Noua colectie de rochii Robe Blanche Design


Hello girls!
In sfarsit a venit caldura si odata cu ea au inceput si evenimentele sa curga pe banda rulanta...fie ca este vorba de o nunta, botez sau bal, este foarte important sa ne imbracam corespunzator.
Tocmai de aceea azi vreau sa va prezint noua colectie de la Robe Blanche Design dedicata sezonului cald.
Imprimeuri, materiale fluide si racoroase in culori vesele. Este o colectie ce isi propune sa faca pe orice fata sa straluceasca si sa fie admirata.
Asa cum am zis, s-a deschis sezonul balurilor de sfarsit de generala, liceu si chiar facultate.
Eu imi aduc aminte ca la balul de sfarsit de liceu am purtat o rochita simpla neagra din saten cu un detaliu de dantela la bust. Nu a fost poate cea mai frumoasa rochie insa m-am simtit foarte bine in ea. Important este ca atunci cand alegem o rochie , fie ea pentru orice tip de eveniment, aceasta sa fie confortabila.
Tin minte ca atunci mi-am cumparat rochia din comert. Insa a trebuit sa ajung la croitor cu ea pentru ca rochiile din comert sunt facute pe un singur tipar si nu se potrivesc oricui si oricarei siluete. Eu care am un bust micut nu puteam sa o port asa ca a trebuit sa apelez la un croitor pentru a o ajusta.
Norocul meu a fost ca am ajuns la croitoreasa de la Robe Blanche Design care mi-a ajustat rochita exact cum trebuia dar care si-a pus si aprenta personala asupra rochitei, adaugand-ui acesteia un surplus de material si mici strasuri. Mi-a placut la nebunie ideea si am apreciat faptul ca a incercat sa ii dea o nota de unicat rochitei mele. 
Daca ar fi ca in prezent sa am din nou balul cu siguranta as alege sa imi fac rochita la croitor si explicatia este simpla: mi-as face rochia exact asa cum as vrea eu. Nu ar trebui sa ma multumesc cu un tipar gata facut de pe piata, cand as avea ocazia sa imbin mai multe elemente de la mai multe rochii si sa imi realizez eu rochia ideala. 
Un alt avantaj este consilierea in ceea ce priveste alegerea rochiei si a materialului. Sa fim serioase, daca ne ducem intr-un magazin sa alegem o rochie de ocazie, vanzatoarea de fiecare data va "minti" ca ne sta bine cu acea rochie doar ca sa ne faca sa o cumparam.

Acum va las cu pozele din noua colectie iar la final am sa va arat rochita mea de la bal :)












Date contact  Robe Blanche Design 

Str. Gabroveni nr. 10 ( Centru Istoric)
Sector 3, Bucuresti 
Telefoane: 0788 207 957
                0761 791 793

Va invit cu drag sa le calcati pragul celor de la Robe Blanche Design! 
Si apropo ii gasiti si pe Facebook aici:  https://www.facebook.com/Robe.Blanche.Design

Si acum poze de la balul meu (de pe vremea cand eram tinerica si nelinistita:D)
          




Si un alt motiv pentru care as alege ca in ziua de azi sa imi fac rochia la croitoreasa ar fi acela ca la bal (asa cum se observa din ultima poza) am avut neplacuta surpriza sa descopar ca erau cateva fete imbracate asemanator cu mine :(...ca sa nu zic ca una dintre ele avea exact aceasi rochie iar norocul meu a fost faptul ca asa cum am zis mai sus croitoreasa de la Robe Blanche Design mi-a facut acea adaugire de material de la spate (pe care nu am cum sa o arat)  si cateva strasuri care au facut diferenta:D...

Cam asta a fost postarea mea pentru astazi..
Ce parere aveti..va plac rochitele din noua colectie? Pe care ati alege-o? 
Pentru curioase sa stiti ca puteti veni direct la atelier sa le probati si cine stie poate va indragostiti de una si o luati acasa :)

Kissez:*

Comentarii

Trimiteți un comentariu