Tag-uri peste tag-uri!

Hello girls!

In ultima vreme am lipsit, rusinica mie , si am foarte multe de "recuperat". Mai ales tag-urile, care am vazut ca sunt destul de multe. Am sa incerc sa le fac pe rand insa cu parere de rau nu voi mentiona cine mi-a dat tag-ul pentru ca nu vreau sa omit pe nimeni. Probabil sunt cam singura care mai are de facut tagurile pentru ca le-am vazut la majoritatea dintre voi:)
Nici nu stiu cu care dintre tag-uri sa incep mai repede:))

1. Tag Award


Aici se presupune ca trebuie sa spun si 7 lucruri despre mine:
1. Imi plac copii si as face orice pentru ei ca sa nu-i vad plangand sau suferind
2. Sunt foarte orgolioasa si daca ma cert cu cineva "la cutite" nu il iert nici daca vin
e sfarsitul lumii:D
3. Cand eram mica parintii mei nu puteau sa ma certe sau bata nici macar cu un deget pentru ca aveam "spaima hohotului de plans" si lesinam daca plangeam:D
4. Imi este dor de casa veche pentru ca m-am acomodat in ea, insa am realizat ca "acasa" de fapt inseamna acolo unde sunt cu cei dragi, nu conteaza locul in sine ci persoanele care ma inconjoara
5. Mi-ar fi placut sa am o camera mai artistica, cu mult tapet, culoare si tablou
ri...
6. Cand am fost mica, la turta am ales bani, ruj si foarfeca ; Voi ce ati ales?
7. Atunci cand ma enervez sau sunt suparata, ma izolez si nu se stie cat timp dure
aza izolarea :D

2. Tag cu intrebari

1. Care ar fi reactia ta daca te-ar insela partenerul?
Depinde acum de situatie si de cat de veche este relatia. Daca ma inseala in primul an, atunci ii dau papucii, daca ma inseala dupa 20 de ani de relatie iese cu scantei:D....Sper sa nu ma aflu in situatia asta never, pentru ca sunt o persoana razbunatoare si cu siguranta nu as
reactiona prea frumos:D + ca i-as intoarce fapta cu aceasi moneda:)
2. Daca ai un vis care ti-ai dori sa devina realitate, care ar fi acela?
Cel mai mult mi-as dori sa pot sa cumpar casa veche si sa o renovez dupa bunul meu plac asa cum merita acea casuta care mi-a fost camin timp de 21 de ani. Din pacate nu stiu cate sanse sunt sa fie a mea avand in vedere ca este a satului si exista mari problem
e in cumpararea ei.
3. Pe cine ai vrea sa snopesti in bataie?
Cand eram mica eram foarte batausa. Nu conta ca ma bat cu baiat sau fata,
important era sa fie rost de bataie:)). Si acum mai am mici "pofte" atunci cand am nervi:D...dar e mai simplu sa ma bat cu perna.
4. Ce ai face cu un miliar de dolari?
Ha, aceasi intrebare mi-a fost pusa la un interviu. Si sincer, nu i-as cheltui pe prostii. Mi-as cumpara o casa pe care sa mi-o permit sa o si intretin, o masina si eventual as investi banii intr-o firma, adica ceva care sa-mi aduca si profit. Dar nu uit sa mentionez si
ca as ajuta copii si as face un centru ceva in care sa se dezvolte armonios si sa ia parte la multe activitati.
5. Prietenul tau cel mai bun va ramane intotdeauna prietenul cel mai bun?
Aici e un subiect "sensibil" pentru ca "prietenul cel mai bun" nu exista. Nu am o relatie extrem de apropiata cu cineva anume. Relatia mea cu oamenii in general este una armonioasa , de ajutor reciproc, neconditionat dar nu cred ca pot sa numesc pe careva prieten cel mai bun.
6. Ai fost vreodata indragostita de doua persoane deodata?
Da si nu cred ca sunt singura persoana. De fapt cred ca tuturor ni se i
ntampla chestia asta la un moment dat!
7. Cat ai astepta pe cineva pe care iubesti cu adevarat?
De obicei sunt un om destul de rabdator insa daca rabdarea aia inseamna sa stau si eu pe loc in ideea de a astepta pe careva, atunci trec mai departe! Timpul trece asa de repede si de ce sa regret ca am asteptat pe cineva, care poate nici nu va face ceva bun vreodata.
8. Daca ai castiga la Loto, ti-ai da demisia de la slujba?
In primul rand nu lucrez. Iar daca ar fi sa castig la Loto, mi-as cr
ea un loc de munca:D
9. Cine e in topul celebritatiilor cu care ,daca ai avea ocazia, ai face blastamatii?
Aici cred ca trebuie sa deschid DEX-ul..:D...blastamatii se refera la blesteme??...Ma rog, nu sunt "ahtiata" dupa celebritati deci nu as face nimic cu nimeni:D
10. Ce suge viata din tine?
In momentul de fata: mama care este mereu nemultumita de mine si prietenul meu caruia nu-i prea vine mintea la cap!
11. Cum te vezi peste 10 ani!
Oare stiu ce va fi maine? Nu stiu, probabil cu sot, copil, cariera. Sper macar sa fiu implinita si sa pot da tot ce e mai bun din mine, dar sa-mi si fie "rasplatit efortul".
12. Care e cea mai mare frica/fobie a ta?
In primul rand urasc paienjenii si imi este frica de ei. Daca omor unul am impresia ca ma vor ataca ,in secunda urmatoare, toti. Si probabil imi este si frica de viata un
eori:D
13. Ce persoane sunt crezi, cele care ti-au dat leapsa?
Curioase si creative...

14. Ai prefera sa fi bogat si singur sau casatorit, dar sarac?
Aici imi e greu sa aleg. As prefera sa fiu casatorita, dar saraca doar in cazul in care nu as avea copil. Stiu cum e sa cresti intr-o familie modesta care se chinuie sa ofe
re copiilor macar minimum de trai si nu as vrea sa ofer acelasi lucru copiilor mei.
15. Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?
Ma uit la ceasul de pe telefon:D. Sunt o obsedata cu ora, ma uit din
minut in minut la ceas.
16. Ai da totul intr-o relatie?
Eu zic ca da, dar nu atata timp cat ma denigreaza si pe mine. Plus ca acest "as da totul" inseamna si reciprocitate. Nu doar unu sa traga si altu sa le faca:P
17. Cariera ta este vitala pentru tine?
Nu cred. Habar nu am ce sa fac pe viitor si incotro sa ma indrept...
18. Ai ierta si ai trece peste ceva, oricat de oribil ar fi acel lucru?
Iert dar nu UIT! Asta este regula si o data si o data roata se intoarce!
19. Preferi sa fi singura sau intr-o relatie?
Mai, singuratatea are evident , avantajele ei. Insa tot mai bine e intr-o relatie:)....e frumos sa stiu ca exista cineva care imi duce dorul sau se gandeste la mine:)


3. Alte Award-uri :)



4. Preferatele lunii martie!

Pentru ca luna asta am pus mai mult accent pe ingrijire decat pe make up, printre preferate se afla:

Crema intensiv hidratanta Dove
Deo antiperspirant Dove go fresh
Ivatherm crema pentru celulita si pentru vergeturi
Iar pentru make up: Fond de ten Color Stay, pudra bronzanta Elf si baton corector Elf



Cam atat deocamdata...imi mai raman tag-urile cu poze:)....
Sper sa aveti rabdare sa cititi tot:*
Pupici!


Comentarii

Trimiteți un comentariu