Abbate salon!+ help!

Hello girls!


Se pare ca e un virus prin atmosfera pentru ca azi de dimineata subit m-am trezit cu o stare foarte proasta, ma doare in gat, ma doare capu, acum pe seara am dat-o si in febra:(...sunt pe calea cea buna:))

Totusi asa cu starea mea de.... azi de dimi am fost la posta sa-mi ridic coletele(2 la numar) si sa depun coletele de la blog sale-ul meu. Am primit cele doua colete cu produsele pe care le-am luat de la blog sale-ul Antoniei si Sweet Crazy Lollipop . Coletul de la Crazy Lollipop a fost in stare perfecta, produsele sunt in stare perfecta si ma bucura alegerea pe care am facut-o:) mai ales cele doua rujuri Nyx nuantele B52 si Jupiter:X. In schimb coletul de la Antonia a fost putin cam dezamagitor, coletul era plin de pulbere de blush si s-a cam facut mizerie atunci cand l-am desfacut. Nu zic ca e in totalitate vina ei, pentru ca din nefericire cei de la posta nu au deloc grija de colete si unii zici ca joaca volei cu ele. Dar am remediat problema cu mult spirt si multe servetele umede:D..Si oricum nu regret achizitiile facute:x

Sper ca sa nu patesc si eu la fel, desi am sigilat si protejat destul de bine produsele pe care le-am pus in coletele fetelor care si-au luat produse din blog sale-ul meu.

Revenind totusi la subiectul saloane(frizerii) vreau sa va povestesc despre salonul la care merg eu sa ma tund. Trebuie sa mentionez din start ca nu sunt o fanatica a saloanelor, nu intru in ele decat sa ma tund sau eventual, coafez:D, de vreo 2 ori pe an:D

De pe la 14 ani am tot cautat salonul "ideal" si asta pentru ca intotdeauna am cam avut o fobie de scaunul friezeriilor:D...Desi sunt constienta ca este doar un simplu par, care creste la loc indiferent de cat de mult il tund, de fiecare data cand ma pun pe scaun ma apuca fibrilatiile:))

Totusi zic eu ca am gasit salonul ideal: preturi mici, servicii calitative - SALON ABBATE. Ma tund la salonul asta de mai bine de 6 ani si ma duc la aceasi frizerita.
Ce-mi place la salonul asta:

- preturile sunt foarte acceptabile in comparatie cu alte saloane:D ( 18 lei un tuns , 35 lei coafat)

- imi place faptul ca inca de cand s-a deschis salonul, sunt aceleasi frizerite. Eu ma tund de mai bine de 6 ani la Flory, o super fata care stie mereu ce tunsoare mi se potriveste

- seriviciile sunt ireprosabile : spalatul este super placut si iti aplica mii de masti, balsam etc si totul la un pret destul de rezonabil (maxim 15 lei)

- frizerita mea este foarte tipicara si imi "piguleste" parul pana la ultimul fir ca sa se asigure ca tunsoarea este simetrica si se incadreaza bine trasaturilor fetei

- mai imi place faptul ca dupa tuns coafeaza( aranjeaza) parul cu peria iar acest lucru nu este pus separat la plata ci este integrat in pretul de tuns (lucru care mi se pare mai mult decat normal), de asemenea mai pune si ceara sau alte produse ca sa aranjeze tunsoarea sa stea perfect firicel cu firicel si nu pune separat costul

Eu personal am numai cuvinte de lauda pentru salonul Abbate( cel din 13 Septembrie nr 206 in special pt ca acolo ma tund). Singurul aspect negativ ar fi urmatorul : toate serviciile se fac pe baza unei programari si este foarte greu sa gasesti loc liber pentru programari . Exista foarte multe cliente fidele care au in fiecare saptamana programare pentru spala,coafat si singura modalitate sa gasesti liber, e sa suni la salon cu vreo 2 saptamani inainte ca sa reusesti sa prinzi un loc liber.


Si acum dilema:

Vreau sa ma vopsesc! Insa am mari "probleme" cu parul meu. Are o nuanta inexplicabila si nedefinita...si oricat de des sau de mult m-as vopsi, tot revine la nuanta lui turbata( saten roscat cu suvite blonde:D). Muti spun ca e frumoasa, ca e diferita etc insa mie mi se pare ca aduce a ars e soare, neingrijit.
Acum ceva timp(vreo 2 ani sa fie, m-am tot vopsit brunet insa degeaba, dupa 1 luna se deshidea, apareau suvitele roscate la suprafata si arata si mai "murdar"). Am sa va dovedesc: in prima poza sunt bruneta si e facuta cam la vreo saptamana dupa ce m-am vopsit; a doua poza e la un interval de o luna si deja bate spre acel roscat pe care eu il urassccc...



De aproape jumatate de an nu m-am mai vopsit si asta pentru ca am vrut sa-mi las parul sa se regenereze , sa nu-l mai atac cu nush ce chimicale insa totusi am o dorinta arzatoare sa-l vopsesc din nou brunet. In pozele facute pana acum parul meu se vede foarte uniform, insa in realitate am mii de suvite blonde, roscate, satene, cacanii in dungi:D. Nuanta parului se vede altfel de la o zi la alta, de multe ori sunt intrebata daca m-am vopsit si multi zic ca sunt nebuna ca ma vopsesc asa de des insa...eu nu m-am mai atins de prin iunie de vopsea:D

(asta este cea mai reprezentativa poza ca sa va dati seama de fapt cate culori am in par:D)
Ma simt ca un curcubeu:))
Am incercat mai multe vopsele: L'oreal Preference ; Garnier; Palette..insa se pare ca nici una nu reuseste sa faca fata:D

Voi aveti parul la fel de dificil? Ce sfaturi imi dati? Ce vopsea imi recomandati?
P.S: imi cer scuze pentru postarea asta lunga, se pare ca febra imi creste apetitul de a "vorbi":D

Kissez:*

Comentarii

  1. tare bine iti arata parul :X eu ma tund singura si ma vopsesc & so on :D mi s-a parut inutil sa dau banii la salon cand de multe ori ma tundeam mai bine eu si imi faceam exact ce doream la par. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. incearca o vopsea profi.intr-adevar si alea curg,dar nu asa tare ca astea din comert. daca nu,iti sugerez sa incerci nuantatorul...nici nu e scump si e si la indemana oricui... sa pui poze noi dupa ce te vopsesti sa te vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara,Alexandra!eu zic sa nu te faci chiar brunet inchis,mai degraba fa-ti o culoare mai deschisa,tu ai fata alba cu ochi deschishi la culoare,te rog sa nu te faci neagra sau ceva inchis.eu tot am incercat multe vopsele,acasa,la salon de cateva ori.dar,,,,,,,,,,mai bine acasa,ca asa m-am obisnuit,la salon nu e diferenta,doar bani mai multi.de ani de zile ma vopsesc singurica odata pe luna numai cu Palette.te pupppp

    RăspundețiȘtergere
  4. Superficial Doll: si eu ma tuns singura(varfurile si eventual bretonul daca vreau sa-l scurtez:D)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Monica: ma gandesc ca daca folosesc nuantator e si mai grav, pentru ca poate ramane pigment in firele de par si ma mai trezesc cu o noua culoare in cap:))...cred ca solutia cea mai buna e vopseaua permanenta care nici ea nu sta mai mult de o luna pe par:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Modniza: culmea este ca mie mi-a placut mult cum aratam bruneta:x...scoate culoarea ochiilor foarte mult evidenta si ma gandesc sa profit acum cat sunt tanara...
    brunetul imbatraneste(parerea mea) si nu m-as mai face bruneta dupa 30 de ani ...

    RăspundețiȘtergere
  7. au... abbatte... una dintre traumele mele... m-a tuns un tip, nu ii mai retin numele... la Rosetti e salonul cu pricina... si cu ciobul m-ar fi tuns mai frumos, scari oribile si fara sens, tuns foarte mult din lungime, uscat cu foenul LIPIT de suvite (ca sa scape de mine repede) si nici macar o perie la sfarsit... eu inteleg ca poate eram ultima clienta dar nu e vina mea ca termin munca la 6 si ei la 8 :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Anais: imi pare rau pentru experienta ta:D nu prea stiu ce sa zic...
    La Salonul din Calea 13 Septembrie nr 206 sunt foarte bune frizeritele...
    credeam ca peste tot e la fel, insa cel la care ma duc eu este laudat si bine cotat..poti cauta pe google:*..

    RăspundețiȘtergere
  9. La care dintre saloane mergi?:) Ca in 13 sunt 2 saloane, eu am fost la cel de vis a vis de prosper si am fost tare dezamagita...

    RăspundețiȘtergere
  10. da..cel vizavi de propser...
    parerile sunt impartite:D..ori am eu noroc mai mult decat altii, insa nu am plecat niciodata dezamagita de acolo, mai ales pentru ca ma tund la aceasi fata de vreo 6 ani incoace...

    RăspundețiȘtergere
  11. In primu rand,iti doresc sa scapi cat mai repede de "virusul din atmosfera";)) Te inteleg perfect in legatura cu "fobia de coafor";))Ultima oara cand am fost la coafor m-am ales cu o tunosoare oribila si de atunci am o oarecare retinere cand vine vorba de tuns.Desi i-am repetat lu' tanti aia de cateva ori sa nu-mi ia prea mult din lungine,tot ca ea a facut:-j "Doar un pic"spunea ea,insa e clar ca percepem foarte diferit acel "un pic".Cat despre vopseaua potrivita,nu pot sa spun nimic pentru ca si eu o caut de ceva vreme;))

    RăspundețiȘtergere
  12. da, am o prietena care merge pe 13 septembrie si e multumita, dar si la Rosetti m-am dus dupa ce o prietena se mai dusese de 2 ori si s-a mai dus si dupa aceea :|

    nu stiu, poate nu le place fata mea de-si bat asa joc ca nu m-a fericit nimci in orasul asta idiot :( nici macar prietenul bun al prietenului meu cu care colaboreaza la studio... dupa tunsoarea aluia am plans 2 zile :|

    la chocolate pe dorobanti iarasi m-a tuns una in bataie de joc, cand am ajuns acasa aveam varfuri despicate gramada... m-a mai tuns o tipa relativ ok prin vitan dar in rest numai singura pot taia DOAR varfurile. eu nu-mi explic de ce taie toti 10 cm in loc de varfuri?!?! nu stiu sa taie putin? nu vor? te ia drept prost si taie cat au ei chef ca si asa tu nu stii ce e in capul tau?!

    gata, m-am descarcat :))) deh, traumele...

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut ca ai luat trusa cu 28 de blushuri de la antonia...te rog, te rog, te rog, fa-i un review pentru ca sunt nehotarata daca sa mi-o iau si eu sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am fost roz in cap timp de vreo trei ani, iar cand am implinit 20 de ani am hotarat sa revin la o culoare obisnuita. Am fost la acest salon http://www.stephanb.ro/ unde mi-a facut un fel de decapaj, nu imi amintesc cum se numeste si mi-a scos pigmentul roz fara sa ma decoloreze. Acea substanta nu mi-a atacat parul, desi ca sa il fac roz eu il decolorasem...Preturile sunt cam maricele, maricele bine as zice..dar cred ca acest procedeu te-ar ajuta si pe tine:D

    RăspundețiȘtergere
  15. poti sa spui numele coafezei care te tunde la abbate?

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim: ma tundea o fata Flory , micuta de statura....dar acum cred ca este in concediu post natal...

    RăspundețiȘtergere
  17. Care este adresa salonului abbatee, unde o pot gasi pe d-na Flory?

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim: eu ma duc la salonul Abbate din 13 Septembrie Nr. 206 (am mentionat si in postare).
    Nu stiu daca inca poate fi gasita Flory acolo pentru ca a devenit mamica recent si se poate sa fie in concediu...

    RăspundețiȘtergere
  19. nu stiu la cine te-ai tuns tu, da oricum felicitari. insa eu m-am tuns la o tipa nicoleta care si-a batut joc de parul meu. voiam sa ma tund cum esti tu in primele poze, in scari putin, filat la varfuri si mi-a facut niste scari minuscule in partea de sus, iar acum am o freza de bud bundy.... eu pe acolo nu mai calc, ever.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ti-a filat parul mai mult in partea de sus pentru volum...mie cred ca mi-ar fi placut cum zici tu ca te-a tuns pt ca de obicei eu asa vreau :) calota mai scurta si parul de dedesubt mai lung
      dar se poate si sa dai peste fete "nepricepute"...eu ma tund la o fata Flory care este foarte buna din punctul meu de vedere...
      La ea ma tund, la ea ma coafez si nu am ce sa ii reprosez :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu