White pants...

Hello girls!

Dupa cum ati vazut, am initiat o noua rubrica despre haine in care incerc sa gasesc "combinatia" perfecta de hainute...exemplificand evident pe hainutele mele...
Cred ca nu mai e cazul sa spun ca nu sunt o maniaca dupa haine si ca ma imbrac cat se poate de normal...
Acum ceva timp, am primit niste pantaloni albi..primii din garderoba mea.
De fel nu imi plac hainele albe pentru ca sunt pretentioase , se murdaresc repede si nici nu cred ca imi sta bine cu alb...deci probabil nici nu se punea problema ca in viitorul apropiat sa ma uit la vreo pereche de pantaloni albi...
De cand ii am, recunosc ca nu i-am purtat nicaieri pana acum..parca nu imi fac curaj:D...sau astept o ocazie mult mai speciala ca sa ii port (noaptea)
Pantalonii sunt stil pana insa in partea de sus sunt stilul gogosar. In general imi plac pantalonii foarte stramti pe mine asa ca acesti pantaloni ies din tiparul meu...
Totusi am zis sa incerc si altceva si sa gasesc combinatia "perfecta" in care i-as purta...
Acum sa va arat combinatiile....

Prima varianta: pantaloni albi+tricou in dungi si sandale cu platforma (in dungulite) - tinuta black&white


A doua varianta: tinuta alb-gri : pantalonii+ o bluza gri+balerini


A treia varianta: mai modern....


A patra varianta: mai vesel...
Cam astea sunt cele 4 variante la care m-am gandit. Probabil ca daca as fi stat sa caut mai mult as mai fi gasit si alte variante...
Care varianta va place mai mult sau pe care ma sfatuiti sa o port prima oara?

Scuzati fata mea:)..no make up:D...

Kissez:*

Comentarii

  1. ce zici de a2a varianta cu platformele de la prima? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. A doua varianta:alb-gri:X:X Iti sta foarte bine, sincer. Si putina atitudine nu strica:>
    Pantalonii sunt superbi,imi place modelul.

    RăspundețiȘtergere
  3. La prima varinata mie mi se pare ca acea curea nu se prea potriveste. Cel mai mult imi place 4.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta bine cu pantaloni albi..nu stiu de ce nu iti place:d. Imi plac mult tinutele 2 si 3. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tinuta nr 2 si tinuta nr 3.. my fav:D

    RăspundețiȘtergere
  6. cea vesela,clar!!!
    pantalonii albi sunt pretentiosi,intr-adevar,dar sunt de efect!!!!nu dai gres cu ei niciodata si foarte usor de asortat/combinat!!!
    te pup!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu fug de pantalonii albi ca de albine :)).Tie iti sta bine , dar eu nu prea am curajul sa pun o pereche pe mine. Ma gandesc ca nu ma avantajeaza , ca se murdaresc foarte usor si tot asa.
    As alege varianta 2:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place a doua varianta cel mai mult...sa nu iti fie frica sa indraznesti mai mult...esti tanara,ai corp frumos....

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi place mult ultima varianta,poarta cu incredere!!!xooo

    RăspundețiȘtergere
  10. Cel mai mult imi place tinuta vesela ;)) ..dar si cea cu gri este destul de ok :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Prima nu prea imi place,tricoul e prea scurt,mie cel putin nu prea imi place.A doua tinuta imi place,e draguta,a treia si a patra sunt ok,dar cel mai mult parca ti se potriveste a doua.te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. a doua si a patra varianta imi plac mie cel mai mult si cea care te-as sfatui sa o porti este a doua.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna . Mie imi place ultima varianta :). O seara buna

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place ultima variantaaaaa! :D Esti foarte cute:D

    RăspundețiȘtergere
  15. @karina...buna idee..ar merge sa combin platformele de la prima varianta la tinuta a doua:)..ms de idee:)

    Byutzika: nu e vb ca nu imi place cum imi sta...doar ca mi se par pretentiosi:D...ma murdaresc prea repede:D..sunt copil mic:)) deja ma vad cu o pata ceva pe ei:D

    RăspundețiȘtergere
  16. alb-gri! :) mi se pare ca te prinde cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu votez cu ultima varianta! Nu ai de ce sa eviti pantalonii albi, chiar au o forma care sa te avantajeze si ai si tu silueta cu care merg :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place creativitatea ta , dar prima tinuta nu este deloc pe gustul meu.Urmatoarele trei sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie imi place a doua si a patra varianta.
    Si eu sunt la fel cu pantalonii albi :)
    Nu am nicio pereche in garderoba si nu intentionez sa imi cumpar una prea curand.

    RăspundețiȘtergere
  20. iti sta bine.Am si eu unii la fel numai ca sunt pe negru.

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt superbi pantalonii, sper sa-i porti cat mai curand si cat mai mult :)

    mie imi plac toate varaintele

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu