Produsele anului 2010!

Hello girls!

Desi nici azi nu ma simt prea bine:( am zis totusi sa revin cu tagul primit de la Superficial Doll in care trebuie sa fac un fel de top al celor mai bune produse din anul 2010. Well, eu cred ca un produs bun inseamna un produs folosit foarte mult. Deci in mare parte , produsele anului 2010 sunt cele pe care le gasesc tot timpul in portfard. Nu am produse deloc scumpe, majoritatea sunt de la Avon pentru ca sunt destul de acceptabile ca si pret , iar calitativ sunt ok.

1. Fonduri de ten.
Primul in top este Affinitone care are o putere de acoperire destul de mare si rezista destul de mult timp pe fata:) , il folosesc in general la evenimente ce au loc seara. Imi place faptul ca ofera pielii un aspect mat si uniform
Al doilea este cel de la Lush, am ramas impresionata de faptul ca un fond de ten 100% natural poate sa acopere foarte bine si in plus ofera pielii un aspect luminos si sanatos
Al treilea Calming effect de la Avon il folosesc in zilele obisnuite, acopera destul de bine si rezista destul de mult :)



2. Primerul elf- este primul primer pe care l-am incercat si il consider o alternativa foarte buna in cazul celor care nu-si permit sa dea prea multi bani pentru un primer

Corector Farmasi- are o putere de acoperire foarte buna, nu trebuie folosit foarte mult produs; il ador:D

Iluminator Elf cremos- il consider indispensabil; il folosesc mai tot timpul ca baza pentru machiaj; fardurile devin mai stralucitoare iar culoarea mult mai intensa; ofera machiajului rezistenta

3. Perle iluminatoare Avon- imi place tot la acest produs: ofera o culoare naturala obrajilor, ilumineaza

Pudra de fata Isabelle Dupont : favorita mea, imi place textura, imi place faptul ca ofera un aspect mat tenului, absoarbe destul de bine sebumul, nu incarca tenul

Complexion Perfection elf- imi place faptul ca absoarbe sebumul si defineste machiaju
l

4. Rimel Flormar- my love:x; are o perie groasa care cuprinde absolut fiecare genutza de la ochi; este singurul rimel care a reusit sa-mi dea volum la gene si in acelasi timp sa le curbeze si lungeasca

Rimel Avon super Full- face cam acelasi lucru ca si cel de la Flormar, insa e un pic mai slabut, il folosesc la un machiaj simplu de zi

Tus de ochi Isabelle Dupont- imi place textura, se usuca repede, imi place apliatorul, culoarea, totul:D

Creion de ochi Kajal Maybelline - negru intens ; imi place pentru ca are mina moale, nu se intinde si rezista intreaga zi pe ochi

5. Rujuri Avon: Cel mai mult imi plac cele din gama Ultra Color Rich: m-am indragostit de nuantele Pout si Carnation; de asemenea mai imi place si luciul de buze Glazewear Sparkle nuanta sugar cane. Desi nu este un luciu foarte rezistent, imi place faptul ca lasa in urma lui un sclipici subtil si placut

6. Unt de corp de la Fennel- imi place la el tot, este foarte hidratant, intra repede in piele si lasa un miros de imi vine sa ma mananc:D
7. Gel anticelulitic pentru drenaj- este putin chinuitor, pielea se inroseste foarte mult insa chiar isi face treaba
Sapun anticelulitic luat de la Metropolitans - e preferatul meu, imi place efectul de scrub si il folosesc inaintea aplicarii gelului anticelulitic

8. Baton corector pentru cosuri de la Avon- sunt maniaca cu acest produs; am devenit oarecum dependenta; la mine isi face efectul, il folosesc de mai bine de 7 ani, usuca cosurile instant si in maxim 2 zile se vindeca. Nu prea imi place faptul ca usuca pielea din jurul cosurilor.Pentru moment astea ar fi, as fi vrut sa pun si cateva produse La Roche Posay insa vreau sa le dedic un post separat. Nu am pus si truse de fard sau chestii de gen pentru ca nu am foarte multe si nu stiu pe care sa o aleg sigur. Cel mai mult mi-a placut trusa cu 4 culori de la elf "Nymph Dream" , pe ea pot spune ca am folosit-o cel mai mult zi de zi. Insa cea mai buna trusa este cea de 120 de culori:X dar ea intrala categoria [produselor pe 2011:))

Kissez:*

Comentarii

  1. nu am stiut k LUSH are fdt,daca zici ca e bun,trebuie incercat.dar produsele IS.DUPONT de unde sunt,unde le cumperi?mersi mult.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult topul tau deoarece ai postat produse accesibile tuturor, in special din punctul de vedere al pretului.
    Pudra de la Isabelle Dupont o am si eu si-mi place tare mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ai facut tagul :* si very cute layout ai pus la blog :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ador nuanta gloss-ului Sugar Cane dar ma enerveaza ca nu rezista deloc pe buze si inca nu am gasit un dupe pentru el:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Modniza: le cumpar de la o firma numita Metropolitan..uite aici link-ul http://www.metropolitan-selection.com/afacerea-ta.html
    produsele sunt ieftine; ba chiar ai zice ca la pretul lor nu prea e nimic de capul lor, insa eu am ramas placut surprinsa sa descopar cateva produse bune..
    vezi ca am si un review facut pe blog prin luna august cred:*...

    RăspundețiȘtergere
  6. @beautybazar: mi se pare normal sa pun produse accesibile, nu ma dau banii afara din casa :D si consider ca putem fi frumoase si folosind produse low cost...:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Superficial Doll: datorita tie am facut modificari, pentru ca mi-ai luminat mintea:D...
    si mie imi place template-ul gasit, dar pana am gasit ce mi-a placut am facut peri albi in cap:D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Amalia: da, nu este deloc rezistenta culoarea, insa sclipiciul este:..cel putin la mine

    RăspundețiȘtergere
  9. omg ti-a placut paleta nymph dream de la elf???inseamna ca a avut dreptate cine mi-a zis ca se poate sa fi prins un lot mai prost,deoarece mie nu mi-a placut deloc...si am folosit si primer inainte!kisss*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Magical Make up: e posiibl sa fi nimerit lotul prost...
    eu am nimerit paleta buna, fardurile se aplica usor, nu cad iar culorile sunt destul de pigmentate

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu ador: Fennel, primerul elf, corectorul Clearskin, rujurile UCR, elf complexion perfection...suntem pe aceeasi lungime de unda!:D
    Si m-ai facut curioasa in legatura cu rimelul Flormar. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. e chiar atat de dur gelul anticelulitic?daca am niste varice subtiri crezi ca-mi face rau?

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim: nu recomand gelul anticelulitic pentru varice ...are o actiune foarte intensa asupra vaselor de sange si la varice nu cred ca e recomandat...cel putin eu nu l-as aplica daca as avea varice:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu