Saxo beat make up!

Hello girls!

Hmm..azi e marti si am avut deja vreo doua ghinioane:D. Nu sunt o persoana superstitioasa insa, azi a trebuit sa spal rufe la mana pentru ca masina s-a stricat:D...si plus de asta, m-am spalat cu apa rece pe cap. De ce? Pentru ca am spalat hainele cu apa calda si nu mi-am dat seama ca eu de fapt foloseam resursa de apa calda pe care o are boilerul..pentru ca dragutzele de gaze erau oprite:)), fac astia nush ce reparatii :D...
Insa trecand peste micile ghinioane:D , revin la subiectul make up si va zic ca azi am reusit si eu in sfarsit sa recreez machiajul Alexandrei Stan din videoclipul Saxo beat. Imi placea tare mult machiajul ei, este atat de puternic:x...si pune ochii in evidenta cum nu se poate mai bine. As fi crezut ca-mi sta bine cu machiajul de genul asta insa, am mici dubii:D. De asemenea nu sunt o fana a albastrului si ma gandes
c ca mai bine veneam cu varianta mea in care foloseam mov:D... Am incercat sa improvizez, am gasit prin casa o sapca de CFR:)) (a apartinut bunicului meu), deh nu am una de politie:D... Si de asemenea am incercat sa tin cont de par si sa reproduc oarecum coafura ei. Eu mi-am facut-o in 1 min , ea probabil a stat ceva la coafat:D. Cum de am reusit sa-mi fac parul intr-un minut? Am tapat bine parul, am bagat fixativ la greu in el, l-am strans intr-o parte, am bagat ondulatorul in priza, mi-am facut cateva bucle, le-am tapat si le-am dat cu fixativ si pe ele si Voila:D, asa mi-am facut si parul:))....
La machiaj am folosit culori din paleta 120:x...

Cam atat cu vorbaraia, va las cu pozele:)
Din nou imi cer scuze pentru calitate:D aparatul meu este slabu
t( Samsung Digimax V700; 7,1 mgp), are pe putin 6 ani deci trebuie sa-l cred atunci cand nu vrea sa focalizeze cum trebuie sau scoate culorile total aiurea...E bine totusi ca il am si pe asta, ca nu stiu ce m-as fi facut daca nu aveam aparatul..
Ma gandesc ca pe viitor, daca o avea fratele meu timp, sa folosesc tema Saxo beat pt un alt photo shooting:)
, cred ca ar fi interesant:)



Acum va las pe voi sa va dati cu parerea...eu am fugit la invatat..stresiunee..:D
Totusi incerc sa tin pasul cu blogul si sa nu-l neglijez, am zis ca pe 2011 vor exista postari mai interesante si incerc sa ma tin de cuvant:*

Kissez:*

Comentarii

  1. Mie imi place mult cum ti-a iesit :) Nu e chiar la fel de puternic ca al Alexandrei, dar iti sta foarte bine asa :D Si sapca chiar se potriveste hahaha
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lauren: Am observat si eu ca nu este deloc la fel de intens ca al ei, nu reuses:D , poate ca nu-mi sta in fire sa exagerez..am o limita:D...

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine, mai nou imi plac si mie machiajele albastrui, cu tenta de negru. Si la ochii tai verzi arata si mai bine! :)

    Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place cum ti-a iesit! ultima poza e tare :D
    spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos ti-a iesit!!!si te prind foarte bine nuantele de albastru....kiss*

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos ti a iesit!i love it!

    RăspundețiȘtergere
  7. hai că nu ți-a ieșit rău deloc. Îmi place.
    Dar părul ... cum l-ai făcut într-un minut că după cum explici am impresia că ți-a luat o groază:))

    Cât despre aparat,nu e chiar așa rău, iar faptul că fratele tău e fotograf profi e un mare plus că îi poți fura aparatul:)) eu așa aș face:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaaai, sa nu mai faci asta...e extrem de periculos sa te speli cu apa rece pe cap, mai ales acum iarna. :(
    E super cute machiajul. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. ti-a iesit foarte bine. intr-adevar nu la fel de intens ca al ei (dar nici mie nu-mi ies asa intense ca cele original deh..) si sa stii ca pe 2011 si eu am inceput sa fiu cam obsedata de albastru. daamn te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. @Iguanitza: nu pot sa ii fur nici un aparat, pentru ca nu prea stiu sa fac poze cu ele si din cauza obiectivului imens e foarte greu sa-mi fac poze singura:D...

    parul l-am facut extremm de simplu..tapat, prins in agrafe, un pic ondula, iar tapat si gata:D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anda: clar ca numai fac asa ceva ever, mai ales ca sunt inca racita:D..totusi trebuia sa ma clatesc de sampon :))..mi-am dat seama ca era rece apa abia dupa ce mi-am pus sampon in par:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Waw imi place foarte mult cum iti sta cu culoarea ata. Iar pozele sunt superbe!

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place :) as fi vrut totusi sa pozezi sau sa mentionezi si produsele folosite :) spor la stressiune >:D<:* sa trecem cu bine de ea! mult noroc la sfantu' 10 :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti sta foarte bine si e purtabil...dar mergea inca si mai "dark" de atat si aplicat chiar pana mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  15. You arise beauteous in the horizon of the heavens
    Oh living Aten who creates life.
    When you shine forth in the Eastern horizon you fill every land with your beauty.
    You are so beautiful: you are great; gleaming and high over every land.
    Your rays embrace the lands and all you have created;
    You are Re and reach out to all your creations, and hold them for your beloved Son.
    You are afar, but your rays touch the earth;
    Men see you, but know not your ways.

    Thanks...wonderful girl!

    RăspundețiȘtergere
  16. ti-a iesit foarte frumos machiajul!
    sa nu te mai speli pe par cu apa rece ca racesti :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos. Machiajul il facusem si eu insa parul nu mi iesise prea bine:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu