EyeOn! My bro's fhotography

Hello girls!

In sfarsit din nou pe blog! Am revenit cu o "restanta" :) si in cele ce urmeaza va voi prezenta munca fratelui meu. Desi el in timpul saptamanii este un economist ce lucreaza intr-o banca :D in timpul weekendului este un fotograf de nunti destul de aprecit as putea spune :). Pasiunea lui a inceput cam de pe la varsta de 14 ani cand a inceput sa fotografieze orice amanunt orice planta, insecta etc (cred ca asa incep mai toti). Pe la 17 ani insa, a inceput sa "colaboreze" cu un domn care se ocupa cu fotografia la nunti si l-a luat pe langa el ca si ucenic. A vazut ca se pricepe si in scurt timp, dupa vreo jumatate de an deja incepuse sa-l trimita pe fratele meu direct ca fotograf. Lucrul asta l-a impulsionat pe my bro si l-a facut sa prinda si mai mult gustul fotografiei. Astfel ca de mai bine de 2 ani lucreaza pe cont propriu. Si-a castigat renumele tocmai oferind servicii de buna calitate. In meseria asta totul merge din gura in gura. Asa si-a castigat si el reputatia. A fost la o nunta, a facut poze superbe, mirii au fost multumiti, iar miri l-au recomandat si altor prieteni. Si uite asa fratele meu a ajuns ca in sezonul nuntilor sa aiba weekendurile pline si sa isi programeze nuntile cu aproape un an inainte :). Mie personal imi place munca depusa de el, il vad ca este pasionat si traieste intens fiecare clipa. Stiu cat de multe eforturi a facut ca sa ajunga aici, stiu cat a muncit ca sa ajunga unde este in momentul de fata si sunt convinsa ca va ajunge si mai sus pentru ca este un perfectionist.


Am ales sa va pun poze din categoria (coperti sau file de albume)
pentru ca mi s-ar fi parut plictisitor sa va pun poze din fiecare nunta cu tot ce tine de cununie religioasa,civila, obiceiuri, restaurant,sedinta foto etc:D. Asa ca pozele acestea sunt de prezentare si cred ca vorbesc suficient de mult:)

Click pe poza pentru a mari








Pachetele pe care le ofera fratele meu sunt foarte variate, insa cred eu ca cel mai tare lucru este albumul personalizat care este facut stil foto-carte cu diverse tipuri de coperta iar continutul este "personalizat" in functie de tema nuntii si caracterul mirilor.

Pentru cine vrea sa afle mai multe detalii are doua variante:
1. In perioada 28-30 Ianuarie 2011 va avea loc la Romexpo targul de nunti Expo Ideal Mariaje unde fratele meu (si implicit cred si eu ) va fi prezent acolo. Deocamdata nu stiu sigur standul :D insa voi reveni cu detalii. Acolo aveti ocazia sa vedeti munca lui atat in format digital cat si "pe hartie", veti vedea albumele personalizate; tot la acelasi stand veti avea ocazia sa vedeti "pachetul de filmare" si rochiile de ocazie si mireasa ce apartin casei de creatie RobleBlancheDesign asa ca va asteptam cu o vizita:)

2. A doua varianta este numarul de telefon: 0740.06.02.08 Ilias Gabriel

:) Enjoy!

Kissez si o zi cat mai placuta!:*

Comentarii

  1. Nu te-am mai sunat azi ca am stat foarte putin la examen... ne-a tinut mai putin de o ora si ne-am tirat. Ce ai facut?:*

    RăspundețiȘtergere
  2. WAW minunatele pozele:x
    Imi plac foarte mult:xBvvvvvvvv

    RăspundețiȘtergere
  3. ce aparat foto are Gabriel si ce obiectiv?pozele sunt frumoase.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Modniza nu prea ma pricep la aparate insa stiu ca are 2 Nikon si doua obiective(unul fix parca) si unul care arata ca un tun:))... sunt praf la aparatele foto:))

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari pentru poze, sunt absolut minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce poze frumoase!
    Intr-adevar ai un frate talentat la fotografie!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu