Blog Award- Thanks!

Hello girls!

Ma bucur sa descopar ca am primit acest blog award de la o  blogarita si anume : AllexiSss
Ma simt fericita cand vad ca sunt mentionata si pe alte bloguri ; asta inseamna ca sunt urmarita si apreciata!
Asadar.. am primit acesta "diploma" insotita de cateva reguli
Reguli

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat cu link-ul catre ea
Am facut acest lucru chiar la inceputul postarii :) dar o mai mentionez inca o data pt voi :  AllexiSss

2. Spune de unde ti-a venit ideea sa creezi blogul si ce te-a determinat sa continui
Ideea mi-a venit dupa o vreme in care am urmarit blogurile de beauty din America. Mi s-a parut interesant sa fac un astfel de blog avand in vedere ca prin 2010 cand l-am facut eu pe al meu, erau cam putine bloguri de beauty in Romania. 
Sincer la inceput nu credeam ca o sa ajung nici la jumatate de an de blogging insa uite ca blogul meu a depasit varsta de "2 ani" iar cheful de a-l mentine cat mai "sus" atat din punctul de vedere al postarilor cat si din punct de vedere al ranting-ului este din ce in ce mai mare :)

3. Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta
Sa vedem...viata mea reala in general nu prea are legatura cu partea de "beauty". Sunt un om cat se poate de normal cu activitati poate prea normale pt varsta mea :))
 De dimineata ma trezesc, iau masa cu sotul meu (dar nu este un must have) , deschid calculatorul ca sa citesc/raspund la mail-uri. Verific repede blogul, intru pe pagina de facebook mai citesc si pe acolo 2-3 barfe si gata. Dupa ce inchid calculatorul incep sa ma aranjez asa basic adica un spalat rapid, machiaj minimalist, un pieptanat , imbracat normal si ma duc la magazinul pe care il detine sotul meu impreuna cu familia lui. Acolo fac de toate  , aranjez marfa, sterg praful, mai imi rup o unghie :)) si imi cicalesc sotul. ..servesc clientii la bar ori la market depinde unde sunt "solicitata" si stau cam in jur de ora 5-6 dupa masa acolo. Apoi vin acasa (la ai mei) unde mai fac putina ordine, eventual ceva de mancat repede seara pt intreaga familie. Daca pe la ai mei nu prea am ce sa fac, schimb macazul si ma duc la soacra sa o ajut la ce are nevoie. Eu in general sunt omul curateniei si a ordinii :D... Sunt destul de tipicara, ordonata si orgazinata asa ca din cauza asta toti apeleaza la "calitatile" mele. 
Daca va intrebati cand am timp de mine e simplu raspunsul: Seara! In general de la 9 seara timpul e al meu..plimbari relaxante in aer liber cu rolele sau cu o prietena, bai lungi relaxante manechiura, pedichiura..cam toate se petrec seara si tot atunci am timp si sa ma gandesc la subiectele viitoarelor postari :)

4. Cea mai buna colaborare a ta cu un blogger
Nu am colaborat cu nici un blogger in mod special; o singura data am fost implicata intr-o campanie a celor de la Gerovital si am avut ocazia de a ma afla intr-o echipa formata din 5 blogarite si mi-a placut acea perioada!
Pe viitor insa mi-ar placea sa colaborez,cine stie,  niciodata nu mi-am pus in gand acest lucru!:)

5. Cea mai urata colaborare
Nu am...

6. Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii
Este de la sine inteles ca acest blog este extrem de important! Pentru mine blogul reprezinta o etapa din viata mea dar si  un  refugiu la care vin atunci cand doresc sa evadez din cotidian ( si asta se intampla foarte des). Prin intermediul blogului am reusit sa inteleg multe lucruri, mi-am demonstrat ca pot sa fiu perseverenta, mi-am dovedit ca eu insami pot sa fiu un exemplu pentru altcineva si ca pot sa daruiesc lucruri frumoase si utile celor din jur.

7.Acorda "Beautiful Blogger Award" la cel putin 5 bloggeri
Ofer acest "award" tuturor celor care au citit aceasta postare !Cine doreste sa il preia poate sa o faca cu cel mai mare drag!


Kissez de la Bondarica

Emoticons

Comentarii