Tag top 10 Parfumuri

Hello girls!

Am primit acum 2 zile un tag de la Anda in care trebuie sa fac un top al celor mai bune parfumuri folosite de mine. Va spun ca nu sunt o mare fana a parfumurilor, nu achizitionez prea multe pentru ca de obicei le primesc ori eu, ori mama. Eu impart parfumurile cu mama, amandoua avem acces la ele si in general parfumurile stau la mama in dormitor( sunt mai safe acolo avand in vedere ca la mine pe mobila imi topaie pisoiul in permanenta:D). Probabil ca mi-as dori si eu mai multe parfumuri, inainte imi lua prietenul meu dar a ajuns sa fie pauza;)).... Si acum sa incep sa fac un top:)...

Locul 1 : Coco Mademoiselle de la Chanel

Locul 2: Alien de la Thierry Mugler

Locul 3: Clinique Happy Heart (l-am avut pana de curand de aceea folosesc imaginea comerciala)
Locul 4: B.U Heart Beat

Locul 5: Paco Rabanne Black XS (eu am varianta travel , de aceea il si port in geanta in permanenta:)
Locul 6: Percive Avon

Locul 7: Caldion

Locul 8: Little Black Dress( sarmanu e pe duca)

Locul 9: Cerruti 1881

Locul 10: Pur Blanca Avon


Cam astea ar fi. Dupa cum vedeti nu sunt o mare fana a parfumurilor . Majoritatea parfumurilor care sunt pe duca, sunt asa pentru ca le folosim (eu si mama) cel mai des, adica zi de zi. Eu prefer de cele mai multe ori sa ma parfumez cu un deodorant, mi se pare o varianta mai ieftina si la fel de frumos mirositoare ca si in cazul in care as folosi un parfum.

Kissez:*

Comentarii

  1. Subscriu la Alien si Cerruti, le-am iubit. Pentru mine intotdeauna un parfum are darul de a invoca o stare, o amintire, in ambele sensuri. Pe unele le ador pentru ca astfel imi aduc inapoi clipe ce le-am pierdut, pe altele le urasc tocmai pentru aceeasi valenta - le purtam in perioade triste sau grele.
    kiss u

    RăspundețiȘtergere
  2. ahhh i sooo need my black xs :| nu mai am rabdare vreau sa-l am :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Chanel mademoiselle in varianta apa de toaleta miroase bine, insa eu am apa de parfum si e atat de puternic, o singura data daca ma dau si ma inec in parfum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Coco Mademoiselle și Alien sunt și preferatele mele:)

    Eu nu sunt de acord să te dai cu deodorant în locul unui parfum. În primul rând, deodorantul e deodorant și parfumul e mai persistent, și miroase de 1000x mai bine decât un deodorant..

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place foarte mult Black XS si am primit foarte complimente datorita lui:)

    http://overseeingfashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt perfect de acord cu Ramo, si mie imi trezesc amintiri parfumurile!
    Alien e suuuuper!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am avut little black dress. de vreo 3 ori :D mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. si meu am avut little black dress,percive si pur blanca:)
    Toate miros bine:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am avut little black dress:)
    toate miros bine,depinde de gusturile fiecaruia:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Little black dress... Bine ca mi-ai amintit! Nu l-am avut niciodata, dar mereu jinduiesc la el :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi place mult Coco Mademoiselle! <3

    Frumoasa colectie! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Trimit un blog award in directia ta, BUUMM :D :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna:*
    Ceva pentru tine
    http://gya-style.blogspot.com/2011/01/lotd-sunset.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Same thing here:D
    http://mada-noname.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut drăguţo. Ai 3 lepşe la mine, te aştept să le "culegi".
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. eu ador alien:x

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. Coco Mademoiselle l-am avut si eu, dar s-a terminat:((((

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu