Winter pink!

Hello girls!

Bine ati revenit in noul an:)..sper ca aveti forte proaspete, sufletul mai curat si mult mult optimism. Pentru mine asa a inceput anul. Am de gand sa fac mari modifcari in ceea ce imi priveste viata, vreau sa-mi duc visele pe alte culmi; sa incerc, sa nu-mi fie teama de nimic si sa cred cu tarie ca toate obstacolele din calea mea pot fi trecute. Am vazut ca a tot umblat din blog in blog un tag referitor la ce ne dorim noi de la anul 2011. Eu nu am sa stau sa enumar fiecare chestiutza si dorinta in parte. In general vreau sa: fiu mai sociabila, sa am mai mult curaj in a demara anumite actiuni, sa imi pun ideile in practica fara nici o retinere, sa-mi iau licenta, sa ma bucur mai mult de compania prietenilor, sa petrec mai mult, sa leg si mai mult realtia dintre mine si prietenul meu, eventual sa devenim o familie:). Am multe idei, am inceput anul cu mult optimism si sper sa o duc asa pana la sfarsitul lui:). referitor la blog, mi-as dori sa vin cu mai multe look-uri, sa deschid rubrici noi, sa va atrag cu informatii noi si utile:).Sa vin cu giveaway-uri atractive si cat mai multe la numar pentru ca nimic nu e mai frumos ca atunci cand rasplatesti pe cineva:*. De asemenea mi-ar placea sa va cunosc pe o parte din voi(in special cele din Bucuresti:D). Sper ca toate dorintele mele cat de micutze sa se indeplineasca:)

Revenind la ziua de azi, fiind prima luni din an am zis sa-mi incep cum trebuie saptamana:X si am vrut sa adopt un machiaj care sa se potriveasca si cu anotimpul de afar. Asa ca am realizat un machiaj de iarna(in viziunea mea). Eu machiajele de iarna le vad astfel: ori un machiaj foarte soft in care ochii sunt fardati in culori deschise(alb,belu,roz) iar buzele sunt mai intesn colorate; ori varianta de ochi conturati puternic cu negru si buzele rosii ca focul.
Eu am adoptat o varianta de mijloc. Am ales culori vesele(roz, pentru ca asa vad eu viata in momentul de fata:D). Am facut un smoky eyes pe tonuri de roz:). Mie mi-a placut ce a iesit(pacat ca din nou camera face fitze si mi sa si aburit la un moment dat lentila iar pozele nu au iesit intocmai clare ca lacrima). E un machiaj soft, pe care eu il cred ideal de purtat pe timp de iarna, mai ales in timpul zilei:)

P.S: trebuie sa va spun ca detin trusa de 120:X...Minunea s-a produs:x... prietenul meu drag mi-a facut-o cadou:X..Sarmanu se cam saturase sa ma auda plangand dupa ea si mi-a luat-o:X..Isn't he cute or what? . Acum ca o am, imi e mila sa ma ating de ea:))... O admir tot timpul...Dar azi i-a venit timpul si am incercat-o:)





Produse folosite:
Pentru fata:
-Fond de ten: calming effect si ideal shade (avon)
-corrective concealer elf
- pudra Isabelle Dupont
-blush pudra nuanta pink avon
Pentru ochi:
-primer elf
-iluminator lichid elf
-culori paleta 120
-creion contur Chicogo nuanta sable brown
-rimel deborah
Pentru buze:
-ruj persistent clinique nuanta beauty


Va doresc un inceput de saptamana cat mai placut:*

Nu uitati de BLOG SALE-ul de pe blogul meu:)
Kissez:*


AA..apropo:D...am o problema si poate vreuna dintre voi ma poate ajuta:)
Am vrut sa fac mici modificari pe blog, sa schimb sablonul, imaginea de funcal etc si nu merge:((...ce credeti ca are?? Voi ati patit la fel??

Comentarii

  1. Foarte dragut si discret. Te prinde bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!In primul rand iti doresc LA MULTI ANI!Fie ca tot ceea ce ti-ai dorit pt noul an sa se implineasca.
    In al doile rand , machiajul este superb, ador machiajele cu roz sau mov si sa stapanesti sanatoasa trusa de farduri mult dorita.
    In al treilea rand ,mai incearca la modificatul blogului pt ca si eu am modificat cate ceva si a durat f mult pana am scos-o la capat(merge f greu)
    Acestea fiind spuse ,te pup si take care!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amalia: Merci:*...ai dreptate. Si eu il consider un machiaj discret tocmai de aceea si l-am propus pentru o zi de iarna...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Laura: draguta ca de obicei:*...mersi mult..
    Sa stii ca si mie imi plac machiajele in special cu mov pentru ca imi dau o stare de bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,Alexandra mea draga!ma bucur sa te vad!parca ai zis,ca esti in anul iepurelui nascuta[ca si baiatul meu],deci,pot sa ti zic-fata mea.sa ai un an numai de bine!!!imi place mult cum iti sta cu caciulita alba si machiajul foarte frumos,sa te bucuri de trusa primita.te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani!!
    sa folosesti cu placere trusa si sa ne arati multe look-uri cu ea! :*
    e foarte finut cel de azi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Modniza: Multumesc:*! Un an cu numai bine iti doresc si tie:)...Caciula e din blanita naturala de vulpita, nu sunt tocmai un fan al ei dar am zis ca se potriveste cu vremea de afara:X..

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb machiaj ! Imi place foarte mult !
    Sa folosesti cu placere trusa ta noua !!! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. A.M: Mersi:*..ma bucur ca iti place

    RăspundețiȘtergere
  10. să folosești trusa cu plăcere și la cât mai multe LOTD-uri:)
    cât despre șablon...e veche problema, nu se mai poate modifica șablonul din blogger...

    RăspundețiȘtergere
  11. Manole Ana-Maria3 ianuarie 2011 la 16:02

    nice make-up,te prinde tare,tare bine! sa te bucuri de cadou. pup

    RăspundețiȘtergere
  12. @Iguanitza: :((ce urat ..pai si cam care ar fi solutia sa-i fac un lifting la blog:D?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Manole Ana-Maria: mersi dragutzo:*

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) da, caută site-uri cu template, alege unul și "îmbracă-ți" blogul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca esti incarcata cu optimism! Si ma bucur ca ai trusa 120:D!!!
    sa ai un an plin de culoare!:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Gorgeous look:P Daaa, e oribil bloggeru' asta, nu mai vrea sa mearga de ceva timp 8-|

    RăspundețiȘtergere
  17. Hi!!!
    I love pink!! Great post!!
    I follow!!
    Kiss
    www.lavidaesrosa.net

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce-mi doresc si eu o caciulita dinaia. E tare faina!:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte dragut machiajul, foarte pe gustul meu! Mi-ar placea sa vad si pasii detaliati!

    RăspundețiȘtergere
  20. e foarte frumos machiajul!
    sa folosesti cu placere trusa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Iti sta foarte bine cu culorile alese! Imi place mult!

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  22. cea mai buna vopsea mi se pare revlon. incearc-o !
    te pup, ade

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place foarter mult cum ai chimbat blogul, arata mult mai bine asa! Si eu am aceasi stare de raceala ;(
    Din pacate nu ma pricep la vopsele de par pentru ca nu am folosit niciodata. Imi place cum iti sta in prima poza oricum ;)

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu