Colectia mea de make up...

Hello girls!


Stiu, stiu..sunt multe curioase care si-ar dori sa vada "colectia" de machiaje, tocmai de aceea am decis sa fac postarea asta. Din nou spun ca nu am foarte multe insa consider ca le am strict pe cele necesare. O sa vedeti ca marea majoritate sunt produse accesibile pentru toate buzunarele.
In primul rand am sa spun ca le tin pe toate intr-un sertar mare de la comoda. In acest fel imi e mai usor sa le mentin organizate pe categorii. Pentru a le tine in ordine m-am folosit de cateva cosulete de plastic pe care le gasiti pe toate drumurile si care nu costa mai mult de 3 lei/buc.
Cel mai mult in "colectia" mea pun pret pe produsele de baza: fond de ten, corector, pudre , insa nici cand vine vorba de machiajul ochilor nu ma las mai prejos...
Si pentru ca vorba multa , saracia omului...va las sa priviti pozele.


Categoria pentru fata:

( fond de ten)

( corectoare)

(iluminatoare)

(pudre)

(blush-uri)

(bronzere)

Categoria pentru ochi :

PALETE DE FARD (le vedeti aici)


(mascara)

(tusuri)

(creioane)

Categoria pentru buze:
(produse pentru buze)

Pensule:

Gene false:

Dupa cum vedeti nu sunt enorm de multe. Imi place totusi ca mi-am creat o diversitate si ca zi de zi am de unde alege si nu pot sa spun ca ma plictiseste ideea de a ma machia sau ca am intrat intr-o monotonie in ceea ce priveste machiajul de zi cu zi :).
Oricum, trebuie sa tinem cont ca produsele de make up expira destul de repede si nu are rost sa facem investitie prea mare. Trebuie sa fim destul de cumpatate mai ales daca in general produsele se cumpara pentru uz propriu.

Kissez:*

Comentarii

  1. Cum adica nu sunt enorm de multe, sunt suficiente si sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de tusuri si fdt:X.imi place colectia ta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfuaaa, cate fonduri de ten ai!!! ;))
    Spune-mi si mie ce parere ai despre pudrele ELF, cum sunt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Federova: imi plac mult pudrele de la elf...mai ales pe cea HD..e geniala:D

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sunt cele de la farmasi apropo? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pixie fondurile de ten de la Farmasi sunt ok. Nu prea ma inteleg cu textura care e destul de groasa si se intinde destul de greu...insa intre Farmasi Stay Matte si Farmasi High Performance il prefer pe cel dintai :)
    Stay matte este ideal pentru cineva cu tenul gras :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cate ai!! Eu am 2 corectoare, vreo 3 mascara, vreo 2 fonduri de ten...si cred ca am multe :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. ai zis ca nu sunt enorm de multe??? cum???/ :)) ai atat de multe produse draguuuteeeeee:X
    ce pensula recomanzi pe fdt colostay? (dar nu ceva de sigma.. e prea scump pt mine...)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ank o alternativa de pensula pt colorstay poate fi cea de stipple de la elf (18 lei)...e buna si o recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nuuu, nu sunt multe, chiar deloc :))
    Eu am devenit mai selectiva si recunosc faptul ca mi-am micsorat putin colectia in ultima vreme.

    Ps: Pudra bronzanta de la ELF este geniala :D in plus, este produsul de baza in colectia mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. vai cate fonduri de ten ai:x...vreau si eu cateva:))

    RăspundețiȘtergere
  12. crede-ma, pe langa mine ai chiar multe :)
    eu am mult mai putine..
    sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Claaaar ... Pe zi ce trece ma conving ca la mine nu e asa de grav pe cum cred :)) Am tot facut cadouri din creioane si farduri pentru ca nu prea le foloseam , nu avea rost sa le tin sa expire si dupa sa le arunc . Dar oricum .. nu se compara cu ce ai tu acolo :)) Eu care am doar 3 fonduri de ten , 1 singur rimel , vreo 5 pensule .. :)) Stai foarte bine la capitolul make-up , dar macar tu le folosesti :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Thanks for finally talking about > "Colectia mea de make up..." < Liked it!

    My page ... dieta daneza

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu