NOTD Farmasi

Hello girls!

Uite ca am venit si eu cu rubricuta de NOTD :).
Azi vreau sa va prezint o nuanta de la ojele Farmasi. Imi plac mu
lt ojele de la Farmasi, mi se par acceptabile ca si pret, dar nici calitatea nu este una de neglijat. Eu am descoperit ojele Farmasi de mai bine de 6 ani si sunt super multumita de ele, pacat ca nu se gasesc chiar pretudeni.
Sunt maniaca cu movul si as cumpara orice pe lumea asta care are
mov in cromatica:). De aceea azi am ales sa va prezint o oja mov de la Farmasi :)
Ce-mi place la ojele Farmasi?
Imi place faptul ca au foarte multe nuante din care poti sa ale
gi. Poate ca nu au atatea cate au cei de la Flormar(cred ca sunt mai multe) insa au o gama variata si niste culori placute. Eu am ales sa va prezint nuanta cu nr 75. Mi se pare foarte placuta si calda culoarea, nu este un mov tipator. Imi place faptul ca este destul de rezistenta, se aplica foarte usor, uniform si se usuca foarte repede(astfel nu risc sa imi stric vreo unghie). Dupa cum ziceam, ojele de la Farmasi mi se par cele mai rezistente chiar si in sticluta lor. Am o alta oja de la ei, cred ca o detin de mai bine de 4 ani si inca nu s-a uscat si tot o mai folosesc(am sa v-o arat si pe ea intr-o alta postare:)
Si acum sa va arat oja:)


Oja data intr-un singur strat
Oja data in doua straturi

Sunt total placut surprinsa de nuanta asta, am mai avut-o la o oja de la alta firma si mi-a placut mult pentru ca se potriveste unghiilor mele. Nu stiu daca ati observat, insa anumite culori chiar nu se potrivesc unui anumit format de mana sau unghie. Chiar imi place oja, are un aspect foarte lucios si sanatos si ca sa o fac sa fie mai rezistenta ma dau cu lacul de la Flormar pe deasupra. In poze nu am absolut nici un lac dat pe deasupra:)

P.S : AICI gasiti produsele Farmasi :)

Kissez:*

Comentarii

  1. Eu le ador, am foarte multe nuante de la ei...acum ca am putut testa si Flormar, Farmasi mi se pare net superioara si am sa continui sa colectionez. Am avut si nuanta purtata de tine, dar si 2 variante relative ceva mai deschise si intense. Depinde si de unde le iei...am cateva care s-au stricat repede, si unele ce le detin de acum 3 ani cand au inceput sa se raspandeasca si inca au textura perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai vazut,ca si mie imi place movul,farduri,oje,imbracaminte,etc.foarte frumoase!te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac foarte mult.Acum sunt data cu 24,un roz movuliu :) eu asa vad :))
    Desi spal vase si mereu sunt cu mainile in apa oja tine destul de bine.Am observat ca in 2 straturi se cojeste mai repede.
    Ce unghiute ai ,hihi

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ramona: Mie si Flormar mi se par foarte bune, poate chiar mai rezistente decat Farmasi , insa depinde si de starea in care se afla unghia atunci cand porti oja:D..:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dragon Fly: cum sunt unghiile mele:D? Eu le vad scurte si fara nici un dumnezeu:D dar macar sunt ingrijite;))
    Si eu spal vase destul de des, fac multe treburi casnice si nu mi se duce asa reped oja, o tin cu succes 3 zile

    RăspundețiȘtergere
  6. @Modniza: da, avem un punct comun:x ..movul..:)

    RăspundețiȘtergere
  7. mai am urmatoarele (unora le-am dat jos eticheta de pe capac asa ca citesc codul de pe fundul sticlutei : 12 (cred ca pe asta o ai si tu,seamana muult cu cea din poza),27,7(ciocolata cu lapte super super si mata) si 4 (cam ciudatica)

    RăspundețiȘtergere
  8. Avem aceeasi forma,numai ca ale mele sunt mai inguste,nu am asa mult spatiu de joaca pe ele .Le tin mereu scurte :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place movaliul, dar nu in tot :))..faina oja :D

    RăspundețiȘtergere
  10. si mie-mi place farmasi :D mai ales ojele. in privinta produselor de make-up sincer sunt cam sceptica. pup

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dragon Fly: ma faci curioasa cu numarul 7 :X. ...
    Si la mine s-au sters etichetele cu numarul de pe ele...:D cea din imagine e cea mai noua achizitie..:) dar in general am avut movurile de la ei:D si un alb sidefat

    eu nu prea le suport scurte:D..abia astept sa mai creasca macar putin; din pacate nu le pot tine lungi pentru ca fac ce fac si o rup pe una , si cum nu suport sa am una rupta ma simt neoita sa le tai pe toate:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Superficial Doll: mie mi-a mai intrat la suflet corectorul de la ei:X este foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  13. La mine toate sunt scurte si una lunga lunga :))) Vreau sa vad cat de mare se poate face :))) Cand o dau cu oja arata bine,dar daca e ciudatica printre celelalte mici .haha
    Iti trimit maine niste poze cu 7 pe unghii

    RăspundețiȘtergere
  14. Stii cat de mult iti multumesc pentru acest post ? Si stii de ce ? Pentru ca nu stiam ca Farmasi au un site online de unde imi pot comanda fara sa mai ma deplasez pana la metro pe lipscani ... Ador produsele lor , am rujuri si creioane de sprancene !! Sunt minunateeeeeeeeeeeeeeeee . Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dragon FLy: ok...astept mail..

    blaiedutz@yahoo.com :*

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Antonia Make-up Artist: ma bucur ca ti-a fost de folos...
    totusi ai mare grija ca au cam mari probleme la trasport si doamne fereste sa nu te trezesti cu vreo oja sparta cum s-a trezit Mya...

    http://myabeauty.blogspot.com/2010/12/farmasiroo-mare-dezamagire.html

    citeste postarea de la link-ul de mai sus...

    din cate am inteles si-au remediat problemele si i-au trimis un alt colet (cu produsele care au fost gratis) in care totul a fost impachetat corect...

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Nuuuuuuuuuuu , eu nu iau oje :))
    Machiaje : rujuri , creioane , blushuri :)) am finalizat acuma o comanda , multumesc mult >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. @Antonia: aaa..ok:)
    atunci poate vedem un review la tine pe blog si ne spui parerea despre produse:*..

    RăspundețiȘtergere
  19. Aaaaaaaa si am uitat sa adaug ca preturile pe piata sunt mult mai scumpe decat pe site :)) Asa ca inca un plus !! Da , astept sa-mi vina si am sa scriu despre ele :D:P

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu le iubesc! Sunt intr/o multime de culori, destul de rezistente pentru pretul lor si au o aplicare uniforma! Love them! :X

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu ador lacurile farmasi!:X

    Te asteapta un tag la mine pe blog!
    Te pup!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte draguta nuanta si te prinde bine :)
    Am multe oje de la Farmasi dar ale mele parca nu lucesc asa :(

    RăspundețiȘtergere
  23. si eu am cateva oje FARMASI;acum din gama noua sunt cateva culori in trend care-mi plac mult;pentru cine le cunoaste scriu doar numerele 70-71-72-74-75-76nuantele de mov.taaare frumoase sunt.atentie pentru vara,cand culorile astea roz turbat se poarta,va recomand nr.31,32.eu mi le-am luat de la ROMEXPO in septembrie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu