Photo shooting!

Hello girls!

Initial nu as fi vrut sa pun urmatoarele poze si sa vorbesc despre subiectul pe care tocmai il voi aborda , pentru ca nu vreau sa par un om narcisist:)) si nici nu vreau sa ma laud ca vai arat bine, sunt fotogenica,etc etc.
Insa am postat o parte din poze pe facebook si am avut "cerer
ea" de a pune pozele si pe blog sub denumirea de OOTD-NOTD. Totusi nu am sa pun OOTD pentru ca nu consider ca pot fi luata ca fiind un fashion icon. Nu ma imbrac prea stralucit, nu am pretentii la eticheta hainelor( in genral imi cumpar haine din magazine gen 12 lei bucata:)) ), nu pun pret pe accesorii etc:D. Asa ca am sa ma rezum la titlul de "Photo shooting" sau "terapie prin fotografie":)) avand in vedere ca pe mine m-a trezit din starea de boliciune pe care o aveam.

Sambata, fratele meu(care este fotograf profesionist) mi-a propus sa iesim afara sa facem niste poze:). Chiar daca nu ma simteam bine ( inca sunt bolnava) totusi am zis ca e o metoda buna de a-mi reveni si de mult aveam chef sa fac niste poze :x reusite. Imi place mult sa pozez..as face-o oricand si la orice ora insa cu o conditie: ca totul sa fie oarecum bine pus la punct adica sa fie o tinuta placuta, sa fie un machiaj potrivit si parul cat de cat aranjat.
Si cum ziceam, mi-am ales tinuta, m-am machiat, mi-am aranjat parul ( am o mesa pusa in cap deci sa nu va sperie faptul ca sunt "ciufulita", asa m-a vrut fotograful, mai wild:)) ) si am iesit afara unde am facut niste pozuce:D. Desi initial cadrul trebuia sa fie undeva prin padure, din cauza faptului ca aveam
temperatura si imi era rau, am decis sa profitam de spatiul pe care ni-l ofera curtea proprie:D
Machiajul e tipic mie: smokey eyes cu mult mov. In postarea anterioara va spuneam ca ador MOVUL:)) ...as face crima pentru mov:D . Culoarea asta imi da o stare de bine, de confort, de siguranta, ma face fericita:). Gata cu vorbaraia si sa va arat o parte din poze.


Ma gandesc ca la urmatoarea postare sa va povestesc cate ceva despre fratele meu si munca/ pasiunea pe care o depune in domeniul fotografiei :). Vreti?

Kissez:*

Comentarii

  1. Da vrem !! Ce-ti pasa ce spune lumea ? Si tu chiar arati bine , dar nu ai inghetat??

    RăspundețiȘtergere
  2. @Antonia: nu am inghetat, sambata chiar a fost frumos, soarele mi-a fost prieten bun:)...
    totusi mai e si un pic de "sacrificiu"...nu vroiam sa ratez ocazia de a-l lasa pe fratele meu sa-mi faca niste poze, avand in vedere ca mai tot timpul e ocupat..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. esti super scumpica!!
    si daaa vrem:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pozele sunt superbe, esti foarte expresiva, atragi privirea, ochii sunt to die for si daca mai pui si machiajul dramatic e tot ce mi-am dorit o viata....sunt obsedata de culoarea lor de cand ma stiu, dar conjunctivita si sensibilitatea ochilor decreteaza nu lentile...si oricum nu m-ar incalzi sa ii am asa cand si cand.
    Parul e perfect, cred ca mai inchis te-ar aspri si maturiza....culoarea, tunsoarea, poate amandoua, ii dau dinamism.
    Prefereatele mele sunt 2,3,4. Cu adevarat frumoase poze! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. superba!vezi ce coincidenta,si sora mea e fotograf profesionist.doar ca ma intalnesc rar cu ea si cand ne vedem,totul e pe fuga.legat de poze-imi place mult cum ti-ai aranjat parul,imi place volumul.si culorile superbe.sa stii ca si eu nu alerg dupa etichete si branduri,am mai zis,poti sa te imbraci cu gust si ieftin.te pup,draga mea.foarte frumos,crede ma.

    RăspundețiȘtergere
  6. ok, ok recunosc, pe facebook m-ai facut sa ma holbez de-a dreptul la poze. sunt superbe :X tot e superb imi place mult! fratiorul cel haios face astfel de poze? foarte faaain! si da, chiar vrem sa ne povestesti, poate ne arati si alte poze facute de el

    :*:* iar tu, esti superba! la makeup mergeau niste gene false stufoase si putin mai multa stralucire era si mai special :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Superficial Doll: merci:D...da si eu mi-as fi dorit niste genutze false:(( totusi nu am de nici unele...cu genele hai ca fac rost instant de ele..dar am nevoie de un glue bunn si cum stocul de pe genutze.ro este gol, stau si astept minunea de zi in care am sa detin cu glue bun:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Modniza: Stiu, mi-ai zis si atunci la cabinet ca sora ta este fotograf:)..si am vazut si pozele din vara care au fost superbe si se vedea ochiul de profesionist:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ramona J: tu m-ai convins sa pun pozele pe blog:))...
    sincera sa fiu si mie imi plac mult, mai ales avand in vedere ca eram bolnava si fara chef :D
    in par am avut o mesa, de aceea este foarte mult volum, mesa este putin mai inchisa la culoare decat parul meu si m-am convins din noua ca imi sta bine cu parul putin mai inchis:X

    RăspundețiȘtergere
  10. ok fetelor..zilele astea am sa va arat cateva "file" cu munca lui:)

    RăspundețiȘtergere
  11. esti foarte fotogenica si draguta
    :*

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Le-am vazut si eu pe Facebook si chiar is foarte fainele fotografiile :D iar tu, superba bineinteles :*

    Chiar as vrea sa citesc despre pasiunea fratelui tau, pana la urma si eu sunt la fel :)) acum nu prea mai am timp, dar inainte eram cu aparatul peste tot..

    O seara placuta :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Apropo, ce oja porti ca e superb movul ala :X

    RăspundețiȘtergere
  14. Wooow! Esti superba!:X
    Adorrrr pozele!:D
    Ai facut foarte bine ca le-ai pus.
    kisses.

    RăspundețiȘtergere
  15. esti super:*.si eu ador movul.iti sta foarte bine.ce norocoasa esti cu fratele tau;).pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Cel mai mult imi place ultima poza. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. esti superba...stii sa cochetezi cu camera:>...sa ne mai arati poze profi cu tine..pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu cred ca daca pui poze cu tine inseaman ca esti narcisista :)) Adica nah, asta facem..punem poze in care aratam make-up-ul, outfit-ul..cu asta ne ocupam:)) :D
    Cat despre outfit, nu cred ca in asta consta a fi "a fashion icon"...sa ai haine de firme:P si cum le combini pe cele pe care le ai :*

    Anyway, on point, you look stunning & u'r brother is very good at what he does!:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Cat de frumoasa esti!
    De unde ai vestuta aceea?:D

    RăspundețiȘtergere
  20. esti superba!
    Foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Little Princes: vestuta e o achizitie de la un macazin cu profil "12 lei orice produs:))"...
    e super pufi, e sintetica dar e dragutza:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Pozele sunt minunate iar tu esti o frumoasa. Ultima poza e nemaipomenita

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte frumoase pozele! esti o scumpa! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce dulcica esti! Si frumoasa! Foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
  25. esti foarte frumoasa!!
    eu vreau sa mai vad poze cu tine :D
    si mi-ar placea sa vad si machiajul pe ochii inchisi, pare tare frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. tulvai doamne!!! cat de frumoasa esti! *falls over*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu