Creme de fata si de ochi

Hello girls!

Mai este o saptamana si vine Craciunul si abia astept sa vad ce lasa anul acesta Mosu' sub brad:)
Eu inca nu m-am apucat de decorat casa sau bradul, am zis sa mai astept pana saptamana viitoare pentru ca daca ma apuc de acum simt ca trece prea greu timpul pana la Craciun si parca isi pierde tot farmecul ideea de sarbatoare :)....
Insa cum pana la Craciun mai este, azi m-am gandit sa va arat si sa va vorbesc despre cremele mele de ochi si de fata...

Cremele de ochi

Detin 4 creme de ochi in prezent . In fiecare seara aplic crema in zona ochilor si face parte din rutina mea de ingrijire zilnica. Nu am probleme de genul cearcane sau riduri(nici nu se pune problema la varsta mea) insa consider ca este important sa ingrijesc din timp zona ochilor.
Cele 4 creme sunt: La Roche Posay Hydraphase, Clinique, Avon Solutions si Gerovital Plant.

Cel mai mult am folosit-o pe cea de la Avon pentru ca imi place textura ei ca de gel si faptul ca are mici particule de sclipici ce fac pielea sa lumineze. Senzatia de dupa aplicare este una putin ciudata pentru ca pielea se simte "stransa" insa cred ca este un plus pentru ca presupun ca tocmai asta da impresia de "fermitate" pentru piele.
Crema de la Clinique o folosesc acum pe timp racoros, are o textura mai groasa si este si anti-rid.
Crema de la Gerovital initial am folosit-o pentru buze...dar un timp am folosit si pentru zona ochilor.
Crema La Roche Posay am folosit-o foarte putin pentru ca imi este lene sa o depozitez in loc racoros si apoi sa o folosesc:D....Este o crema destul de apoasa care trebuie folosita dupa ce a fost tinuta la loc racoros .

Cremele de fata:

Si in cazul cremelor de fata am 5 si le folosesc in functie de timpul zilei,anotimp sau ca baza de machiaj.
Cele 5 creme sunt: Avon Care Rish Moisture, Apidermaliv, Garnier Essentials, Gerovital antiimperfectiuni, la Roche Posay Hydreane Legere

Cea mai noua crema este cea de de la Apidermaliv....este extrem de bogata in textura si ideala pentru timpul rece. Hraneste foarte bine pielea si poate fi folosita cu succes ca si baza de machiaj. Eu o mai folosesc si seara inainte de culcare.
O alta crema excelenta pe care o folosesc ca si baza de machiaj este cea de la La Roche Posay...eu o folosesc pentru machiajele importante in care vreau ca fondul de ten sa se aplice foarte frumos.
Crema de la Avon o folosesc dimineata , alternez intre ea si Garnier Essentials...
Iar crema de la Gerovital antiimperfectiuni ( pe care o am sub forma de mostre) o folosesc doar seara. Un plic imi ajunge pentru doua aplicari si este indicat sa fie folosita acum iarna sau toamna.


Cam astea sunt cremele mele :)...care se consuma destul de greu pentru ca nu trebuie folosita o cantitate in exces. Am un ten mixt si incerc sa evit folosirea in exces a cremelor pe intreaga fata.

Si ca un mic preview vreau sa zic ca am inceput sa testez uleiul de ricini(pentru gene) si o crema antivergeturi de la Q4U despre care am auzit ca face minuni :D . Am sa revin cu pareri despre cele doua peste 2-3 saptamani cand o sa imi formez o parere clara despre ele. Sper sa reusesc sa ma tin de perioada de testare si sa le folosesc zi de zi pentru a avea un rezultat cat mai real.
Mentionez ca sunt in perioada de testare din proprie initiativa asa cum se intampla cu majoritatea produselor prezentate pe blog si sunt achizitionate de mine.



Kissez:*

Comentarii

  1. Sunt de acord cu tine in legatura cu crema de ochi - mai ales cand te machiezi in fiecare zi, trebuie sa acorzi atentie deosebita acestei zone. Eu folosesc fie o crema Garnier fie cea de la Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
  2. ciao,
    I went through your post ! I've seen the one about Keune shampoo .... I'm using those products , but unfortunately I can't fin them in Italy ..I have to go to Croatia ..... You put in a link do they ship to Italy ?

    come for a visit to my blog, and if you like sign as follower...I'm folling you.

    ave

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey..sorry i can't help you but i bought the Keune shampoo from my country and they don't deliver in other countries...i don't know what to say more or from where to buy these products...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea obisnuiesc sa folosesc creme in zona ochilor, doar din cand in cand, seara, daca aplic ziua imi da o stare de somnolenta, imi cam irita putin ochii, mi-e dificil de ex.la un machiaj daca vreau sa folosesc o baza gen crema! Cremele pentru fata le folosesc si eu in functie de sezon, vreme, etc.! Interesanta mi se pare postarea, de ajutor!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu