Random...

Hello girls!

Again cu chef de postari..:)) nu stiu cum fac dar tot imi distrag atentia de la invatat:D...

Astazi ma uitam pe cd-uri si am gasit niste pozuce printre primele incercari de photo shooting ale fratelui meu ,cu mine:D... Mi-au placut mult la inceput, poate si acum imi plac pentru ca pe atunci eu aveam 15-16 ani iar fratele meu 18-19:D...deci tineretea isi spune cuvantul:))...va las cateva poze ca sa va amuzati;))

P.S: pozele provin din mai multe sedinte foto..:)
si sunt facute cu amaratul de aparat pe care il folosesc eu sa va prezint machiajele:D ( ce a fost si ce-a ajuns:))

Acum ca ma uit mai bine la poze observ halul in care ma pensa
m:))...Tin minte ca in general foloseam fond de ten Ideal Shade Avon nuanta Nude pentru ca era preferatul meu si va ramane preferatul meu:D , un rimel pe care il aveam de la cineva primit...niste farduri Ruby Rose pentru ca doar asa ceva aveam in casa:)) si perle iluminatoare Avon pe care le ador si le folosesc si in ziua de azi... Cum de tin minte? Pai doar atatea produse aveam :D

Pozele alb negru sunt de prin clasa a 9-a cand aveam si eu pulpanele :D si nu eram rahitica cum sunt acum :))






Sper ca v-am amuzat suficient..;))...

Ma gandeam sa fac o postare tip "My wish list" insa ma intreb daca are vre-un impact... Voua vi s-au indeplinit dorintele??....Ma gandesc ca daca imi fac un wish list asa o sa fiu mai constienta de ce imi doresc si voi avea mai multa vointa sa mi le indeplinesc, asta daca nu se gaseste careva sa ma faca fericita asa din senin;))



Kissez:*

Comentarii

  1. super pozele...stii sa pozezi, imi place, parca ma uit la pozele unui fotomodel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simi as fi crut sa cochetez cu meseria de fotomodel insa nu m-a ajutat inaltimea si nici nu cred ca as fi fost facuta pentru asa ceva:D...sunt prea dintr-o bucata si nu as face compromisuri de nici un fel:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase pozele:)
    Cel mai mult imi plac primele:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Primul meu fdt tot de la Avon a fost si habar nu aveam sa il folosesc..eram numai dungi :))
    Referitor la meseria de model..cred ca ai destula vizibilitate aici si cred ca te simti destul de libera si confortabil..se vede ca iti place sa pozezi :D
    Iar cu wishlist-ul...eu zic sa il faci cat mai repede..cu cat amani mai mult, cu atat se va lungi mai mult..cel putin in cazul meu asa e :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pinkie: Mersi:*..dar cred ca vremea mea a trecut:D , meseria de model ti-o incepi de la varste fragede gen 13-15 ani....
    Referitor la wish list nu e asa de mare;))....cateodata stau si ma gandesc de ce nu am inca lucrurile alea..dar cred ca tre sa am rabdare pt k o data si o data tot voi avea parte de ele:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ne-ai amuzat deloc. Sunt super pozele!:)
    Imi plac in special ultimele trei si a 3-a.
    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  7. :D Anda eu ma amuz pe baza sprancenelor mele:D sincer, ma mir cu de au mai crescut si am reusit sa le dau o alta forma la cat de mult le pensam si maltratam:D

    RăspundețiȘtergere
  8. sa stii ca sprancenele tale chiar aratau bine. daca le vezi pe ale mele cum erau atunci ai sa razi ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. A.M mie nu-mi place forma si plus ma pensam prea mult pentru varsta mea:D...aveam o fatza de spranceana...cum am zis si mai sus...ma mir ca mi-au crescut sprancenele la loc..

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,

    In 2011 vrem sa promovam persoane din blogosfera care au un cuvant de spus in ceea ce priveste folosirea produselor de beauty.
    Te contactam pentru a-ti propune sa ne acorzi un interviu. Asteptam o adresa de mail unde sa iti trimitem interviul.

    Multumim,
    Echipa DivaHair.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristina adresa este blaiedutz@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. mie mi se par tare frumoase pozele ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu