in sine are o greutate de 250 ml.

Ce promit cei de la L'oreal ca face acest sampon?
Acest sampon este recomandat persoanelor cu normal,lung si fin. Conform descrierii cu ajutorul acestui sampon parul devine mai stralucitor, cuminte si fin.

Si pentru ca nu ambalajul este important la un sampon (cel putin in cazul meu), am sa va spun acum parerea mea despre  acesta ca si produs destinat ingrijirii parului!
In primul rand cand ridici capacul te cucereste un miros subtil floral insa totodata mi se pare si citric.. De pe eticheta nu mi-am putut da seama exact ce esente/mirosuri cuprinde insa sigur este ceva citric (lamaie.portocala) ..la partea asta fetelor nu ma prea pricep asa ca daca sunteti curioase cautati samponul prin magazine, ridicati capacul si incercati sa ghiciti voi a ce miroase! Insa vreau sa punctez ca, am observat ca mirosul este mult mai puternic atunci cand samponul este in "actiune". In timp ce este frecat si se formeaza spuma, acesta emana un miros extrem de placut in toata baia :)
Ca tot am mentionat si despre spuma , care apropo face referire la ultimul cuvant din titlu "bubbles", pot spune ca face muuulataa..

Mie imi place sa am cada plina de spuma  deci daca si samponul contribuie la aspectul asta, cu atat mai bine!

Consistenta mi se pare ciudata in sensul ca este mult mai lichida decat la alte multe sampoane pe care le-am intalnit. Este sampon incolor (desi mi-ar fi placut sa fie roz ca si ambalajul) si surpriza ce mai mare este faptul ca in interior are particule de SCLIPICI pe care de cum le-am vazut m-au dus cu gandul la "praf de zane" iar ambalajul l-am comparat cu un glob de cristal...
Nu va faceti griji in privinta sclipiciului pentru ca este dizolvabil iar o data cu ultima clatire acesta dispare asa ca nu veti arata ca un glob de Craciun
Din cauza ca este prea lichid, acest sampon are tendinta de a se termina cam repede. Daca ar fi sa "masor" cat de mult ajunge acest sampon pot spune ca atinge maxim 10 spalari cu samponare dubla.

 La uscare, parul s-a aranjat usor, iar la final am observat ca  intr-adevar acesta era ceva  mai moale si mai lucios.

Asadar aceasta a fost postarea mea de azi si cea de-a doua tema primita din partea celor de la L'oreal si Scoala de Beauty Blogging.
Nu uitati ca daca va place blogul meu il puteti sustine printr-un vot aici: https://www.facebook.com/loreal.paris.romania?sk=app_384084031634205 ( Apasa "Voteaza" in dreptul numelui Alexandra Gheorghe Ilias ) 

Kissez de la Bondarica:*


Emoticons

Comentarii

  1. Foarte draguta postarea , de ajutor! De acum te urmaresc prin GFc:X
    Te astept pe blogul meu :*

    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu azi m-am spalat cu el.Este super tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca ti-a placut :)...nu este un sampon rau insa parul meu este putin mai dificil si s-a obisnuit doar cu un singur tip de sampon :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu